{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.159 visninger | Oprettet:

A U
A U
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54

"OBEY" brand. {{forumTopicSubject}}

Er begyndt at se små drenge over alt med "Obey"-caps, shirts og accessories.

"Obey" er et negativt term der betyder "Adlyd" på dansk.
Allerede der burde alarmklokkerne ringe, da det er et stupidt signal at sende til ens medmennesker via tøj.

Har tjekket lidt rundt på nettet, og "overraskende" nok er der en dybere mening med det brand.

(link fjernet)

Man kan vælge at tro på det eller ej, men helt ærligt, at rende rundt med tøj hvor budskabet er "ADLYD", det er fandme for uintelligent.

Hvad synes i herinde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "OBEY" brand.
  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#1   16. maj 2012 For ikke at tale om tøj der symbolisere verdenens elite via trekante og "all seeing eye".

Folk er for uvidende og dumme, når du bære den slags.

• #2   16. maj 2012 Jeg er enig i den psykologiske forstand, at folk bærer tøj der opfordrer til underkastelse og lydighed. Det synes jeg heller ikke om, og ville ikke selv gøre det.

Men om det er kædet sammen med illuminati, det ved jeg sgu ikke, hehe.

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#4   16. maj 2012 lolwut;
    Brandet er ejet af Jay Z.. Hvis du undersøger ham vil du finde ud af han er deres lille puppie.

http://worldtruth.tv/wp-content/uploads/2011/12/Jay-Z-Kanye-West-Illuminati.jpg

• peter m
    peter m Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
    #5   16. maj 2012 og så er det også bare de grimmeste caps jeg længe har set! hva sker der for at folk ikk kan finde ud af at tage dem på?? de sidder så højt som muligt nærmest bag på hovedt, så de får en mega aflangt hoved...COME'ON

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#6   16. maj 2012 Christian;
    Det er skjulte beskeder vi opfanger via underbevistheden. Problemet er, at de fleste folk siger som dig "Det er jo bare et tøjmærke"..

Det er ikke "bare" et tøjmærke, når det indirekte påvirker os med skjulte intentioner.

• #7   16. maj 2012 Hahaha Super paranoide konspirations fanatikere findes åbenbart alle steder smiley

Nu tror jeg ikke at man skal tage en eller anden tilfældig hjemmeside lavet af en konspirations freak for den endegyldige sandhed...

Ja der bliver brugt nogen symboler på noget tøj... Men lur mig om ikke at det er fordi det sælger godt ? Og så skal der sgu nok heller ikke lægges mere i det....

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#8   16. maj 2012 Thomas;
    Det er ikke tilfældige symboler og budskaber der er tale om.
    Det er nemt at sige al konspiration er forkert, men hvornår er et udsagn så rigtigt? Når dit tv2 nyhederne har sagt det er sandt?

Du er for naiv hvis du tror det bare er tilfældigt og fordi "det sælger godt".
    At du ikke vil lægge mere i det viser bare at du er en ignorant ligesom størstedelen af folket i den vestlige verden, og det er også fint nok. Det er jeres liv.

Men lad vær med at forsvar din uvidenhed om tingene.

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#10   16. maj 2012 Christian;
    Eller også er jeg vågen, hvor i andre sover.

Forklar mig hvad der sker, når du låner penge i din bank til høje renter. Kom.

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#13   16. maj 2012 Lasse B;
    "Når man låner penge i banken, er der rente på, ja. Sådan tjener banken penge. Sådan kan du låne penge en anden gang. Til når du vokser op og skal have et sted at bo."

Igen.. Uvidenhed.

Vores banksystem virker stadig ligesom i start 1930'rne.

Udvidet specificering.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Modern_Money_Mechanics.pdf

Hvis du læser den igennem og sætter dig ind i historien (England/Frankrig/Tyskland), så vil du vågne op.

Når en bank låner f.eks 1 mia. kroner af Nationalbanken (SOM ER PRIVATEJET), så låner den 1 mia. PLUS renter. Banken er derefter i stand til at låne omkring 9 mia. ud til private og virksomheder. De sidste 8 mia. er skabt af ingenting. Se Zeitgeist filmene, de forklarer i detaljer Modern Money Mechanics.

Med andre ord, der vil aldrig være kroner nok til at betale de renter af simpelt fordi de ikke eksistere.

