{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Er jeg ved at blive syg?:L evt. bulimi {{forumTopicSubject}}

Først, er bulimimennesker tykke eller tynde?

Fordi .. Jeg fik et 'chok' for 2 uger siden, jeg var virkelig langt nede og græd hele tiden. Da jeg var på ferie havde jeg absolut ingen appetit ! Den er kommet lidt igen, men ikke særligt meget ..

Jeg har nogle aftener spist så meget (en bøf og 4 kartofler), at jeg er gået ud og brække mig ved at bruge fingrene bagefter.. Og jeg spiser bare ikke særlig meget! jeg fik også en børnepizza som nok var 25x25 cm, og spiste ikke engang 3/4 og der brækkede jeg mig også sådan ^^

Som sagt spiser jeg ikke meget, 1-2 krydderboller til morgenmad, 1-2 rygbrød til frokost, ½ bøf og 2-3 kartofler.. Og 2-3 frugter gennem dagen!

Og det er noget som bekymrer mig lidt :S men synes ikke det er nok til at søge læge ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg ved at blive syg?:L evt. bulimi
  • iCovers
    iCovers Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 115
    #1   27. jul 2008 Maria .

Din røv er oss aaaalt for stor smiley ta og lad vær med at spis

• #2   27. jul 2008 Skinkelynet
    Nej, gør jeg nemlig ikke. Det plejede jeg at gøre, men har ikke rigtig lyst til det mere ..

• #3   27. jul 2008 Nej, det nemlig det..

Og gør det fordi jeg føler mig total fed og proppet, så det skal bare ud !

• #4   27. jul 2008 Simon
    For den da.. jeg KAN ikke spise normalt? så er det jeg går ud og kaster op...

• jp .
    jp . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #5   28. jul 2008 synes det lyder som et "GI MIG OPMÆRKSOMHED" indlæg.
    altså du spiser normalt jo, ikk mindre end så mange andre, at du så vælger at knække dig bag efter er vel dit valg,?

men hvis du endelig skal brække dig bag efter, hvorfor så ikk spiuse sygt meget, det kommer jo alligevle op, så kan du lige kværne en pizza, knække dig, og så i gang med nioget svensk pølseret.?

• #7   28. jul 2008 Simon
    Uha du sej hva? smiley hele 21 år....

• #8   28. jul 2008 "Som sagt spiser jeg ikke meget, 1-2 krydderboller til morgenmad, 1-2 rygbrød til frokost, ½ bøf og 2-3 kartofler.. Og 2-3 frugter gennem dagen!"

... og det synes du er lidt? Det er da lige før at det er mere end hvad jeg spiser i løbet af en dag :S

• #9   28. jul 2008 Andreas J
    Enig, det er faktisk langt mere end hvad jeg får. Glemmer for det meste morgenmad, det samme gælder for forkost, og til aften er jeg næsten aldrig sulten. Frugt får jeg nok 1 om dagen, hvis jeg overhovdet får noget. I dag har jeg f.eks levet af et flute.

Maria
    Det med at du propper en finger i halsen lyder lidt skidt.. Hvis du selv synes det er skidt og det gør dig urolig, så prøv at tving dig selv til at sidde mindst en time ved bordet efter du har spist, så må trangewn til at få det ud da have lagt sig lidt, eller i det mindste har kroppen nået at optage noget af maden..

• #10   28. jul 2008 Hvem husker ikke emnet af Maria?:D

http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=71974

HAHAHAHA! smiley Pwned smiley

• jp .
    jp . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #11   28. jul 2008 Huxie .
    haha... fuck hvor godt xD

• #12   28. jul 2008 så meget spiser jeg sgu da os :S og har det fint nok. det er bok fordi du ikke kan spise mere eller og smader maden bare af lort !

• #13   28. jul 2008 Sorry baboom.... jeg må vel bare indse jeg kræver opmærksomhed, lol smiley

Huxie
    .. og hvad er der med det indlæg? jeg kan da godt få slik, selvom jeg ikke kan spise det hele på en dag eller? :L

Kommentér på:
Er jeg ved at blive syg?:L evt. bulimi

Annonce