{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

.. ved ikk om jeg er Racist {{forumTopicSubject}}

http://helsingoer.lokalavisen.dk/indvandrer-drenge-chikanerede-37-aarig-kvinde-din-luder-/20111228/artikler/111229443/2098

Men jeg blir godt gal i skralden over at invandrerne er så dårlige til at opdrage deres børn,

Ja der findes også danske børn, men de blir nok ikke anmeldt, for man høre aldrig om det,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  .. ved ikk om jeg er Racist
  • #1   1. jan 2012 Jeg vil gerne indrømme og sige at jeg er racist på det punkt.

Kan de ikke opholde sig i danmark uden at, være ordentlige og respektere vore regler.

Plus hvis De bare går derhjemme og fiser den af på bistand og andet sjovt fra kommunen. Mens vi andre skal knokle med uddannelse og arbejde.

Beklager hvis dette støder nogle, men jeg har min ytringsfrihed til at skrive hvad jeg vil smiley

• #2   1. jan 2012 Præcis hvad han skrev^^ !

• #3   1. jan 2012 fucking perkere ! smiley

• #4   1. jan 2012 De skal have en enkelt billet ud af landet, længere er den ikke smiley

• #5   1. jan 2012 Hmm, kan ikke tolerere den opførsel..
    Men det gør mig ikke til racist.

Det er aldrig rart at blive dømt på sit ydre, for en gerning man ikke har gjort.

• #6   1. jan 2012 Uanset hudfarve skulle sådan nogle snotunger have en flad!
    Jeg er ikke racist og jeg anser mig selv som værende meget tolerant overfor andre befolkningsgrupper, men hvis der er én ting, jeg ikke kan klare, så er det det nedladende kvindesyn nogle muslimer åbenbart ikke helt kan slippe, selvom de bor i et land, hvor begge køn er lige..

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #7   1. jan 2012 ENIG med jer alle som har skrevet indtil nu... smiley

Godt nytår.....

• #8   1. jan 2012 ,

said it ! det er så rigtig

• #9   1. jan 2012 Og det værste er... At moderen lever garanteret af vores skattepenge.

• #10   1. jan 2012 lol hvad hvis hun nu er engang er en luder?

• #11   1. jan 2012 Babooms Haj :

Man skulle tro du var en af dem.... Det du skrev der, er beskrivelsen af en enkelt person, nemlig en ren danskers typiske væremåde.

Og sidst jeg tjekkede, var det os der kom først hertil. Javist, der sikkert mange danskere der ikke har været bedre, men magen til uopdragen unger, ville vi sgu aldrig lade ske!

Generelt, bryder danskere sig sgu ikke forandring på det plan... Og her taler jeg selvfølgelig om Hr og Fru Danmark...

• #12   1. jan 2012 Jeg siger ikke at Koranen foreskriver at kvinder skal undertrykkes, så hvorfor fanden skal jeg læse den for at udtale mig om et personligt synspunkt?

• #13   1. jan 2012 Ditte F

der er da lige så mange danske mænd der ser "ned" på kvinder på den måde? så skal "de" vel også have lov at opgører sig sådan?

• #14   1. jan 2012 Mike, jeg kender nu mange danskere der er akkurat lige så uopdragne og respektløse.. Danske forældre generelt er altså ikke meget bedre til at opdrage deres børn..

• #15   1. jan 2012 Jeg gætter på babooms Haj han er perker, og føler sig trådt på smiley :D smiley

Man bor i Danmark, og så skal man indrette sig efter de danske regler.
    -Ingen hovedebeklædning i butikker og på arbejde.
    -Man skal tale pænt til sine medmennesker, også selvom at man måske ikke har ret.
    -Man skal have respekt for de mennesker, som har et arbejde hvor de har et ansvar for et ordentligt samfund. F.eks. skolelærer, politiet, osv osv.
    -Man skal lade være med at slås pga. åndsvage ting såsom religion.
    -Man skal lære at respektere, at vi i Danmark er ÅBNE omkring vores tro, vi er allesammen forskellige og vi har allesammen hver vores mening omkring livet.

Det var sådan lige de mest irriterende ting, som jeg oplever indvandrere ikke kan finde ud af.
    -Der er så selvfølgelig NOGLE som godt kan finde ud af det, og det synes jeg er rigtig fint, de er mere end velkommen.
    Men alle dem som ikke kan finde ud af det, de skulle bare have et spark tilbage igen... simpelthen !

• #16   1. jan 2012 rasmus C - der er sgu da ikke nogen der har mere ret til at nedgøre folk end andre.. Hvor får du det fra?

• #17   1. jan 2012 Babooms haj: Det er jo tydeligt og se hvor du kommer fra

Jeg er så træt af og læse om udlændinge, som kommer hertil og får et sted og bo, for mulighed for uddannelse, og mange andre goder. Hjælp til det ene og andet. Men alligevel, så er de så skide utaknemlige, og opfører sig som vilde dyr.

Det går kun en vej for Danmark.

