{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.721 visninger | Oprettet:

Evisu - Info om ægte! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes efterhånden flere og flere begynder at sælge flere falske evisu jeans, så jeg syntes jeg var nødt til at lave dette indlæg.. Mange skriver at de er 100 % ægte og alt det der, men det passer ikke.. 95 % af alle dem der er tilsalg herinde er købt fra kina til ca. 50$, (ca. 275 kr.) og så snyder de folk og sælger dem for over 1000 kr.. Og hvis man skriver til dem at deres bukser er falske og giver en begrundelse for hvorfor de er falske, så bliver indlægget slettet og det fortsætter som om der ingenting var hendt.. Det synes jeg der er for groft. Det hører ingen steder hjemme..

- Så jeg vil opfordre folk til at tjekke forskellige hjemmesider for at se om de kan være fra kina før man køber..
Ellers er en af de eneste måder man kan se om de er ægte på, er ved at se på syningen i benet.. På ALLE ægte evisu er der selvegde ( http://www.makeyourownjeans.com/images/japan_selvedge.JPG) undtagen EU.ED og de japanske NO.3 jeans.. EU.ED sælges ikke ret meget herhjemme i DK, og NO.3 jeans er nærmest umulige at få fat i, da det kun er i Japan de sælges.. Hvis de har selvedge, så er det en rimelig god kvalitets buks, for det er ret dyrt at fremstille i forhold til alm. overlock.. Men mange falske bukser nu om dage har også selvedge.. Eller de er måske ikke helt falske men hvert fald købt i Kina for en slik.. Men derfor kan det stadig godt være udemærket kvalitet. Derfor vil jeg igen opfordre jer til at tjekke kinesiske hjemmesider for at se om de kan købes dernede fra inden i byder på bukserne..


- Håber i kunne bruge mit indlæg til noget.. Og hvis i ikke har noget relevant at sige til dette indlæg, så lad venligst vær med at skrive noget!

henrik.


Kommentarer på:  Evisu - Info om ægte!
Kommentér på:
Evisu - Info om ægte!

Annonce