528 visninger
|
Oprettet:
hårfarvning. {{forumTopicSubject}}
jeg ønsker og få farvet lyserøde striber i mit hår, men går og tænker på om det kan lade sig gøre da jeg desværre er rødhåret normalt, men farver det altid sort fordi at jeg hader den røde farve, tror i det kan lykkedes og få lyserøde striber ? og har i nogle råd så det er nemmere og lave striber i håret selv ?
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
- MEN ta' en snak med den frisør i stedet for, da han/hun med garanti ved det.
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 25
apr 2008
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
MEN MEN - hvorfor køber du ikke bare nogle lyserøde exstentions - de kan fås totvis til en 40 kroner pr. stk. som bare kan clipses på.
apr 2008
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 6 Svar: 49
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 58
Tror bare som Maibritt siger, at det er nemmere at købe de extensions der, de er jo billige og de skal jo klippes til uanset hvad?
For en kæmpe ulempe ved lyserødt hår når det er farvet i, er at efter 1-2 uger så er de falmet til en underlig flad farve. Grunden til det er, at lyserød ikke er en "naturlig" farve, som brunt og lyst er, brunt og lyst kan selvfølgelig godt falme, men ikke i den grad som den "falske" farve gør. For at holde det lyserøde ved lige skal man bruge en "farvebombe" som du så skal putte i 1 gang om ugen, så bliver farven som ny igen. Men det er sgu et træls arbejde i længden, skulle jeg hilse og sige - jeg har selv haft rødt hår (kan ses på min profil), som også er en falsk farve, og skulle have den farvebombe i 1 gang om ugen for at farven holdt, og ja, det er sjovt nok de første par gange, men man bliver virkelig træt af det i længden!
Håber du kunne bruge det til noget
Nanna
hårfarvning.