{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.791 visninger | Oprettet:

hjælp!! blå hår i stedet for lyst :( {{forumTopicSubject}}

Jeg fik nok den mest elendige rådgivning i byens matas butik, og endte hjem med en perleblond fra mærket "blonde".

efter jeg har lysnet/affarvet mit hår er det blevet blå i stedet for lyst.

det er søndag aften og skal starte på nyt studie i morgen, og vil være meget ked af at komme med blå hår..

nogen gode råd til at få den blå farve ud eller formindsket??

Alt hjælp kan bruges!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp!! blå hår i stedet for lyst :(
  • #1   14. aug 2011 og det har ikk bare blåt skær?? prøvede det selv sidst men det gik næsten væk da jeg tørrede det og resten gik væk i løbet af de næste par dage. og heller blåt skær end gult hår efter min mening

• #2   14. aug 2011 Super opmundring rasmus!! smiley

jo det er blå skær, men meget tydeligt smiley det er blevet tørret, og det er stadig rigtig slemt.. især i den ene side.

• #3   14. aug 2011 Hah. Ja, kan oss kun grine lidt af det. Hvornår lærer folk at gå til frisøren i stedet for at forsøge selv. 7 ud af 10 gange går det galt.
    Men nej, der er vel ikk så meget du kan gøre andet end at farve det over med en mørk farve (hvilket jeg ikke går ud fra du vil) eller gå til frisøren i morgen og se om de kan hjælpe dig.

Mvh. Frisøreleven. smiley

• #4   14. aug 2011 så lav skilningen i den side det ikke er så slemt og så går resten væk i løbet af en uges tid

• #5   14. aug 2011 Vask igen og igen og igen?

• #6   14. aug 2011 Ja, okay., Hvis det bare er blåt skær, så tror jeg også ret sikkert at det lige så stille vaskes ud.

• #7   14. aug 2011 Prøv og gå i sol.
    Jeg havde engang affarvet med hår, hvor mit pande hår blev pink. 10 min i sol, og det var væk :).

• #8   14. aug 2011 prøv lige at smide et billede op, det lyder skuda ret nice? smiley

• #9   14. aug 2011 hvorfor er der ikke en synes godt om knap herinde!!!!

• #10   14. aug 2011 vask det med en grov shampo et par gange så går det ud (:

• H P
    H P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 121 Svar: 335
    #11   14. aug 2011 klip hele lortet af

• #12   14. aug 2011 H P - super råd!! smiley

ja jeg er sku altid så uheldig.. men lige ang. hårfarve der farver jeg det altid selv, og det plejer gå godt! smiley

Jeg har helt lyst hår i forvejen, og skulle bare have affarvet mine udgroninger.. men den matas jeg plejer at købe farven i har helt styr på mit hår og hvilken en jeg skal bruge.. men da jeg er flyttet og skulle have en farve igen, var jeg i tvivl. om 2 forskellige farver.. netop fordi jeg har mange røde pigmenter i mit hår.. men de vidste bare INGENTING inde i den matas., og jeg måtte bede dem prøve at ringe til en anden matas og høre dem ad nu når de intet vidste.. men de kom så frem til at det var en helt tredje jeg skulle have og blev ved med at påstå det, selvom jeg vidste det ikke var den jeg plejede at komme i.. men gik ud fra de bare havde en smule forstand..

så lige nu er jeg godt gal i skralden over deres utrolige dårlige vejledning, så de får vist lige et besøg af mig i morgen når jeg har fri!!!

prøver lige nu at sidde med citronsaft i håret, og så må jeg prøve at vaske det et par gange for at se om det kan tage bare en lille smule af det, og så har de bare at give ,mig noget nede i den matas i morgen som kan fikse det.. og mit hår skal IKKE være en anden farve en lys.. så hvordan de fikser den må så være deres hovedpine.

kan desværre ikke lægge billede ind smiley

• #14   15. aug 2011 Jeg puttede en masse citron saft og opvaskemiddel i håret igår, efter råd fra flere.. og det blev faktisk en hel del bedre.. og nu har jeg så være i matas igen - de ringede til swatzkopf, for at høre hvad jeg præcis skulle gøre, og har fået ny farve halløj, som skal blandes med noget shampoo halløj. det skulle tage resten af den blå farve + jeg fik en ny hårfave jeg kan fave mit hår med i den rigtige farve.. altsammen gratis! smiley

Kommentér på:
hjælp!! blå hår i stedet for lyst :(

Annonce