{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Sine A
Sine A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Tunge Piercing?.. {{forumTopicSubject}}

Hey..
Jeg kunne helt vild godt tænke mig sådan en.
Men jeg har lige nogle spørgsmål til jer som har en, håber i vil svare smiley

Gør det ondt?
Hvormange dage går der før det er helet?
Hvad koster det?
Og til sidst... Er i glade for jeres?

Hilsen Sine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunge Piercing?..
  • Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #1   17. jun 2009 Har haft 2 gange, men min blev så pisse øm hver gang efter et par måneder, og fik ødelagt en tand med smykket, så droppede det igen efter 6 mdr hver gang.

Men ellers var jeg rigtig glad for min(e). Det gør ikke ondt at få den lavet, det er kun en uge til 14 dage efter at den er pisse øm. Men efter 14 dage - 3 uger så skulle den være helt ok, hvis du passer den ordentligt, og husker at rense og overholde de ting der er nødvendigt, for at den heler ordentligt. Kostede 400.

• Sine A
    Sine A Tilmeldt:
    maj 2007

#2   17. jun 2009 mange tak, alle sammen ..

Mit problem er bare at jeg virkelig gerne vil havde en, men ved ikke om jeg tør smiley

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #3   17. jun 2009 Selvf tør du det, det er bare gøre det. Og hvis ikke det virker for dig, så piller du den ud. Det er jo nemt nok, du skal bare gide at pleje den som pierceren siger du skal. Så går det nemt smiley

• Sine A
    Sine A Tilmeldt:
    maj 2007

#4   17. jun 2009 Ja det gør det vel... Er der ikke også noget med at man ikke må kysse efter? smiley

• Sine A
    Sine A Tilmeldt:
    maj 2007

#6   17. jun 2009 okay :D.. Mange tak

• Monica N
    Monica N Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 6
    #7   17. jun 2009 Jeg synes slet ikke den gør ondt, det strammer lidt bagefter men det er alt smiley
    Jeg spiste normalt dagen efter, men der gik cirka 2 uger før den var helet helt.
    Man snakker lidt sjovt de første par dage smiley
    Men gå med nogle isterninger i munden lige efter det hjælper på hævelsen, og så skal man helst ikke snakke for meget smiley

Jeg gav 400 kroner for min.
    Og ja, jeg er rigtig glad for den.:)

• #8   17. jun 2009 Gør det ondt?: Det kommer jo an på ens smertetærskel, men jeg synes ikke det var slemt overhovedet :D:
    Hvormange dage går der før det er helet?: Det er vidt forskelligt, og kommer an på om du mener, overflade helet, eller helet igennem
    Hvad koster det?: Det er forskelligt fra piercer til piercer, men ca. 500kr
    Og til sidst... Er i glade for jeres?: Jeg har haft min i 5 år, og er da glad nok for min, men jeg glemmer tit at jeg har den. Hvis du heller ikke "leger" med din mod tænderne, tror jeg også at du vil blive glad for den.

• #9   17. jun 2009 Gør det ondt? Han/hun stikker en 'stang' igennem din tunge, det mærker du.

Hvormange dage går der før det er helet? Forskellig fra person til person. Jeg synes ikke der gik lang tid.

Hvad koster det? Jeg gav 450 kr i Århus hos Lars Dalgas

Og til sidst... Er i glade for jeres? Ja bestemt. Det er kun for min egen skyld den blev lavet.

Kommentér på:
Tunge Piercing?..

Annonce