{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

farvning af hår {{forumTopicSubject}}

Hey Alle sammen..

Mit hår skal klippes og farves, men ved ikke hvad farve det skal være..
Min veninde sagde at jeg skulle farve det hvidt, men en er også kommet med at jeg skulle farve det sort..
Jeg vil gerne have det farvet og med nogle stiber i bafefter..
Ved bare ikke hvad der ville være pænt til mig.
Det skal lige siges at mit hår er caffé farvet med orange striber i.. Det skal selvfælgelig laves hos en frisør, men vil det kunne faves blondt , når jeg har den faeve som jeg har det nu??

Mange tak for hjælpen..

Med venlig hilsen Sandra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farvning af hår
  • #1   15. jun 2009 RØDT!!!! Alle piger burde være rødhårede :D!!!!!

• #2   15. jun 2009 ej jeg sys nu den farve du har nu er vildt pænt , men sys klart du skal gå efter noget med striber smiley

• #3   15. jun 2009 Min egen farve er brun, men vil rigtig gerne have noget nyt som er fedt, og det skal være noget som ingen andre har.. Ved selvfølgelig godt at det kan være svært, men jeg vil gerne prøve noget nyt som sagt og gerne vildt samtidig ...

Hvis vi siger det ikke skal være hvidt, sort eller brunt hvad farve så ??

• Bob N
    Bob N Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
    #4   15. jun 2009 pik

• #5   15. jun 2009 Bob N > Gider du godt at holde dig væk, når du ikke har andet at sige..

• Bob N
    Bob N Tilmeldt:
    nov 2008

#6   15. jun 2009 pik

• #7   15. jun 2009 Gider du godt at for lade mit emne!!

• Bob N
    Bob N Tilmeldt:
    nov 2008

#8   15. jun 2009 undskyld!!! ;-(

PIK!!!!

• Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 66 Svar: 369
    #9   15. jun 2009 Bob, du har den fedeste humor jeg længe har set :D!

• Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 66 Svar: 369
    #10   15. jun 2009 farv det lilla, hvis du vil have noget ingen andre har.. alle har hvidt og sort smiley

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #11   15. jun 2009 Jeg synes altså at du skal være blot. Fordi du har så blødt/mildt et ansigt, så synes jeg at den lyse farve vil kompensere det.. Og tro mig, det er sjældent at jeg anbefaler en person at blive blond smiley
    Men om det kan lade sig gøre med din nuværende farve ved jeg ikke. Og slet ikke om farven vil blive ens overalt. Det vil frisøren nok bedst kunne sige.. *s*

• #12   15. jun 2009 Jaa, men det skal være hen af det hvide.. Med nogle vilde farver i det :).. Tror det ville være rigtig fedt..

Extensionisten >> Mange tak for dit råd, det vil jeg tage til mig..

Dina W >> Vil tage i mod det som du kom med..

Men det er meningen at jeg skal tage sol..Så jeg ikke er så lys i huden ..

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    feb 2009

#13   15. jun 2009 Sandra: Det vil stadig være pænt med det lyse.. Det er ikke så meget din farve, men dine ansigtstræk.. smiley

• #14   15. jun 2009 Jaa det er rigtigt.. Men det er ikke mening at det kun skal være hvidt eller blondt.. Men vokser det ikke hurtigt ud ??

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    feb 2009

#15   15. jun 2009 Nej nej.. Men dte ville også være fint med nogle striber i eller lign.. *S*
    Hvad er din naturlige hårfarve? Jeg var engang blondt (er normalt "cola-brun") og jeg fik farvede toppen ca. hver anden måned (mener jeg det var)..

• #16   15. jun 2009 Jaa, det ville være fedt med det hvide eller blonde og nogle striber i det.. Jamen er normalt brunt, lysse brunt.. Noget i den retning :).. Men ødelægger det ikke håret??

Erikke så meget inde i det, det er nemlig kun 4 gang mit hår skal farves..

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    feb 2009

#17   15. jun 2009 Sandra: Jo, hvis du afbleger det er det i hvert fald ikke sundt for håret. Men hvis du har et normalt sundt hår, plejer det ikke at smadre håret totalt. Så er dte værre med en permanent glatning. DET ødelægger håret. hehe..

• #18   15. jun 2009 Så det vil ikke ødelægge mit hår så meget, fordi jeg ikke farver det så tit?? eller hvordan ?? men jeg skal også klippes, så tænkte om du ikke ville sige hvad for en frisurer du synes, har billederne i den mappe hvor der står frisurer.. Det er dem med det hvide hår...

• #19   16. jun 2009 100% hvid med sorte striber, det ville være pææænt, mææh xD!

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    feb 2009

#20   16. jun 2009 Jeg vil sige billede 4 eller 5 i din mappe. smiley
    Ja, jeg mener at hvis dit hår ikke er ødelagt i forvejen, så burde det ikke tage totalt skade af farvningen. Mit hår er meget glat og blankt normalt. Det blev lidt grovere i det da jeg afblegede det og glansen forsvandt også lidt, men det var ikke voldsomt ellers. Synes faktisk bare at det blev lettere at frisere. Og jeg fik endda permanentet det samtidig.. *S*

• #21   17. jun 2009 Dina W > mange tak for det smiley ..
    Ja, men det er det overhoevdet ikke, på ingen måde..Jamen det er da meget godt hvis dit hår er blevet bedre efter du har fået det afblegede hos frisøren..

Men mange siger at det ikke ville passe til mig, men min mor siger bare jeg ikke får det sort er hun glad, hun tror nemlig at det ville være pænt til mig men lyst hår.. Men det er bare mere det men min hundfarve, men er nemlig ikke helt lys, men jeg er danskere men ligner ikke en dansker..

Kommentér på:
farvning af hår

Annonce