• #18   1. jan 2012 Thomas M: 120% enig, har det nøjagtigt ligesom dig

• #19   1. jan 2012 Kan tilslutte mig babboms haj´s sidste kommentarer,

Ja der findes mange invandrere som skal finde sig i rigtig megt fra danskernes side,.. jeg har boet i en "ghetto" her i danmark, hvor ældre mennesker ikke kunne færdes, de blev plyndret, sparket og slået og 7-8årige invandrer børn, de lavede hærværk på parkerede biler, punkterede cykler, og stjal så dem de ikk punkterede, ... Når vi kiggede ud af vinduet var det ikke Danskere eller polakker, men dem med en mørkere hudtone,

det er den slags opførsel der gør at når en BIB gør det så gør alle BIB det, og det er så op til hver enkel danskere og gøre op med sig selv om de vil straffe alle BIB eller kun de enkelte personer for sig,

Nu ha vi fået en regering som igen åbner grænsen, og vil ha så mange flygtninge her til så muligt, hun er jo blevet valgt, så et eller andet sted har vi det godt med at vi er ved at blive overrendt af udlændinge,

I føtex hvor min kone arbejder har de gang på gang jagtede sigøjnere og invandrere rundt i butikken med stjålne varer, en enkelt gang eller 2 har de taget en pensionist i at stjæle dagli varer, .. men de er også fattigere end en gennemsnits invandrer familie med 8børn som får meget mere af den danske stat end vores egne ældre og dårligt stående danskere gør,

over and out, godt nytår,

P.S Jeg går ikk ind for kollektiv afstraffelse, så helt racist er jeg ikke kender rigtig mange søde og fredelig indvandrere, som jeg taler med til dagligt, og faktisk kan de godt se problemet

• #20   1. jan 2012 som lavede ballade ved kebab-grillen på Hovmarken
    lol ^^

• rene n
    rene n Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 76
    #22   1. jan 2012 Babooms haj får en ud stemme herfra...farvel tag hjem !!

• #23   1. jan 2012 Kom... Lad os alle gøre liiige hva det passer os... Regler er ikke til en skid!
    Lad os bryde alle regler og gøre som de gør i perkerland.

Hvorfor mon perkerne flygter fra deres hjemland..?
    -måske fordi at de ikke har et ordentligt regelsæt der.

Derfor kommer de til Danmark, fordi at VI har regler og opfører sig pænt.
    -men så kommer perkerne og ødelægger det hele. Andre skal opføre sig ordentligt, og rette sig efter reglerne.
    BARE IKKE PERKERNE !!!

• #24   1. jan 2012 Det er vel ligemeget hvilken hudfarve de har? Unge "danskere" kunne vel også finde på at gøre det?

• #25   1. jan 2012 "jeg ikke racist, jeg kan bare ikke li"

hold nu op med det pis.
    Jeg kender rigtig mange perkere, flinke og idioter.
    Og dem som er nogen idioter burde fise ud af danmark.
    Og lige så vel burde danskere, asiater osv osv også.
    Den eneste grund til at i ikke ved danskere laver lige så meget lort, er fordi nyhederne kun fokuserer på indvandrere.

• #26   1. jan 2012 (link fjernet)

• #28   1. jan 2012 Jeg har had til dem som ikke respektere det danske samfund, og lever som var de stadig i et land uden love og regler og krig.

Jeg har flere indvandrevenner, som siger det samme, og de skammer sig faktisk over deres landsmænd som opfører sig som en flok vilde abekatter.

• #29   1. jan 2012 Røvhuller hele bundet. skyd dem og hæng dem op på rådhuset så alle kan se det...

Fatter ikke at, man ikke kan opføre sig ordentligt... eller vise en smule respekt..

• #30   1. jan 2012 Baboom's Haj !
    Hvad er det for noget pis med pia k. Hvor tit læser man ik artikler om indvandrere der ter sig som dyr. Det har fandme da intet med pia k og gøre. Det er forhelvede ting SOM sker.

Det samme med deres Sharia pis. De kommer fra et land, hvor det hele ligger i ruiner, og så prøver de og indføre deres egne oldgamle regelsæt.

Jeg brækker mig over det. Endnu en ting jeg er træt af, ordet racisme. Det blir fandme brugt konstant. Så snart en person af anden etnisk herkomst, får modstand, så er det racisme. Luk nu røven for helvede. Det er ik racisme, men blot nogle der retter på din opførsel

Kan man leve i DK, og indordne sig, jamen så velkommen, og nyd opholdet. Hvis ikke, så fis hjem til den bjergside du kom fra.

• #31   4. jan 2012 Hvor er du trist at hører på nana.
    Det folk som dig der heller ikke er værd at samle på.

