Er jeg ved at blive syg?:L evt. bulimi {{forumTopicSubject}}
Først, er bulimimennesker tykke eller tynde?
Fordi .. Jeg fik et 'chok' for 2 uger siden, jeg var virkelig langt nede og græd hele tiden. Da jeg var på ferie havde jeg absolut ingen appetit ! Den er kommet lidt igen, men ikke særligt meget ..
Jeg har nogle aftener spist så meget (en bøf og 4 kartofler), at jeg er gået ud og brække mig ved at bruge fingrene bagefter.. Og jeg spiser bare ikke særlig meget! jeg fik også en børnepizza som nok var 25x25 cm, og spiste ikke engang 3/4 og der brækkede jeg mig også sådan ^^
Som sagt spiser jeg ikke meget, 1-2 krydderboller til morgenmad, 1-2 rygbrød til frokost, ½ bøf og 2-3 kartofler.. Og 2-3 frugter gennem dagen!
Og det er noget som bekymrer mig lidt :S men synes ikke det er nok til at søge læge ...
jul 2007
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 115
Din røv er oss aaaalt for stor
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 285 Svar: 2.077
Nej, gør jeg nemlig ikke. Det plejede jeg at gøre, men har ikke rigtig lyst til det mere ..
mar 2007
Og gør det fordi jeg føler mig total fed og proppet, så det skal bare ud !
mar 2007
For den da.. jeg KAN ikke spise normalt? så er det jeg går ud og kaster op...
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
altså du spiser normalt jo, ikk mindre end så mange andre, at du så vælger at knække dig bag efter er vel dit valg,?
men hvis du endelig skal brække dig bag efter, hvorfor så ikk spiuse sygt meget, det kommer jo alligevle op, så kan du lige kværne en pizza, knække dig, og så i gang med nioget svensk pølseret.?
mar 2007
Uha du sej hva?
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 48 Svar: 881
... og det synes du er lidt? Det er da lige før at det er mere end hvad jeg spiser i løbet af en dag :S
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 43 Svar: 473
Enig, det er faktisk langt mere end hvad jeg får. Glemmer for det meste morgenmad, det samme gælder for forkost, og til aften er jeg næsten aldrig sulten. Frugt får jeg nok 1 om dagen, hvis jeg overhovdet får noget. I dag har jeg f.eks levet af et flute.
Maria
Det med at du propper en finger i halsen lyder lidt skidt.. Hvis du selv synes det er skidt og det gør dig urolig, så prøv at tving dig selv til at sidde mindst en time ved bordet efter du har spist, så må trangewn til at få det ud da have lagt sig lidt, eller i det mindste har kroppen nået at optage noget af maden..
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 13 Svar: 233
http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=71974
HAHAHAHA!
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
haha... fuck hvor godt xD
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 26 Svar: 403
mar 2007
Huxie
.. og hvad er der med det indlæg? jeg kan da godt få slik, selvom jeg ikke kan spise det hele på en dag eller? :L
Er jeg ved at blive syg?:L evt. bulimi