{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Hvad så med Trendsales?? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvor mange bruger det ? Er det svært og bruge osv ?? jeg kan SLET ikke finde ud af det... Derfor ville jeg mega gerne have en af jer til at eks. købe derinde ... Jeg lægger et budget på 400 kr. og så skal i eks. købe en wesc hættetrøje til mig ... Finder du den til 1 kr. så har du tjent 399 (god handel) finder du den til 399 tjener du 1 kr (mindre god handel) ...

Så hvad siger i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad så med Trendsales??
  • #1   6. dec 2007 Prøv søg på WESC i søgbaren derinde, sværer er det ikke

  • #2   6. dec 2007 Jeg bruger det RIGTIG meget - mest til salg... Ved ikke om jeg vil købe for andre.. Det kræver jo at du opgiver mig dit konto nummer og lign - så i princippet kan jeg jo tomem din konto fuldstændig hvis jeg havde lyst..

  • #3   6. dec 2007 kan godt finde varerne men ikek det andet smiley .. Og hvad mener du med det egeberg?

  • #4   6. dec 2007 Du skal jo overfører pengene til din ts konto for at kunne købe...

  • #5   6. dec 2007 :S Klamt ... Så det lige meget... ... Men igen vis der er nogen der købe derinde og vil købe noget for mig asmt tjene en skilling så skriv!

  • #6   6. dec 2007 Peter L: De kan jo også tomme den konto? For pengene skal overføres fra din konto til ts - dvs at du skal oplyse konto numemr osv til en vildt fremmed...

  • #7   6. dec 2007 Ved det ... Derfor jeg ikke gider ... Troede det var som baboom .. men åbenbart slet ikke ... SÅ NEJ TAK TIL TRENDSALES HERFRA : MEN DU ER ALTID VELKOMMEN TIL AT KØBE DET TIL MIG smiley

  • #8   6. dec 2007 hahaha , sælgeren kan jo ikk tomme ens konto når man handler over TS - Sælger for aldrig oplyst kontonumre på køber , det klare trendsales, de flytter penge fra den ene TS konto til den anden . Er du dum ?

  • #9   6. dec 2007 og desunden kan man ikk hæve fra en konto med bare kontonummeret . Så kunne alle jo samle enhver hæveautomat seddel op , og så se kontonummeret og så bare slå sig løs.

  • #10   6. dec 2007 Peter L - Dum ide, gør hellere et forsøg på at lære det..

    Jeg ville ALDRIG købe noget for en person jeg ikke kendte..


  • #11   6. dec 2007 Nicolai: Du fatter slet ikke indægget, vel? han skulle købe en hættetrøje på en anden brugers konto.. Ergo skal den bruger af ts have penge på sin konto - det får brugeren KUN ved at Peter her skal opgive hans kontooplysninger medmindre brugeren vil have at Peter selv går ind og indsætter pengene (og så kunne han jo i princippet lige så godt have sin egen konto)

    Og nej man skal bruge kort nummer osv. ergo konto oplysninger..

    Anna der elsker sit visa!


Kommentér på:
Hvad så med Trendsales??

Annonce