{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

hjælp ang ide og patent. {{forumTopicSubject}}

Hej bb..

først og fremmest vil jeg godt lige sige at alle jer som ikke tager det her seriøst skal bare holde jeres kommentarer for jer selv.

kort introduktion til min ide. der forhåbentlig vil have en væsentlig indflydelse på min fremtidige henblik på økonomisk uafhængihed/selvforsørgelse..

forestil dig.. du sidder hjemme med en kammerat eller din samlever. i mangler noget og lave..
MEN.. det er INGEN problem. din ven/samlever har nemlig via hjemmesiden www.karryballon.dk
købt balloner i alle regnbuens farver, fyldt til renden med kvalitets karry ketchup fra den tyske producent, "HELA".

Denne revolutionerende ballon vil ændre manges opfattelse af sjov og spas..

Har i en gangbro over en traffikeret vej i byen?
ingen problem. det er karry ballonens hjemme bane..

en lastbil kommer kørende med 80.. og BANG ud af det FUCKING blå SMADRER karry ballonen lige ind på hans forrude med et BRAG kun overgået af IT.

kast den på børn, voksne, hunde, gamle mennesker og handikappede..

DET OMVENDTE AF NERVEGAS!
KARRY-BALLONEN.
advarsel: kan medføre rollator svigt, kun overgået af tjernobyl og kennedy.

Køb dem før din nabo.

bestiller du nu, kaster www.karry-ballon.dk en forlænger ledning (1.5m). (kun i begrænset parti)

Bestiller du mere end en pose af vores regn bue sortiment, kaster vi oven i forlængerledningen en vaske ægte louis voutton taske med, direkte fra alanya's baggader og stræder.

PS: håber og høre noget positivt feedback, ris og ros modtages med kyshånd på karry-balloon@gfus.com.

PPS: vi søger investorer, da mine tidligere hoppede fra da jeg fremlagde dem ideen.

jeg modtager donationer på følgende konto.
Huawaii city bank
ref: 41881992445
reg: 2114

www.karry-ballon.dk
adm. direktør Erik-gert dion hansen
+421 98127712456 999
main street 447
55572 Huawaii


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang ide og patent.
Kommentér på:
hjælp ang ide og patent.

Annonce