{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det ?? {{forumTopicSubject}}

At mange mænd/drenge tror, at kvinder synes det er lækkert at se sådan her ud :

http://www.bodybuilder-photos.com/galleries/2003/2003-11_NAC_Int_Deutsche_Meisterschaft/images/bodybuilder_IMG_1410.jpg

Der har efterhånden været så mange indlæg om proteinpulver osv osv. at det er til at brække sig over - hvornår er det blever yt at være naturlig?

Jeg tror sgu ikke at der er ret mange kvinder, der tænder på sådan en gut - hvad siger i kvinder/piger?

xoox blondinen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det ??
  • #1   7. maj 2007 Jannick : Jo, sådan ca. hehe.. Den er jo blevet færdig nu - udvendig.. Kig forbi mit nye album...

  • #2   7. maj 2007 det er for meget (:

  • #3   7. maj 2007 Frank : Det er ikke så meget, hvad der er slemt - jeg kan bare slet ikke forstå, at nogen gider prope sig med alt det lort for at komme til at se ud som de TROR pigerne gerne vil have - det værste er, at mange piger afskyr den slags..

  • #4   7. maj 2007 Jannick : Det betyder at jeg bor lidt udenfor Herning.. Hehe..

  • #5   7. maj 2007 syntes også det er for meget smiley træner selv en smule men det er bare for at blive lidt større end jeg er nu smiley det ser lidt bedre ud på stranden

  • #6   7. maj 2007 Jønsson : I mine øjne er proteinpulver ligeså naturligt som slankepiller - dvs. IKKE !



  • #7   7. maj 2007 Jønsson : Men så forstår jeg bare ikke , hvorfor folk ikke spiser proteinholdigt mad istedet for at fylde sig med pulver ?

  • #8   7. maj 2007 Jønsson $

    det hedder Ephedrin Arasan smiley

    men jeg gir dig 110% ret


  • #9   7. maj 2007 Proteinpulver er hverken ulovligt eller sundhedsskadeligt på nogen måde.. det er HGH, Test, og alt det andet lort der er sindssygt farligt

  • #10   7. maj 2007 Daniel P

    Det er jo ikk farligt, hvis du ved hvordan du skal tage det?


  • #11   7. maj 2007 Jønsson $
    hehe i know.. men nu tog jeg bare hele navet på dem som jeg selv tager.. men de virker sku godt det må jeg sige smiley


  • #12   7. maj 2007 Korsgaard ? - Jo det er stadig farligt.. dit blodtryk stiger, du kan få psykoser, man bliver aggresiv, din lever tager skade, og det er kraftfremkalende, og det sker UANSET hvordan du tager det.. det giver ikke mening at snakke om det som ufarligt

  • #13   7. maj 2007 navnet*

  • #14   7. maj 2007 Daniel P

    Det er jo ikk farligt?
    og siger da heller ikk det er ufarligt?
    men hvis du taget det rigtigt, og drikker det vand som der skal drikkes.. 3 - 4L ud over det som du drikker normalt, så tager din lever jo ikk skade.. vandet renser jo din lever


  • #15   7. maj 2007 Jønsson : Det kan jeg godt se - men jeg mener at det er at springe over hvor gæret er lavest ! Der er absolut ingen respekt til de mennesker, der gør det, fra min side... For mig at se (som jeg har sagt før) er det, mere eller mindre det samme som slankepiller - når man ikke gider spise sundt mad, dyrke motion og vente på de gode resultater tager man den nemme vej som er mindre god for kroppen - princippet er det samme med al det proteingejl...

  • #16   7. maj 2007 Daniel P

    Desuden kommer det and på om du tager taps eller du taget det igennem en sprøjte..


  • #17   7. maj 2007 *Blondie *

    undskyld jeg blander mig.. men der er altså nogen folk som tager slankepiller.. og stadigvæk dyrker motion.. de gir jo et godt rush ( energi ) .. plus man taber sig det man gerne vil..
    Fx. jeg træner da stadigvæk selv om jeg tager Ephedrin piller, og spiser også sundt osv.


  • #18   7. maj 2007 synes det er klamt at se på !!!

  • #19   7. maj 2007 "Skrevet: 07-05-2007 11:52:09

    Daniel P

    Det er jo ikk farligt, hvis du ved hvordan du skal tage det?"

    Lige dér lyder det da som om du siger det er ufarligt.. Ja det er rigtigt at injection er farligere, men under alle omstændigheder er det ikke godt for kroppen. Jeg arbejder i Sportsmaster, så jeg vejleder dagligt folk om den slags, og de fleste jeg snakker med, har haft en eller flere af de bivirkninger jeg nævte. Så ufarligt eller uskadeligt er det bestemt ikke



  • #20   7. maj 2007 Daniel P

    bare fordi du arbejder i Sportsmaster så gør det dig jo ikk klog på sagern?
    læs dig frem til de forskellige ting osv.
    BH måske? .. men gir dig da ret.. det er da heller ikk ufarligt?
    men det er da heller ikk farligt? .. som sagt, det kommer and på hvordan du spiser, hvor meget vand du drikker.. og hvor meget du tager af det.


  • #21   7. maj 2007 Jeg siger ikke jeg er ekspert fordi jeg arbejder i Sportsmaster, pointen var at alle dem jeg har snakket med so far der har taget det lort, har alle haft kedelige bivirkninger. Har aldrig snakket med nogen der har sagt at de slet ikke har haft nogen bivirkninger. Og det er både sprøjte og tabs. Men alt er jo relativt, alt efter dosis osv. det er klart, men vi kan vel godt blive enige om at det medfører en hvis risiko at tage det.

