{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

hårfarvning. {{forumTopicSubject}}

jeg ønsker og få farvet lyserøde striber i mit hår, men går og tænker på om det kan lade sig gøre da jeg desværre er rødhåret normalt, men farver det altid sort fordi at jeg hader den røde farve, tror i det kan lykkedes og få lyserøde striber ? og har i nogle råd så det er nemmere og lave striber i håret selv ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hårfarvning.
  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #1   14. jun 2009 Alt kan lykkes, men det kræver en afblegning bl.a.
    - MEN ta' en snak med den frisør i stedet for, da han/hun med garanti ved det.

• #2   14. jun 2009 jamen nu skal det gøres herhjemme og kender desværre ikk lige nogen frisør jeg kan spørge og har ca 40 km til den nærmeste frisør.

• #3   14. jun 2009 det sidste jeg spørger om i indlæget er om der er nogle råd. har kun en måde og gøre det selv på som har virket ved de andre farver som jeg har prøvet.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #4   14. jun 2009 Trine P: Så må du køre de 40 km. eller ringe derind. Eller droppe idéen med de lyserøde striber. det der hjemme-kemi skal du holde dig fra.

MEN MEN - hvorfor køber du ikke bare nogle lyserøde exstentions - de kan fås totvis til en 40 kroner pr. stk. som bare kan clipses på.

• #5   14. jun 2009 mit hår er ikk den rette længde til dem og synes det er synd og klippe i dem. smiley

• #6   14. jun 2009 ¨Jeg har lige brugt 1100 kr ved frisøren, hvilket jeg gør hver 4 mdr ca..... og den her gang fik jeg ikke det resultet jeg ønskede, der måtte jeg da også i matas og købe en hårfarve, før jeg fik det resultet jeg ønskede... så du kan sagsten prøve selv.... det skader jo ikke og gi sig selv erfaringer... og hvis det ikke lykkedes, så ved du jo bare at du ikke skal gøre det igen :o) held og lykke derhjemme

• #7   14. jun 2009 Tror det kommer an på hvem man er, hvor meget erfaring man har og hvad der skal gøres ved håret, hvis man skal farve håret hjemme.. For ja, der er de gode resultater, men der er altså også nogle rigtig dårlige resultater!
    Tror bare som Maibritt siger, at det er nemmere at købe de extensions der, de er jo billige og de skal jo klippes til uanset hvad? smiley
    For en kæmpe ulempe ved lyserødt hår når det er farvet i, er at efter 1-2 uger så er de falmet til en underlig flad farve. Grunden til det er, at lyserød ikke er en "naturlig" farve, som brunt og lyst er, brunt og lyst kan selvfølgelig godt falme, men ikke i den grad som den "falske" farve gør. For at holde det lyserøde ved lige skal man bruge en "farvebombe" som du så skal putte i 1 gang om ugen, så bliver farven som ny igen. Men det er sgu et træls arbejde i længden, skulle jeg hilse og sige - jeg har selv haft rødt hår (kan ses på min profil), som også er en falsk farve, og skulle have den farvebombe i 1 gang om ugen for at farven holdt, og ja, det er sjovt nok de første par gange, men man bliver virkelig træt af det i længden!
    Håber du kunne bruge det til noget smiley
    Nanna

Kommentér på:
hårfarvning.

Annonce