{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

Pas på for katten {{forumTopicSubject}}

Jeg mener at et par debattører herinde har kat så her er en advarsel og en opfordring om at tage kattebid meget alvorligt.
Det er nok sjældent det går så galt som i tilfældet her, men der er nok ikke mange der troede det overhovedet kunne lade sig gøre at en sund og rask 33 årig mand kunne dø efter et katte bid.
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-12-10-33-aarig-doede-efter-at-vaere-blevet-bidt-af-huskat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på for katten
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.392
    #1   11. dec 2022 Ja, det var overraskende, men også meget trist for den unge mand at det skulle gå så galt.

  • #2   11. dec 2022 Ja, det er sørgeligt, at det skulle ende sådan. Men når dyr har "børn", så skal vi ikke blande os i, hvor de skal være, det gør de selv, hunnerne er speciel følsom for indblanding og den eneste måde, de kan forsvare sig på, er at bide fra sig.

    Jeg blev også bidt af min gamle kat, som blev 17 år, hun var også en sur "kælling" nogle gange, hun ville bestemme, når der skulle kæles, dog var det et bid tæt på pulsåren og min underarm begyndte at blive rød og trække op ad, men gik heldigvis i sig selv igen. Her i den kolde tid, kan de godt blive ligesom lidt elektriske, når man kæler dem på ryggen, det vil de ikke have, så de godt kan "snappe" ud af en, det må vi acceptere.

    Jeg elsker mine katte, søster og bror, nogle gange er det den helt store kærlighed og andre gange snerrer de af hinanden, vi hygger os smiley


  • #4   11. dec 2022 Jeg vil jo mene at man altid skal være påpasselig ved bid om det er konen - hunden - katten eller hesten smiley

  • #5   11. dec 2022 #3 - Uhaaa, pas nu på, for lige om lidt, så bliver du også blokeret smiley smiley smiley smiley smiley - er det dig, som har været inde og røve en tråd, jeg er lige ved at tro, den handlede om krigen i Ukraine, har du hørt om den krig ?? - smiley smiley smiley

  • #7   12. dec 2022 Det er ellers meget nemt, læs indlægget igen - du ved sq da godt, at du ikke kan røve andre tråde, men du kan undre dig over, hvis der er tråde, der lige pludselig er piiiiiiiiiist borte smiley

  • #9   13. dec 2022 Jeg vil slutte af med #8 at sige, jeg synes du er lidt Gumpe-Tung i den bagerste del smiley smiley smiley

Kommentér på:
Pas på for katten

Annonce