{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Sanne J
Sanne J
Tilmeldt:
12. dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Hvad Er Smart? Et Spørgsmål Om Undertøj {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige, som går og er lidt i tvivl om hvad undertøj der klær mig. Sloggiér og ligende er da bestemt meget behagelige - men - det er jo da ikke ligefrem dem, der gør at jeg føler mig lækker. Og det vil min kæreste da sikkert give mig ret i.
Hvis jeg spørger ham, skal det være noget andet end bare bomuld og hvidt. Men hvorfor mon? Det sker at vi kigger på undertøj sammen og hver gang spørger han om jeg ikke kunne tænke mig at gå i g-string sammen med en hofteholder. Og jo, det sker at jeg går i nylonstrømper og nederdel - men hofteholder, hmm??!!?? Jeg ved ikke rigtig. Gør man det, når man kommer i et parforhold og har været sammen i et stykke tid - bare for at pire hinanden - eller hva´?

Jeg kan da se at lingeriforretningerne sælger en del g-strings-trusser og at man kan få hofteholder til mange sæt; så det sælges da. Men hvem køber dem - og hvorfor? Hvad er moden i det hele taget inden for lingeri og undertøj til os kvinder.

Svar udbedes....

Knus fra Jyden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad Er Smart? Et Spørgsmål Om Undertøj
  • #1   21. sep 2012 "bare for at pire hinanden - eller hva´?"

    JA! - Mere behøves der ikke uddybes i det svar smiley


  • #2   21. sep 2012 Det han siger !! ^^

  • Sanne J
    Sanne J Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #3   24. sep 2012 Ingen hjælp?

  • #4   24. sep 2012 du er simpelthen nød komme med nogle billeder så vi kan vurdere;)

  • Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #5   26. sep 2012 cantona sagde vist det hele smiley
    Gør dig lækker for din kæreste, inderst til yderst.
    Synes man ser en del droppe dette, når de har været sammen længe.
    Meningen med G ?altså det kommer jo an på hvad du selv til daglig finder behagelig. Personligt kan jeg ikke FORDRAGE underbukser. synes det er utrolig usexet til en kvinde og navnet underbukser dukker bare op i hovedet fra barndommen.
    Og hofteholder ? det gør det da bare det lidt frækkere. tag det evt på en morgen, og bukser udover så din kæreste ikke aner at du har det på, og så overrask manden om aften smiley
    eller evt. corsage ?
    Jeg personligt kan godt lide at gøre noget for mig selv, men også min kæreste. når det kommer dertil. og efter 5 år og en fødsel, ligner jeg stadigvæk mig selv. og jeg gør stadigvæk ligeså meget ud af mig selv fra inderst til yderst.


  • Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #6   26. sep 2012 men ja. glemte da helt spørgsmålet smiley
    Hvad der er smart, når det kommer dertil ?
    Det er evt. et ganske alm. fint/frækt undertøjs sæt.
    G' med hofte holder, corsage/bh.
    hipsters ( der når halvdelen af numsen ) evt. med corsage eller bh.
    Uniform. alt fra rigtige, til det du selv kan finde i skabet smiley
    Bum bum.. så kan jeg ikke lige komme på mere.

    Håber det var svar nok på dit spørgsmål smiley


Kommentér på:
Hvad Er Smart? Et Spørgsmål Om Undertøj

Annonce