2.159 visninger
|
Oprettet:
"OBEY" brand. {{forumTopicSubject}}
Er begyndt at se små drenge over alt med "Obey"-caps, shirts og accessories.
"Obey" er et negativt term der betyder "Adlyd" på dansk.
Allerede der burde alarmklokkerne ringe, da det er et stupidt signal at sende til ens medmennesker via tøj.
Har tjekket lidt rundt på nettet, og "overraskende" nok er der en dybere mening med det brand.
(link fjernet)
Man kan vælge at tro på det eller ej, men helt ærligt, at rende rundt med tøj hvor budskabet er "ADLYD", det er fandme for uintelligent.
Hvad synes i herinde?
mar 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
Folk er for uvidende og dumme, når du bære den slags.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Men om det er kædet sammen med illuminati, det ved jeg sgu ikke, hehe.
mar 2011
Brandet er ejet af Jay Z.. Hvis du undersøger ham vil du finde ud af han er deres lille puppie.
http://worldtruth.tv/wp-content/uploads/2011/12/Jay-Z-Kanye-West-Illuminati.jpg
apr 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
mar 2011
Det er skjulte beskeder vi opfanger via underbevistheden. Problemet er, at de fleste folk siger som dig "Det er jo bare et tøjmærke"..
Det er ikke "bare" et tøjmærke, når det indirekte påvirker os med skjulte intentioner.
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Nu tror jeg ikke at man skal tage en eller anden tilfældig hjemmeside lavet af en konspirations freak for den endegyldige sandhed...
Ja der bliver brugt nogen symboler på noget tøj... Men lur mig om ikke at det er fordi det sælger godt ? Og så skal der sgu nok heller ikke lægges mere i det....
mar 2011
Det er ikke tilfældige symboler og budskaber der er tale om.
Det er nemt at sige al konspiration er forkert, men hvornår er et udsagn så rigtigt? Når dit tv2 nyhederne har sagt det er sandt?
Du er for naiv hvis du tror det bare er tilfældigt og fordi "det sælger godt".
At du ikke vil lægge mere i det viser bare at du er en ignorant ligesom størstedelen af folket i den vestlige verden, og det er også fint nok. Det er jeres liv.
Men lad vær med at forsvar din uvidenhed om tingene.
mar 2011
Eller også er jeg vågen, hvor i andre sover.
Forklar mig hvad der sker, når du låner penge i din bank til høje renter. Kom.
mar 2011
"Når man låner penge i banken, er der rente på, ja. Sådan tjener banken penge. Sådan kan du låne penge en anden gang. Til når du vokser op og skal have et sted at bo."
Igen.. Uvidenhed.
Vores banksystem virker stadig ligesom i start 1930'rne.
Udvidet specificering.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Modern_Money_Mechanics.pdf
Hvis du læser den igennem og sætter dig ind i historien (England/Frankrig/Tyskland), så vil du vågne op.
Når en bank låner f.eks 1 mia. kroner af Nationalbanken (SOM ER PRIVATEJET), så låner den 1 mia. PLUS renter. Banken er derefter i stand til at låne omkring 9 mia. ud til private og virksomheder. De sidste 8 mia. er skabt af ingenting. Se Zeitgeist filmene, de forklarer i detaljer Modern Money Mechanics.
Med andre ord, der vil aldrig være kroner nok til at betale de renter af simpelt fordi de ikke eksistere.
Federal Reserve (Usa's nationalbank) er også privatejet.
I vores materialistiske verden er penge altafgørende. Det har vi gjort det til. Problemet er at de færreste ved hvordan penge er skabt og hvorfor der opstår såkaldte kriser.
Det siges at 1 familie ejede 51% af al valuta eksisterende i 2008.
Du kan selvfølgelig sige at alt jeg siger er løgn, men brug noget tid og søg efter sandheden. Det nytter ikke noget at vente på de forklarer det for dig i TV, så du kan tro på det, for det kommer ikke til at ske.
Jeg har en film alle burde se. Den får historien, familierne, agendaen og de fleste andre essentielle elementer med ind i det store billede.
http://www.youtube.com/watch?v=jYZksdzVxic&feature=g-all-u
jul 2010
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 240
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 414
jan 2007
Du er sgu for sjov
Men hvor er din dokumentation for dine påstande ? Og lad nu hver med at post et link til en eller anden obskur hjemmeside eller youtube video fra en eller anden mere eller mindre hjernevasket person, det er sgu for tyndt at bygge sine påstande på en slags...
Men du må hygge dig...... OBEY !!!!
mar 2011
Ja, du forstod den rigtigt. De får 1 mia, men skal betale 1 mia plus en procentdel tilbage.
Det med at den ene mia. bliver til 9 vil du få en meget bedre forklaring af her:
http://www.youtube.com/watch?v=vm3DixfL9o0
I filmen refererer de kun til Mordern Money Mechanics som jeg også linkede til.
