1.113 visninger
|
Oprettet:
Hårfarvning {{forumTopicSubject}}
Hej folkens. Jeg vil rigtig gerne ha mit hår helt HVIDT!
men lige meget hvor meget jeg afbleger det, syns jeg stadig
ikke det er hvidt nok! Nogle der kender en hårfarve/afblegning
som kan gøre håret helt hvidt??? Altså lige pt er mit hår sådan lidt hvidt, men ikke meget. Skal ha noget der kan farve det rigtig HVIDT! ((((-:
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 13 Svar: 53
sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Svar: 18
mar 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
Kan bare huske fra dengang jeg var lidt yngre og ville have mit lyse hår igen, der spurgte jeg frisøren om afblegning da hun sagde at hun kun ville affarve det. når men hun kiggede så på mig og sagde '' jeg kan godt, men jeg vil ikke garantere at dit hår ikke kan falde af ''. Så der tog jeg bare gerne imod en affarvning istedet. aldrig om jeg skulle tabe mit hår
Men til pointen, hvis du selv skal farve det lyst, ville jeg nok også tage en Aske blond, netop får at undgå det gul/orange skær i håret.
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 153
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 27
den kan anbefales af mig
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 27
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 46
Har lige brugt den her farve i mit hår for 2 dage siden, og synes det er blevet rigtig flot. - http://www.matas.dk/blonde-l101-silver-blonde
Du skal ikke tro at du får "grå/blå" hår af den, mere silver-looket som jo er hvidt...
Ellers er revlon-farvebomben til platinblond, eller loreal silvershampoo en god løsning...
Bruger selv begge dele, da jeg også synes at det let kan blive mere gulligt end platin-blond..
Men start med revlon-farvebomben, for den er ikke lige så skadelig som afblegning eller silvershampooen er... synes nemlig de er ret hårde ved håret.. (:
Håber du kunne bruge mine råd (:
Hårfarvning