{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad så Danmark.
  • #1   6. dec 2017 relekt til overskrift.....

    https://www.youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI


  • #2   6. dec 2017 De vil vel ikke optrappe en "situation" lige som når de undlader at træde ind i belastede områder der styrer uden om lov og orden.

  • #5   6. dec 2017 Polysl YES smiley

  • #6   6. dec 2017 Søren S jeg må bare sige at i Danmark er det dansk lov og ret vi skal følge også jysk lov smiley

  • #7   6. dec 2017 Nasty sådan var det ikke da jeg var barn eller ung og ja mere politi der kan give borgerne den tryghed de har brug for smiley

  • #8   6. dec 2017 Ole S jaaaa jeg ser gerne et Danmark uden for EU og ja politikerne kan det hele da de har livvagter mig her og der noget der heller ikke sås da jeg var barn og ung smiley

  • #10   7. dec 2017 Alis

    Nu har politikere og USA og køb af fly, flygtninge og kampe rundt om i Mellemøsten ikke noget at gøre med at forældre er de eneste som kan opdrage.

    Hvis forældre tog ansvar så vil politiet have mere tid til trivielle gøremål. Som at fængsle den som går over for rødt.




  • #12   7. dec 2017 Dressere børn - har du tabt sutten eller på tysk: Hast du allen tassen in crank?

    ja børn lære det er en del af deres opvækst, og kan børn ikke difference fra lærdom fra forældre så ser vi de her kolbøtter som spytter og kaster brosten mod ordensmagten.

    Du tager slet ikke ansvar over for forældre du tonser løs mod samfundet, straf belønning tror du børn er hunde? Det som forældre er at give dem normale værdier i samfundet-

    Og hold nu op med at blande hele verden i at opdrage - det er ikke opfindelsen af den dybe tallerken.

    Du læner dig tilbage og når du fejler så er det kommunen, staten, Danmark eller USA som har skylden. hov....jeg glemte lige DF eller kommunen igen som ikke har kunne curle omkommet så de er tæt på det normale.

    Det er noget vås at en gruppe at en bliver alfahan og så bestemmer han over om vi skal smadre hele Kbh....Det er kun dumme mennesker som falder for det og så må de tage straffen.

    Hvad er problemet i vores samfund?

    Handling - konsekvens

    Mange siger fra når det drejer sig om alfa handlinger,


Kommentér på:
Hvad så Danmark.

Annonce