{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dax voks
  • #1   29. okt 2007 ved ikke hva det koster, men den nemmeste måde er at vaske det ud med en gang kærgården smør. tro det eller lad være, men det er sgu rigtigt

• #2   29. okt 2007 Jeg syns maling fortynder er godt til at få det ud med.

• #3   29. okt 2007 Koster 40kr i Matas og går ud med normal shampoo.
    Du hører oftest fordomme fra folk der aldrig har haft en dåse i hånden smiley

• #4   29. okt 2007 og hvis du har hårlak i går det ud med hvilken som helst shampoo + balsam engang imellem, gør det med mig ihvert fald.

• #5   29. okt 2007 Nej, det går ikke ud med alm sæbe! Taler af erfaring, har brugt det engang. Hvis ikke det bliver vasket ordentligt ud, så kan du risikere at få svamp i hårbunden, hårrødderne dør og du kan tabe håret. KØB NOGET ANDET! ellers kan opvaskemiddel os godt tage det meste.

• #6   29. okt 2007 SK N - det da godt du har brugt det engang og kan tale af dine erfaringer, men jeg bruger det stadig efter flere år, og der har ikke været noget siden jeg startede.

• #7   29. okt 2007 Jeg har brugt dax til håret.... bruger det stadig bare ikke til håret men til stearin lys... det er det værste lort at få ud af håret også selvom du bruger deres "shampo" og du resikere at få svamp o hovedbunden af det.. det har fler at mine venner haft...

• #8   29. okt 2007 Jeanette M-fordi de gerne vil have at du køber deres egen voks, som koster lidt mere

• #9   29. okt 2007 mark R> brugte det en overgang... Ikke bare en enkelt gang om du har læst det til. Det er det værste du kan komme i håret!

• #10   29. okt 2007 Køb ID Hair - Hard Gold..

Eller prøv den i det mindste..

Dax har lavet en speciel shampoo, fordi den er så svær at få ud..

• #11   29. okt 2007 Synes en hel del glemmer at tænke på mængden af det? Hvis du ikke bruger en dåse om dagen er det selvfølgelig hverken farligt eller lign at bruge det. Hvis du bruger meget voks bliver det jo samtidig sværere at få ud og så er det man kan få svamp osv, og det kan ske med enhver slags voks!

• Frank T
    Frank T Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 53
    #12   30. okt 2007 Hey.

Har en kæreste der er frisør og som altid har sagt det dræber hårrødderne. Troede ikek på hende og brugte stadset i et par år.

I dag er jeg så godt tyndhåret (35 år) men der er ikke nogen i min familie der er tyndhårede. Det kan være tilfældigt, men jeg ville bruge noget andet hvis det var mig.....

/Frank

• #13   30. okt 2007 kender mange der taber ¨året, har oss selv brugt det en gang og TRO mig du kan ikk få det ud igen, ikk det hele

• #14   30. okt 2007 dax er luder voks.. du ødelægger dit hår af det.

køb noget andet..

• #15   30. okt 2007 se her...

hvis du har tykt hår DONT BUY IT !

Hvis du har meget tyndt hår. så kan du sagents bruge det. fik det atvide af "mastere haircut" i KBH hvor jeg bliver klippet.
    De sælger ikke DAX og kommer aldrig til det for, FORDI nogen går ind og køber det, Som er tykhåret, og får det aldrig ud igen.....

det er vel bare det problem som der er ? at sige man taber håret af det... ARG.

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 8
    #16   30. okt 2007 lad for guds skyld være med at bruge Dax Wax det er det mest modbydelige lort at udsætte sit hår for, du kan ikk få det ordentligt ud når du vasker hår, plus jeg har problemmer med min hår bund efter jeg har brugt det i mine tidligere år så gå ned til din lokale frisør og køb noget der, det er godt nok dyre men det er bedre mod dit hård, jeg ved de har noget som lugter lidt af hubba bubba tyggegummi men kan ikk huske hvad det hedder

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #17   30. okt 2007 Jeanette M Jeg tror sku ike rigtig der er nogle ordenlig frisør der bruger DAX og hvis du har snakket med nogen frisør der bruger det hmm så må det ha været en hundfrisør eller en kebab klipper

• #18   30. okt 2007 AD AD AD
    DAX er for KLAMT man ..
    Det ødelægger dit hår og hovedbund og for det andet er det pisse grimt at se på sådan noget klisterhår .

• #19   30. okt 2007 40 kr og det kan ik komme ud af håret ;P

• #20   30. okt 2007 køb noget sebastian i stedet eller dfi det er godt smiley
    har selv brugt dax i mange år smiley holder håret godt, men når man endelig vil have det ud er det noget være pis. især med den røde, den lilla er lidt nemmere at gå til smiley

dax ødelægger din hovedbund men holder håret godt smiley

• #21   30. okt 2007 btw nogen der ved hvad forskellen er på ID mud wax og mud clay? smiley

• #22   31. okt 2007 hvordan er titanium i konsistens er det er hård/blød eller sådan cream ?

• #23   31. okt 2007 smiley
    er det ik til kort hår?
    og koster den ik en hund eller sådan cirka ?

• #24   27. nov 2007 Lad vær og brug Dax Wax det er noget skidt noget.
    Ens hår bliver træls og vaske og det bliver tørt hvis man ikke har nogen former for voks i, eller det klør helt vildt i hovedebunden, men altså en voks der kan anbefales er ID Hair Mud Wax det er en ganske fin voks og det kommer nemt ud af håret.
    Eller hvis man er til det meget mere vilde look så tager man en ID Hair Titanium som er deres nye voks det er virkelig noget der tager fat i håret, men det er jo dyrere end Dax Wax, men hellere det end ondt i hovedebunden.
    Det er jo Titanium der skal bruges hvis der skal være gang i den, men det er jo stadig vandbaseret så det er let og få ud, så det er da det jeg ville anbefale.

Kommentér på:
dax voks

Annonce