{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunge piercing til drenge. Hot or Not?
  • Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70
    #1   26. apr 2009 - Smid gerne en begrundelse, for dit svar..

• #2   26. apr 2009 Hot, det er frækt ..
    Men man skal ikk rende og vise den hele tiden .. den skal bare være der, og kun være noget man ser hvis du åbner munden (:

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#4   26. apr 2009 Okay, i starten kommer den nok lidt frem indtil man vender sig til den. Men gør det nu også mest for damens skyld, for har fået at vide jeg kan bruge tungen nu, og med en piercing burde det kun blive bedre.. smiley

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#6   26. apr 2009 Miss - Er ikke ligefrem stor, men er stor og markeret til min alder !
    Heide - Oralsex. Det siger de i hvert fald, tør ikke kunne sige om det passer.

• #7   26. apr 2009 Tungepiercing til drenge er fint med mig. Synes faktisk det er fedt ;b
    Kan dog desværre ikke finde mig en fyr med tungepiercing, da jeg så er bange for at vi kommer til at hænge fast smiley

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#8   26. apr 2009 Maria - Lyder godt, så har jeg faktisk bestemt mig for jeg vil have en. Har du da en i tungen, eller for neden? For jeg havde den samme tanke, for hende jeg er sammen med pt, snakker meget om at få en forneden, hehe.

• #9   26. apr 2009 jeg syntes det er klamt til drenge med til piger gør det sku ikk noget

jeg vil hellere hav en tattoo
    skal hav den her når jeg bliver 18år smiley
    (link fjernet)

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
    #10   26. apr 2009 90'er agtigt, Not Hot... pop"smart" agtigt...

• #11   27. apr 2009 jeg overvejer det også lidt selv, men ligesom Stefan synes jeg også det er en lille smule bøsbøs. (:
    - og ved så heller ik om jeg ville kunne leve med de der 14 dage hvor den kan gøre nas d:

• #12   27. apr 2009 puhaa ... hvor klamt ...( 1000 procent gay )

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #13   27. apr 2009 Har haft min i snart 10 år, og jeg har aldrig fået en klage. Men jeg render hellere ikke og viser den frem hele tiden.

Man bliver vel ikke bøsse fordi man har en ring i tungen, det vel ikke værre end en tattoo. Ringen kan man tage ud igen, det er da lidt svære med en tattoo.

Dem som siger det er bøsset, entet er det fordi de ikke selv tør og få en, ellers må i sku være usikker på jeres sexsualitet. (staves) .

• #14   27. apr 2009 Det er frækt, er nu ikke selv til drenge, men da jeg var sys jeg det var frækt da min x havde det.
    Men du er godt klar over du ikke må have oralsex i 3 uger ikke?

• #15   27. apr 2009 ca S...... flot du ikke har fået klager, har du nogen sinde hørt om en der har fået det ???. eller har du nogensinde stoppet op midt i noget, for at sige. det der er du sku ikke for god til skat, ja det er svært at få fjernet en tus , men hvorfor skulle man det , det er jo engang et valg man har truffet , og det var der jo nok en mening i , skal du se ...... og hvorfor er det ALTID , at folk skal bruge undskyldningen , det er bare fordi de ikke tør få en selv ... ?? det tro jeg nu på at alle tør få lavet, hvis de vil have en , er selv tusset på det meste at kroppen , så tro nok jeg overlever et enkel prik ....... og hvorfor bruger man undskyldningen ( det er bare fordi de er usikker på deres egen seksualitet.) ... det er da noget fuldstændig åndsvagt noget at siger. hvis man måske var til fyrer, tro du så ikke man selv havde en , hvis man syndes det er bøsset... eller man beskyttede det lidt ??? ... det svare til den slags mennesker der mener at vi alle er lige gode og at vi alle skal være her .. det er da en fin tanke , men sådan hænger verden bare ikke sammen ... nogle skal sku være anderledes , mobbes , holdes udenfor .. sådan er verden .... lær og lev med det ,, for hvad er alternativet???

folk har nu engang den mening de har , skyldes nok miljø.. og jeg er nu , af den overbevisning , at fyre/ drenge ikke skal have ring i tungen .... da jeg syndes det er bøsset

• #16   27. apr 2009 Christian S - min piercing sidder i tungen smiley

• ca s
    ca s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #17   27. apr 2009 André K, bild du dig bare det selv ind at verden hænger sådan sammen. Men det er nemmere og fjerne en piercing end en tattoo.

Står fast på det jeg skriver, og folk som dig som skriver som du gør, er da total hjernedød og hører på. Hvis alle tænkte som dig, ja så gad jeg sku ikke leve i den verden vi lever i.

Fint du har din mening, og jeg har da heldigvis min egen mening. Men det er da også nemmest og give "bøsserne" skylden. En tattoo kan da være ligeså bøsset så.

Det er sku da op til hver enkelt ,om man syntes om en tungepiercing eller ej, uanset kønnet.

• #18   27. apr 2009 En tungepiercing er da nemmere at 'skjule', end de fyre der render rundt med én i øjenbrynet... *hint hint*

Ja, jeg har selv en tungepiercing.
    Nej, jeg fik den ikke lavet pga. man "bliver bedre" til at slikke fisse.
    Nej, jeg fik den ikke lavet pga. det ser sejt ud.
    Nej, jeg fik den ikke lavet pga. jeg er bøsse.

Jeg ville have en, fordi jeg ville have en.
    Jeg vil også have en tatoo, men kan bare ikke bestemme mig. Synes tlmed også det er voldsomt dyrt, at smide så mange penge for at få lavet et mønster af et sår. Men det må jeg jo overkomme en dag smiley

Få den lavet hvis du vil have en... Du køber vel heller ikke bestemte mærker indenfor bil, tatoo, vaskemaskine, computer, telefon osv. fordi andre synes det er hot? (Ved godt der er folk der køber elektronik andre synes er hot)

• #19   28. apr 2009 martin ... hvorfor skulle jeg skjule den ??? .. det er nu et valg man tager ?? .. jeg er ikke flov over noget ... og ca s.... du har din menning . hvorfor må jeg ikke have min ???? .... det er sku da et forum , hvor han spørger efter en ærlige menning .... så hvem er det der er hjernedød ?? , eller bare ikke har fattet menningen med et forum ??

Kommentér på:
Tunge piercing til drenge. Hot or Not?

Annonce