{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Info om evisu? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og overvejer om jeg skal poste en annonce i markedet hvor folk kan få lidt info om hvordan man kan skelne mellem ægte og fake evisu.. er det noget der er lovligt? altså annocen bliver ikke slettet eller sådan noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Info om evisu?
  • #1   13. sep 2007 Også vil jeg os lige høre om det er noget der er opbakning omkring? (:

  • #2   13. sep 2007 Henrik .
    Du er selvfølgelig velkommen til at lave emne omkring dette.
    Men du må holde det til forum. smiley


  • #3   13. sep 2007 Okay.. (:
    - Det vil jeg da gøre så.. smiley men det bliver først engang i morgen.. smiley


  • #4   13. sep 2007 Okay smarte.. smiley

  • #5   13. sep 2007 * Piratos Christina * - pfft smiley

  • #6   13. sep 2007 af en eller anden grund tror jeg ikke i aner hvor mange forskellige modeller evisu laver..
    - evisu er ikke kun modellerne med de store måger bagpå.. slet slet ikke.. evisu laver faktisk flere "alm", "pæne" cowboy-bukser.. så derfor kan jeg ikke lige forholde mig til det i siger.. da der ikke er den store forskel på fx g-star, levis, gabba osv. og på evisu.. bortset fra evisu er dyrere og mere eksklusivt.. og ligemeget hvad i siger, så er der stadig 10x flere der går i g-star end der går i evisu.. det er bare fordi i ikke ligger mærke til dem der går i g-star.. men til evisu fordi nogle af deres bukser har den store måge på røven og derfor adskiller sig fra de andre mærker..

    sååe..

    henrik.


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 51
    #7   14. sep 2007 * Piratos Christina *: Forkert Evisu er ikke skabt til popdrenge, det er bare din uvidenhed som taler her. Evisu blev lavet til denim elskere, der sætter stor pris på selvedge denim. Evisu har bare de seneste år taget den drejning du taler om. Der er nu to målgrupper, der går i evisu, de helt unge, og de lidt ældre, som går op i god kvalitet. Her tænker jeg mest på de japanske modeller.


  • #8   14. sep 2007 Man kan tydeligt høre at * Piratos Christina * og Mr. Six Pence ikke aner hvad de snakker om.. som sagt er evisu ikke kun modellerne med den store måge bagpå.. og de andre kan sku sagtens tåle maskinvask.. os flere gange end jeres pelle kan.. det kan jeg garantere.. evisu er lavet med selvegde som Jacob K siger, og derfor er det rigtig god kvalitet.. men ja.. som jacob også siger er der nu to målgrupper..
    - og du kender tydeligvis kun til den målgruppe hvor folk bare går i dem fordi de synes de er fede..
    vi andre går i dem fordi vi ved det er rigtig god kvailtet..


  • #9   14. sep 2007 sagde en 20-årig arto-wannabe..

  • #10   14. sep 2007 jae jeg kan kun sige i lige måde putte.. smiley

  • #11   14. sep 2007 evisu er alt for fede smiley

  • #12   14. sep 2007 alderen passer ike helt du smiley er 18 men ja jeg er pop dreng og har 4 par evisu smiley

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 51
    #13   14. sep 2007 * Piratos Christina *: Lytter du aldrig til hvad folk siger/skriver? Det må da ikke være særlig rart...
    Evisu har lavet jeans længe, som sagt i starten var det for den lille kreds af mennesker som gik meget op i kvalitet.


  • #14   14. sep 2007 Evisu er bare for folk der ikke gider ligne alle andre ? Og ja en alternativ kælling vil vel også gerne være anderledes, sådan er den danske kultur bare ikke indrettet(heldigvis)

  • #15   14. sep 2007 Du kunnee jo lave det i fotoalbum (:

Kommentér på:
Info om evisu?

Annonce