• #32   4. jan 2012 .. AV Nana

Mange tak,

jeg fik min førtidspension, fordi jeg blev fundet uegnet til arbejdsmarkedet, og idag præcis idag er det lykkedes mig at finde et beskyttet arbejde, så jeg netop ikke skal sidde hjemme, Jeg kan ikk ha et almindeligt arbejde, tildels pga af nogen irriterende papir, og tildels fordi kommunen har spændt ben for flere muligheder, Men jeg får da 16Timers beskæftigelse i måneden plus mit frivillige arbejde i en blå kors,

Ser ikke mig selv som nasser, En invandrer familie som ikke kan dansk får meget mere end mig,

• #33   4. jan 2012 Daniel P

de har jo så nok også brug for det, fordi de netop ikke kan dansk?!

• #34   4. jan 2012 Nana O:

Du er sgu da om noget den dummeste person jeg længe har hørt på... Fjols...

• #35   5. jan 2012 .

• #38   5. jan 2012 Nana - har du læst op på DF'S politik? Eller er du bare en af dem som tror Pia vil fjerne alle perkerne? Jeg er ANTI-MUSLIM jeg hader den sekt, den har intet gjort udover at skabe frygt og død. Gør det mig til en racist? Nej langt fra, MEN hvis der skal ske nogle rigtige ændringer i Dk så skal Pia K have så lidt at sige som overhovedet muligt. Pia kun hvis hun fik nok mandater ødelægge Danmark indenfor 2-3år. (selvom dem vi har nu er godt igang) fuck Allah og fuck Muhammed. Drop DDL de er All talk og begriber det helt forkert. Indvandrere skal have lov til at være i Dk lige så meget som du og jeg. Og lige en anden ting. De der "indvandre drenge" de er danskere. Sikkert 2 eller 3 generations smiley

• #39   5. jan 2012 Og lige en anden ting. Så er dk nok en af de mest racistiske lande i verdenen. Så kan godt se hvorfor det må være svært og flytte her til pg skulle lære endnu et meget svært sprog

• wweq d
    wweq d Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #41   5. jan 2012 Nana O
    vil du skyde dem der ikke arbejder? du har da godt nok humane tanker var?
    det er virkelig folk som dig jeg er træt af, hvormange tror du der gider og leve af og bare sidde der hjemme? det er der jo ingen der gider.. og seriøst hvor nemt tror det er for dem at finde et job når de ikke kan sproget flydene og ser ud som de gør?

• #42   5. jan 2012 Undskyld Nana O, Thor M har lige overgået dig i at have et indsnævret syn på verden...

• #43   5. jan 2012 Nana - nævn en god ting som DF har planer om hvis de kommer i regering igen. Fordi ulovliggjorde hunde baseret på pure opspind fra Marlene Harpsøe og Skaarup, Pia har ingen politik, hun brokker og brokker sig men har ingen gode ideer til hvordan det bliver bedre. Anders Samuelsen og Simon Emil er de eneste som har styr på hvad de laver..

• #44   6. jan 2012 Well, det er Helsingør og lige præcis Blishøj, amen det siger sgu efterhånden sig selv.. De unger har jo ikke en skid at lave..

• #45   6. jan 2012 Nana - LA er de eneste som ved hvad de snakker om. Har du lagt mærke til hvordan DF de snakker og snakker, men ingen planer har? Hvordan vil DF kunne betale for alt det? Bedre miljø? Danmark er en af de mest ''beskidte'' lande i den vestlige verden til trods for at ''grøn miljø'' er på højplan. DF kan intet ændre der. Nedsætte sygehuse ventetid? Hmm har ALLE ikke sagt de gerne vil det? Strammere indvandringspolitik? tja tvivler på de kan gøre noget. Ud af EU ? Held og lykke med det. Sarkozy og Merkel bliver ikke glade for det, og DK er fucked up nok på den internationale scene så tvivler stærkt på at Skaarup og Pia tør gøre et. Lyder måske fornuftigt, men med ingen plan så det jo bare varm luft ikke? Og eftersom du ikke remser ''alt'' op er det så de vigtigste ting du lige kunne finde? Puha DF har da ikke så godt styr på tiderne, hvor er økonomien? Christ.. DF er et parti som unge folk som ikke kan lide perkere stemmer eller som gamle ole og karen stemmer fordi de tror Pia kan hjælpe dem. Thank God hun aldrig får magt i DK.

• #46   14. aug 2012 Alle partier har nogle positive ting at byde på og ligeledes negative ting. Det er det der gør det forbandet svært at vælge side fordi hver fløj laver løftebrud på løftebrud.

• #47   14. aug 2012 Og nej Daniel P du er IKKE racist smiley

• #50   18. sep 2012 - Time 00:07 -: Du er mere end velkommen, og jeg kender selv flere rigtig flinke og velintegrerede "perkere".

Men de kriminelle bastards der ikke laver andet end problemer, forsøger at trække deres kultur ned over hovedet på os og generelt bare modarbejder landet. Dem har jeg efterhånden lyst til selv at tage ud og halalslagte, den slags pisser mig af i en helt uforståelig grad! Specielt typer som de kjoleklædte ABER der skabte sig under mindedagen for de faldne soldater (Slet ikke fordi jeg er den store sympatisør for krigen).

Kommentér på:
.. ved ikk om jeg er Racist

Annonce