{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Hår farvning. {{forumTopicSubject}}

Var inde igår og skulle ha farvet mit hår op, (så det blev mørkere som før)... _(BRUNT).. Men det blev mere sort end brunt... smiley Er virkli ked af det er blevet såen, overvejer at gå ud og købe en farve og så farve det selv.. hvor lang tid skal der gå før man kan farve det igen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår farvning.
  • #1   21. aug 2007 **Texigirl**, meget lidt sagde frisøren.. (en eller anden fransk mand)... Men det skulle være brunt, men når du ser det - er det KUL sort.. smiley

• #2   21. aug 2007 hvor lang tid skal der mindst gå før jeg må farve det igen...

• #3   21. aug 2007 Gå ned og brok dig til frisøren,så må hun gi dig pengene tilbage,men farven aftager fra den første vask,og så videre...

• #4   21. aug 2007 Jeg brokkede mig ogs, men han begyndte bare at skælde mig ud på fransk *SS*
    han sagde det var brunt, men en hver idiot kan se det er sort ? Ved ik hvad jeg skal gøre smiley

• #5   21. aug 2007 Hvis du har et billed af den farve du gerne ville ha dit hår var i,så ta det med og så spørg "sneglespiseren" om det er samme farve som dit hår...

• søde f
    søde f Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   21. aug 2007 agger... du skal ikke købe en farve som du bare selv tager i ... da du kan risikere at bliver feks grønt eller noget da det er 2 forskellige produkter min veninde er frisør og siger det er det sidste man skal gøre.... så hellere gå til en frisør der ved hvad de laver held og lykke med det hele :o)

• #7   21. aug 2007 Hmm. kunne jeg måske prøve. Men tror jeg får min mor til at farve det på fredag eller sådan noget.. Så kan det lige få lidt "Fred" mit hår...

• #8   21. aug 2007 Sidst jeg fik det farvet brunt, blev det mørke brunt. Men det er det ikke denne gang ? Det er FULDSTÆNDIG kul sort !?

• #9   21. aug 2007 Angel..... : Jeg sagde det til ham igår at jeg ikke ville have det sådan. Men han begyndte at skælde mig ud på fransk, og sige at det var brunt, og det kunne alle se. det er næsten mere sort end mine sorte hummel ?!

• #10   21. aug 2007 Nej. de var hans elever og holdte med ham... Men måske skulle jeg opsøge en anden frisør istedet for ?

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #11   21. aug 2007 farven aftager.. bare rolig.. har selv prøvet det samme smiley

• #12   21. aug 2007 Du har betalt en vare - er du ikk tilfreda så har du ret til at få det byttet....

Gå straks derned og bed om at få det lavet om.. Sidst jeg var ved frisør var jeg afsted 2 ekstra gange da jeg ikk var tilfreds.. Det kan jo ikk passe at du skal ud og bruge flere penge på en ny frisør eller på anden hårfarve, Han kan bare gøre jobbet ordentligt

Tag eventuelt din mor med ned som en backup...

• #13   21. aug 2007 Fluen på væggen : gjorde jeg jo også igår. Men han sagde det ikke var hans problem . Han mente det var brunt. Længere var den ikke.. *SS* ..
    Heldigvis kostede det kun 350..

• #14   21. aug 2007 selvfølgelig er det hans problem hvis han da er interesseret i at drive ordentlig forretning... der er jo mange forskellige farver brun og er du ikk tilfreds synes jeg du skulle gå derned og hæve stemmen lidt igen...

• #15   21. aug 2007 Altså, han viste mig såen et kort med hårfarver, og valgte en der lignte den jeg havde i forvejen (på mit profil billede) blot en lille tak mørkere.. Og så sagde han ok. Og så blev det sort !

• #16   22. aug 2007 Jeg ringede igen idag, og klagede, og jeg har fået en tid imorgn hvor de vil farve det gratis.. smiley

Kommentér på:
Hår farvning.

Annonce