{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Hår, er sindsyg :D {{forumTopicSubject}}

Halløj babumser smiley

Som tøserne nok ved, så er ens hår på hovedet ens liv ! (specielt i mit tilfælde)

Og lige PT har jeg skrig rødt hår.. men jeg skal til frisør nu her og ha gjort noget ved det.. Men men men, hvad kunne være fedt ?
Har prøvet rødt og sort i 3 år.. men synes det ser så underligt ud når det er hele håret der er rødt, men det er nok bare mig ?
Og overvejede jeg rødt med mørk bund. men det kommer jo til at se tosset ud med tiden ? smiley Eller hvad ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår, er sindsyg :D
  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #1   15. aug 2011 Hvad med at få en rigtig rød farve, så det ligner du er rødhåret? I stedet for den der pressening farve? smiley

Eller blond! Og så plud øjenbrynene så der kun er 15 hår tilbage på hver side, og så tegn en tynd tynd streg op hver morgen

• #2   15. aug 2011 Mums, ja lyder pisse flot.. meeen så hellere ligne en pressening smiley

• #3   15. aug 2011 Går nok smiley Det er baboooom smiley Hvad havde jeg regnet med .. Haha'

• #5   15. aug 2011 Louise, der lå på top 5 inden jeg slettede profilen smiley Sort og rødt hår smiley

Løven: Nooo aldrig..

• #6   15. aug 2011 Ja nemlig smiley Ja var også ekstremt glad for det.. men kig dig omkring, alle duller har det efterhånden.. for 3 år siden da jeg fik det, havde ingen det smiley Og nok også for at prøve noget nyt..

• #7   15. aug 2011 Kunne det evt ikke se vildt ud med lyse striber? Så får du en slags jordbærblond. Det tror jeg ikke at jeg har set før, men det gør så også at jeg ikke rigtigt ved om det er pænt.

Kommentér på:
Hår, er sindsyg :D

Annonce