Federal Reserve (Usa's nationalbank) er også privatejet.

I vores materialistiske verden er penge altafgørende. Det har vi gjort det til. Problemet er at de færreste ved hvordan penge er skabt og hvorfor der opstår såkaldte kriser.

Det siges at 1 familie ejede 51% af al valuta eksisterende i 2008.

Du kan selvfølgelig sige at alt jeg siger er løgn, men brug noget tid og søg efter sandheden. Det nytter ikke noget at vente på de forklarer det for dig i TV, så du kan tro på det, for det kommer ikke til at ske.

Jeg har en film alle burde se. Den får historien, familierne, agendaen og de fleste andre essentielle elementer med ind i det store billede.

http://www.youtube.com/watch?v=jYZksdzVxic&feature=g-all-u

• #14   16. maj 2012 Dafuq did i just read?

• #19   16. maj 2012 Obey var da en graffiti maler ?

• #20   16. maj 2012 A U

Du er sgu for sjov smiley Det viser jo bare at du er helt væk fra virkeligheden at lige så snart man ikke er enig i din konspirationsteori og tillader sig at kalde det hvad det er : En gal mands teorier... Så er man straks ignorant, naiv og ser Tv2 som den eneste sandhed i verden....

Men hvor er din dokumentation for dine påstande ? Og lad nu hver med at post et link til en eller anden obskur hjemmeside eller youtube video fra en eller anden mere eller mindre hjernevasket person, det er sgu for tyndt at bygge sine påstande på en slags...

Men du må hygge dig...... OBEY !!!!

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#21   16. maj 2012 Lasse;
    Ja, du forstod den rigtigt. De får 1 mia, men skal betale 1 mia plus en procentdel tilbage.

Det med at den ene mia. bliver til 9 vil du få en meget bedre forklaring af her:

http://www.youtube.com/watch?v=vm3DixfL9o0

I filmen refererer de kun til Mordern Money Mechanics som jeg også linkede til.

"Helt konkret, hvilken familie ejer 51% af al valuta? Valuta, hvor meget af det består af 'luft' vel og mærke.."

Det vil du vide hvis du søger.

"Jeg sætter alvorlige spørgsmåltegn ved uploaderens troværdighed.
    Den er uploadet af en religiøs mand. Dvs. han tror på gud. Dvs. han tror på noget der ikke eksisterer / kan bevises. Big Bang og evolutionen kan bevises 99% undtagen hvordan det hele startede. ''Gud'', der er en fiktiv karakter og opstået i sindet på mennesket, hvilket fundamentalt er svagt, kan bevises med 0%. Kort sagt, vil han hellere forholde sig til noget han TROR på, end noget han konkret ved. Han formentlig godt at krokodiller og fugle er efterkommere af dinosauere, lige så vel som mennesket er efterkommere af aber. Men vælger at se bort fra det / ignorere det til fordel for.... gud?"

Der vil jeg give dig ret. Jeg havde det på samme måde første gang jeg så filmen.
    Det jeg tror er at han som mange andre amerikanske mennesker er vokset op i et kristent hjem. Den er svær at takle for os andre der ikke er religiøse, men du kan stadig ikke komme udenom den komplette forklaring filmen giver af historien. Pause filmen, check op på det du vil. Det er facts..

Filmen blev lagt op igen pga. enkelte små årstalsfejl og enkelte stavefejl. Det har jeg forstået. Jeg ser intet problem der, da begge versioner stadig ligger tilgængelige.

At du ikke vil bruge 2½ time af dit liv på at blive oplyst om historien, det er dit valg.

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#22   16. maj 2012 Thomas S;
    Forklar hvornår noget er "dokumenteret".

Er det når en statsminister har skrevet under på "dokumentet"?

Vi taler her om en person der har læst tusinder af artikler, hundrede af gamle bøger skrevet af folket fra slut 1700 frem til 1913 hvor det gik galt.

Hvornår er noget dokumenteret for dig?

• #23   16. maj 2012 Uanset om han har læst en linje, eller tusinder af bøger, så er han vel ikke pr. automatik bedre kvalificeret på baggrund af kvantiteten.

Hvis hans opfattelse af de ting han læser er dybt forskruet, vil hans output også være dybt forskruet.

Så bare fordi han læser meget, giver det ham jo ikke bare ret.