  • #22   7. maj 2007 Jønsson - Som om vi er! Ja, let markerede muskler er fint. Men pumpede fyre? Ellers tak.. Og det samme gælder self med slasket mavefedt :o/
    Og du må da gerne komme og sige at jeg lyver, men jeg ved nu godt hvad jeg bliver tiltrukket af, og det er bestemt ikke af de pumpede fyre..


  • #23   7. maj 2007 Daniel P

    hehe det er klart.. men det er jo også forskelligt fra person til person


  • #24   7. maj 2007 Korsgaard : Jeg siger heller ikke at man ikke kan begge dele - jeg siger at JEG mener det er dybt åndsvagt at tage den slags og jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan væbne sig med tålmodighed og lade kroppen tage den tid, den tager for at opbygge muskler eller nedbryde fedt !

  • #25   7. maj 2007 Selvfølgelig smiley Det har jeg heller ikke sagt noget om, men det var bare det du skrev om at det slet ikke er farligt, hvis man bare vidste hvordan man gjorde, som der lige fik mig til at reagere .P

  • #26   7. maj 2007 *Blondie *

    Fordi der er sommer snart?
    så skal man jo være klar hehe smiley
    men nu spiser jeg dem så heller ikk som slik..

    Daniel P

    hehe forstår smiley


  • #27   7. maj 2007 Korsgaard : Så måtte man sgu være startet lidt før - tror sgu ikke at størstedelen er klar over, hvad det er i gør ved jeres krop - men det finder i nok ud af engang..

  • #28   7. maj 2007 *Blondie *

    Det ødelægger jo ikk en af.. hvis man tager den ene pille hver anden dag?
    der er jo folk som har taget 2 om dagen.. uden at der er sket noget..


  • #29   7. maj 2007 og så er der dem som tager det fuldstændig som man skal og ved alt om den slags fordi man er fitnessinstruktør,men alligevel ender med tævepatter og skal opereres,for kun at gå med konstant smerte i patterne!!!!

  • #30   7. maj 2007 Korsgaard : Prøv du at gå op til din læge og spørg, om han har samme mening - jeg tvivler !

  • #31   7. maj 2007 Jønsson : Ja, jeg kan sørme godt se at pigerne elsker den krop jeg har linket til :

    http://www.baboom.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=7438


  • #32   7. maj 2007 * Brownie *

    sidder du og siger man får tævepatter af Ephedrin eller?


  • #33   7. maj 2007 ikke af ephedrin,men af alt det andet lort man tager for at blive stor og grim at se på.

  • #34   7. maj 2007 * Brownie *

    hehe noorh okay.. min fejl


  • #35   7. maj 2007 Jønsson - Altså, jo det er han. Bare hans ben, røv, arme, mave. Det er slet ikke pænt. Det er alt for overdrevet!

  • #36   7. maj 2007 Synes også der er mange af de fyre herinde der står og blærer sig med deres overkroppe der er alt for pumpede..

  • #37   7. maj 2007 Du har ret, det var ikke dig :oP Havde ikke lige været inde og se på dine billeder

  • #38   7. maj 2007 he he dem i viser er intet tjek den nigger her... en af verdens største mænd... Ronnie Coleman .. damn har er stor

    http://www.metacafe.com/watch/553597/ronnie_coleman_life/


  • #39   7. maj 2007 Jeanette : Jeg nægter at tro på, at det er nødvendigt at bruge proteinpulver for at få en pæn, veltrimmet krop.

    Jeg ved godt, at protein er nødvendigt for kroppen osv. men JEG mener ikke, at det er nødvendigt at stoppe den med kemisk fremstille protein (eller hvad man nu vil kalde det)

    Hvis folk, der ønsker store muskler, ville VÆBNE SIG MED TÅLMODIGHED og gad spise rigtigt (med mål at producere muskler) så vil jeg vove at påstå at man kan få nøjagtigt samme resultat som hvis man tog proteinpulver..

    Sådan som jeg ser det, så er proteinpulver for små drenge, der ønsker at blive store i løbet af kort tid - og så er de ligeglade med konsekvensen ! I mine øjne er det for lavt ! Det værste er at mange piger ikke engang finder det flot..

    Tsk tsk...


  • #40   7. maj 2007 blondie......... læs lige på lektieren.... du bliver skam ikke stor af en eller flere spande protienpulver.. det er helt sikkert... det er helt sikkert godt for kroppen hvis du træner eller dyrker meget motion men hvis folk tror man bliver stor od pumpet af det så tager i skam fejl..:o)

  • #41   7. maj 2007 M6M : Hvad er pointen så i at tage det ?

  • #42   7. maj 2007 M&M: Og jeg ved godt at protein er godt for kroppen - men jeg mener stadig at det bør indtages i form af alm. mad..

  • #43   7. maj 2007 Blondie :
    Det kan sku da være lige meget hvordan du for din vitaminer/protiener....... hvis du nu mangler c vitamin vil du så hellere æde 20 apilsiner hvis du nu kan nøjes med at spise en pille som svare til det samme ?

    Ikke alle har tid til at veje og vægte deres kost.... også når der er en nemmere måde at komme igennem tingene hvorfor så tage den besværlige vej


  • #44   7. maj 2007 M&M : Ja, det ville jeg faktisk - nej, så bruge tiden på noget andet og så risikere sygdom når man bliver ældre - sygt !

  • #45   7. maj 2007 Der er vi heldigvis så forskellige... men det er din sag

  • #46   8. maj 2007 M&M : Men der er ikke ret mange piger der kan lide overpumpede fyre - som aabenlyst er det, i fyre gerne vil vaere..

    Jeanette, det passer ikke.. man kan nemt indtage det protein kroppen dagligt har brug for..


  • #47   31. aug 2008 fy for putgarden!

Kommentér på:
Hvorfor er det ??

Annonce