1.163 visninger
|
Oprettet:
.. ved ikk om jeg er Racist {{forumTopicSubject}}
http://helsingoer.lokalavisen.dk/indvandrer-drenge-chikanerede-37-aarig-kvinde-din-luder-/20111228/artikler/111229443/2098
Men jeg blir godt gal i skralden over at invandrerne er så dårlige til at opdrage deres børn,
Ja der findes også danske børn, men de blir nok ikke anmeldt, for man høre aldrig om det,
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710
Kan de ikke opholde sig i danmark uden at, være ordentlige og respektere vore regler.
Plus hvis De bare går derhjemme og fiser den af på bistand og andet sjovt fra kommunen. Mens vi andre skal knokle med uddannelse og arbejde.
Beklager hvis dette støder nogle, men jeg har min ytringsfrihed til at skrive hvad jeg vil
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 1.948
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 109
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710
feb 2011
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 212
Men det gør mig ikke til racist.
Det er aldrig rart at blive dømt på sit ydre, for en gerning man ikke har gjort.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
Jeg er ikke racist og jeg anser mig selv som værende meget tolerant overfor andre befolkningsgrupper, men hvis der er én ting, jeg ikke kan klare, så er det det nedladende kvindesyn nogle muslimer åbenbart ikke helt kan slippe, selvom de bor i et land, hvor begge køn er lige..
maj 2009
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
Godt nytår.....
feb 2010
Følger: 26 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 225
said it ! det er så rigtig
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.933
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 1.948
Man skulle tro du var en af dem.... Det du skrev der, er beskrivelsen af en enkelt person, nemlig en ren danskers typiske væremåde.
Og sidst jeg tjekkede, var det os der kom først hertil. Javist, der sikkert mange danskere der ikke har været bedre, men magen til uopdragen unger, ville vi sgu aldrig lade ske!
Generelt, bryder danskere sig sgu ikke forandring på det plan... Og her taler jeg selvfølgelig om Hr og Fru Danmark...
apr 2008
feb 2007
der er da lige så mange danske mænd der ser "ned" på kvinder på den måde? så skal "de" vel også have lov at opgører sig sådan?
apr 2008
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 149
Man bor i Danmark, og så skal man indrette sig efter de danske regler.
-Ingen hovedebeklædning i butikker og på arbejde.
-Man skal tale pænt til sine medmennesker, også selvom at man måske ikke har ret.
-Man skal have respekt for de mennesker, som har et arbejde hvor de har et ansvar for et ordentligt samfund. F.eks. skolelærer, politiet, osv osv.
-Man skal lade være med at slås pga. åndsvage ting såsom religion.
-Man skal lære at respektere, at vi i Danmark er ÅBNE omkring vores tro, vi er allesammen forskellige og vi har allesammen hver vores mening omkring livet.
Det var sådan lige de mest irriterende ting, som jeg oplever indvandrere ikke kan finde ud af.
-Der er så selvfølgelig NOGLE som godt kan finde ud af det, og det synes jeg er rigtig fint, de er mere end velkommen.
Men alle dem som ikke kan finde ud af det, de skulle bare have et spark tilbage igen... simpelthen !
apr 2008
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 136
Jeg er så træt af og læse om udlændinge, som kommer hertil og får et sted og bo, for mulighed for uddannelse, og mange andre goder. Hjælp til det ene og andet. Men alligevel, så er de så skide utaknemlige, og opfører sig som vilde dyr.
Det går kun en vej for Danmark.
okt 2007
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
Ja der findes mange invandrere som skal finde sig i rigtig megt fra danskernes side,.. jeg har boet i en "ghetto" her i danmark, hvor ældre mennesker ikke kunne færdes, de blev plyndret, sparket og slået og 7-8årige invandrer børn, de lavede hærværk på parkerede biler, punkterede cykler, og stjal så dem de ikk punkterede, ... Når vi kiggede ud af vinduet var det ikke Danskere eller polakker, men dem med en mørkere hudtone,
det er den slags opførsel der gør at når en BIB gør det så gør alle BIB det, og det er så op til hver enkel danskere og gøre op med sig selv om de vil straffe alle BIB eller kun de enkelte personer for sig,
Nu ha vi fået en regering som igen åbner grænsen, og vil ha så mange flygtninge her til så muligt, hun er jo blevet valgt, så et eller andet sted har vi det godt med at vi er ved at blive overrendt af udlændinge,
I føtex hvor min kone arbejder har de gang på gang jagtede sigøjnere og invandrere rundt i butikken med stjålne varer, en enkelt gang eller 2 har de taget en pensionist i at stjæle dagli varer, .. men de er også fattigere end en gennemsnits invandrer familie med 8børn som får meget mere af den danske stat end vores egne ældre og dårligt stående danskere gør,
over and out, godt nytår,
P.S Jeg går ikk ind for kollektiv afstraffelse, så helt racist er jeg ikke kender rigtig mange søde og fredelig indvandrere, som jeg taler med til dagligt, og faktisk kan de godt se problemet
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.759
lol ^^
maj 2011
Følger: 1 Svar: 76
jan 2011
Lad os bryde alle regler og gøre som de gør i perkerland.