"Helt konkret, hvilken familie ejer 51% af al valuta? Valuta, hvor meget af det består af 'luft' vel og mærke.."
Det vil du vide hvis du søger.
"Jeg sætter alvorlige spørgsmåltegn ved uploaderens troværdighed.
Den er uploadet af en religiøs mand. Dvs. han tror på gud. Dvs. han tror på noget der ikke eksisterer / kan bevises. Big Bang og evolutionen kan bevises 99% undtagen hvordan det hele startede. ''Gud'', der er en fiktiv karakter og opstået i sindet på mennesket, hvilket fundamentalt er svagt, kan bevises med 0%. Kort sagt, vil han hellere forholde sig til noget han TROR på, end noget han konkret ved. Han formentlig godt at krokodiller og fugle er efterkommere af dinosauere, lige så vel som mennesket er efterkommere af aber. Men vælger at se bort fra det / ignorere det til fordel for.... gud?"
Der vil jeg give dig ret. Jeg havde det på samme måde første gang jeg så filmen.
Det jeg tror er at han som mange andre amerikanske mennesker er vokset op i et kristent hjem. Den er svær at takle for os andre der ikke er religiøse, men du kan stadig ikke komme udenom den komplette forklaring filmen giver af historien. Pause filmen, check op på det du vil. Det er facts..
Filmen blev lagt op igen pga. enkelte små årstalsfejl og enkelte stavefejl. Det har jeg forstået. Jeg ser intet problem der, da begge versioner stadig ligger tilgængelige.
At du ikke vil bruge 2½ time af dit liv på at blive oplyst om historien, det er dit valg.
mar 2011
Forklar hvornår noget er "dokumenteret".
Er det når en statsminister har skrevet under på "dokumentet"?
Vi taler her om en person der har læst tusinder af artikler, hundrede af gamle bøger skrevet af folket fra slut 1700 frem til 1913 hvor det gik galt.
Hvornår er noget dokumenteret for dig?
sep 2008
Hvis hans opfattelse af de ting han læser er dybt forskruet, vil hans output også være dybt forskruet.
Så bare fordi han læser meget, giver det ham jo ikke bare ret.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
mar 2011
Nej, præcis. Det er det jeg mener. Ignorer det.
lolwut;
Ser du filmen vil du ikke få et indtryk af han er forskruet.
Du bliver introduceret for nogen institutioner og familier du kan søge op på efterfølgene.
sep 2008
jan 2007
Ting er for mig bevist når det bliver underbygget med rigtige beviser der kommer fra pålidelige personer / kilder... Og ikke fra obskure hjemmesider og youtube videoer lavet af forskruet personer der læser og fortolker bøger / artikler så det passer til deres egne syge fantasi / virkelighed....
Og bare lige for at få det på det rene så ser jeg IKKE Helle T.S som en pålidelig kilde...
Mern hvis det en dag viser sig at det i virkeligheden er LIl Wayne der er inde i Obama.. Og at det er ham der styre verden sammen med JayZ og dronningen.. Og at de 3 med kapital fra nationalbanken ( og prins Henriks dårlige vin ) planlagde og finansieret 9-11 så vil jeg da bøje mig i støvet og give dig ret.... Men heller ikke et sekund før...
OBEY NU !!!
mar 2011
"Ting er for mig bevist når det bliver underbygget med rigtige beviser der kommer fra pålidelige personer / kilder..."
Hvornår er et bevis rigtigt? Hvornår er et person pålidelig?
Hvad skal der til?
mar 2011
Se filmen...
_
Jeg tror de arbejder ud fra numerologi.
Du kan se her. Introduktionstalen for nwo :
http://www.youtube.com/watch?v=_0KkSNydRl8
Sjovt nok d. 11/9 90 elleve år før wtc.
Der er utrolig mange tal der går igen og igen.
sep 2008
Det du ser, og nu tror er rigtigt, er det samme der sker hver gang der sker et "bibelsk mirakel".
Religion tager en teori og bygger fakta omkring det. Videnskab tager et faktum og bygger teorier omkring det.
mar 2011
Det er ikke et bevis for noget, men datoerne stemmer overens.
sep 2008
Det er sundt at have et åbent sind, bare det ikke er så åbent at hjernen falder ud.
mar 2011
Det er ikke hemmeligt.
Du kan se filmen.
lolwut;
korrekt. Hvad tror du der skete d. 11/9-01 ? Hvem stod bag?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
Og med 9-11, så tror jeg det var Al-Qaeda.
sep 2008
Jeg tror aldrig sandheden kommer helt frem, og hvis den gør, så tager jeg mine forbehold til den tid lige på dette emne.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 576
"OBEY" brand.