389 visninger
|
Oprettet:
Tunge Piercing?.. {{forumTopicSubject}}
Hey..
Jeg kunne helt vild godt tænke mig sådan en.
Men jeg har lige nogle spørgsmål til jer som har en, håber i vil svare
Gør det ondt?
Hvormange dage går der før det er helet?
Hvad koster det?
Og til sidst... Er i glade for jeres?
Hilsen Sine
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
Men ellers var jeg rigtig glad for min(e). Det gør ikke ondt at få den lavet, det er kun en uge til 14 dage efter at den er pisse øm. Men efter 14 dage - 3 uger så skulle den være helt ok, hvis du passer den ordentligt, og husker at rense og overholde de ting der er nødvendigt, for at den heler ordentligt. Kostede 400.
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Mit problem er bare at jeg virkelig gerne vil havde en, men ved ikke om jeg tør
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
maj 2007
maj 2007
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 6
Jeg spiste normalt dagen efter, men der gik cirka 2 uger før den var helet helt.
Man snakker lidt sjovt de første par dage
Men gå med nogle isterninger i munden lige efter det hjælper på hævelsen, og så skal man helst ikke snakke for meget
Jeg gav 400 kroner for min.
Og ja, jeg er rigtig glad for den.:)
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 31 Svar: 159
Hvormange dage går der før det er helet?: Det er vidt forskelligt, og kommer an på om du mener, overflade helet, eller helet igennem
Hvad koster det?: Det er forskelligt fra piercer til piercer, men ca. 500kr
Og til sidst... Er i glade for jeres?: Jeg har haft min i 5 år, og er da glad nok for min, men jeg glemmer tit at jeg har den. Hvis du heller ikke "leger" med din mod tænderne, tror jeg også at du vil blive glad for den.
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Hvormange dage går der før det er helet? Forskellig fra person til person. Jeg synes ikke der gik lang tid.
Hvad koster det? Jeg gav 450 kr i Århus hos Lars Dalgas
Og til sidst... Er i glade for jeres? Ja bestemt. Det er kun for min egen skyld den blev lavet.
Tunge Piercing?..