Hvorfor mon perkerne flygter fra deres hjemland..?
-måske fordi at de ikke har et ordentligt regelsæt der.
Derfor kommer de til Danmark, fordi at VI har regler og opfører sig pænt.
-men så kommer perkerne og ødelægger det hele. Andre skal opføre sig ordentligt, og rette sig efter reglerne.
BARE IKKE PERKERNE !!!
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 317
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 38 Svar: 564
hold nu op med det pis.
Jeg kender rigtig mange perkere, flinke og idioter.
Og dem som er nogen idioter burde fise ud af danmark.
Og lige så vel burde danskere, asiater osv osv også.
Den eneste grund til at i ikke ved danskere laver lige så meget lort, er fordi nyhederne kun fokuserer på indvandrere.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
jan 2011
Jeg har flere indvandrevenner, som siger det samme, og de skammer sig faktisk over deres landsmænd som opfører sig som en flok vilde abekatter.
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 378
Fatter ikke at, man ikke kan opføre sig ordentligt... eller vise en smule respekt..
okt 2007
Hvad er det for noget pis med pia k. Hvor tit læser man ik artikler om indvandrere der ter sig som dyr. Det har fandme da intet med pia k og gøre. Det er forhelvede ting SOM sker.
Det samme med deres Sharia pis. De kommer fra et land, hvor det hele ligger i ruiner, og så prøver de og indføre deres egne oldgamle regelsæt.
Jeg brækker mig over det. Endnu en ting jeg er træt af, ordet racisme. Det blir fandme brugt konstant. Så snart en person af anden etnisk herkomst, får modstand, så er det racisme. Luk nu røven for helvede. Det er ik racisme, men blot nogle der retter på din opførsel
Kan man leve i DK, og indordne sig, jamen så velkommen, og nyd opholdet. Hvis ikke, så fis hjem til den bjergside du kom fra.
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 38 Svar: 564
Det folk som dig der heller ikke er værd at samle på.
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
Mange tak,
jeg fik min førtidspension, fordi jeg blev fundet uegnet til arbejdsmarkedet, og idag præcis idag er det lykkedes mig at finde et beskyttet arbejde, så jeg netop ikke skal sidde hjemme, Jeg kan ikk ha et almindeligt arbejde, tildels pga af nogen irriterende papir, og tildels fordi kommunen har spændt ben for flere muligheder, Men jeg får da 16Timers beskæftigelse i måneden plus mit frivillige arbejde i en blå kors,
Ser ikke mig selv som nasser, En invandrer familie som ikke kan dansk får meget mere end mig,
feb 2007
de har jo så nok også brug for det, fordi de netop ikke kan dansk?!
feb 2011
Du er sgu da om noget den dummeste person jeg længe har hørt på... Fjols...
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
okt 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 392
okt 2011
okt 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
vil du skyde dem der ikke arbejder? du har da godt nok humane tanker var?
det er virkelig folk som dig jeg er træt af, hvormange tror du der gider og leve af og bare sidde der hjemme? det er der jo ingen der gider.. og seriøst hvor nemt tror det er for dem at finde et job når de ikke kan sproget flydene og ser ud som de gør?
feb 2011
okt 2011
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.832
okt 2011
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
Men de kriminelle bastards der ikke laver andet end problemer, forsøger at trække deres kultur ned over hovedet på os og generelt bare modarbejder landet. Dem har jeg efterhånden lyst til selv at tage ud og halalslagte, den slags pisser mig af i en helt uforståelig grad! Specielt typer som de kjoleklædte ABER der skabte sig under mindedagen for de faldne soldater (Slet ikke fordi jeg er den store sympatisør for krigen).
.. ved ikk om jeg er Racist