• peter m
    peter m Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
    #24   16. maj 2012 A U ti nu bare stille..tror ikk der er nogle der gider høre om banker, og lån... -.-

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#25   16. maj 2012 Peter M;
    Nej, præcis. Det er det jeg mener. Ignorer det.

lolwut;
    Ser du filmen vil du ikke få et indtryk af han er forskruet.
    Du bliver introduceret for nogen institutioner og familier du kan søge op på efterfølgene.

• #26   16. maj 2012 Jeg mente heller ikke han er forskruet, jeg mente at man ikke automatisk bliver en faglært autoritet fordi man læser meget, hvis ens opfattelse af det man læser ikke er den som forfatteren havde tænkt.

• #27   16. maj 2012 A U

Ting er for mig bevist når det bliver underbygget med rigtige beviser der kommer fra pålidelige personer / kilder... Og ikke fra obskure hjemmesider og youtube videoer lavet af forskruet personer der læser og fortolker bøger / artikler så det passer til deres egne syge fantasi / virkelighed....

Og bare lige for at få det på det rene så ser jeg IKKE Helle T.S som en pålidelig kilde...

Mern hvis det en dag viser sig at det i virkeligheden er LIl Wayne der er inde i Obama.. Og at det er ham der styre verden sammen med JayZ og dronningen.. Og at de 3 med kapital fra nationalbanken ( og prins Henriks dårlige vin ) planlagde og finansieret 9-11 så vil jeg da bøje mig i støvet og give dig ret.... Men heller ikke et sekund før...

OBEY NU !!!

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#29   16. maj 2012 Thomas;

"Ting er for mig bevist når det bliver underbygget med rigtige beviser der kommer fra pålidelige personer / kilder..."

Hvornår er et bevis rigtigt? Hvornår er et person pålidelig?

Hvad skal der til?

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#31   16. maj 2012 Lasse:
    Se filmen...

_

Jeg tror de arbejder ud fra numerologi.
    Du kan se her. Introduktionstalen for nwo :
    http://www.youtube.com/watch?v=_0KkSNydRl8

Sjovt nok d. 11/9 90 elleve år før wtc.

Der er utrolig mange tal der går igen og igen.

• #32   16. maj 2012 haha numerologi.

Det du ser, og nu tror er rigtigt, er det samme der sker hver gang der sker et "bibelsk mirakel".

Religion tager en teori og bygger fakta omkring det. Videnskab tager et faktum og bygger teorier omkring det.

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#33   16. maj 2012 Jeg synes det er en måde hvorpå at gøre sig synlig.

Det er ikke et bevis for noget, men datoerne stemmer overens.

• #35   16. maj 2012 Der er mange ting der stemmer overens, hvis man kigger efter det. Se filmen 23 med Jim Carrey. Det handler bare om at kigge efter det, men til sidst fordrejer man ting, så det kommer til at ske, for at underbygge sin teori og holdning. Og det er der konspirationsteorier opstår, se bare på 9/11, JFK, månelandingen osv osv osv.

Det er sundt at have et åbent sind, bare det ikke er så åbent at hjernen falder ud.

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

#37   16. maj 2012 Lasse:
    Det er ikke hemmeligt.
    Du kan se filmen.

lolwut;
    korrekt. Hvad tror du der skete d. 11/9-01 ? Hvem stod bag?

• #39   16. maj 2012 A U: Hvis det ikke er hemmeligt, så sig dog for fuck hvad famillien hedder! Hvor svært kan det være? -.-

Og med 9-11, så tror jeg det var Al-Qaeda.

• #40   16. maj 2012 Jeg ved ikke hvem jeg skal tro stod bag. Det er nu heller ikke noget jeg bryder min hjerne på, eller går meget op i at tænke over. Jeg forholder mig mere til det faktum, at bygningerne styrtede i jorden, og utroligt mange folk mistede livet den dag.

Jeg tror aldrig sandheden kommer helt frem, og hvis den gør, så tager jeg mine forbehold til den tid lige på dette emne.

• #41   16. maj 2012 Det er grimt. - Hvis man går med det lorte mærke nu om dage, har man " swag " og er hipster... og åbenbart en herre fed stil... Mainstream shit. Puhaa

Kommentér på:
"OBEY" brand.

Annonce