{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Pas på internet Trolle {{forumTopicSubject}}

Vi er vel alle stødt på såkaldte “debattører” der udelukkende forurener tråde og emner med volapyk og andre intetsigende indlæg alene for at sabotere debatter.
Jeg mindes umiddelbart Trolle som ex. “Anklageren” og “NielsO”, men der har været flere som jeg ikke lige husker.

En troll (på dansk også kaldet internettrold) er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen".

Den eneste måde at stoppe dette uvæsen på er at ignorere alt hvad de poster af indlæg.

Er i andre stødt på en Troll - måske for nylig 😳


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på internet Trolle
  • #2   28. dec 2022 Ja det er set ført, hvis meninger er forskellige.

  • #3   28. dec 2022 I lige måde JoJo 🎉 husk at sikre din postkasse 💥

  • #6   29. dec 2022 Alis, jeg tror vi skal have endnu en tråd om, hvem der må være ubehagelig osv.

    Det her er en ny stillet tråd.

    Så lige nu er Polles side nok mere fornuftig, for der er der ikke kun tråde om Hadet til
    Rusland samt andre lande der ikke vil rette ind efter USA og deres fredelige krige.


  • #8   29. dec 2022 Polle du udelukkede jo mig fordi jeg brokkede mig, så fri debat??

  • #13   30. dec 2022 Ja, de forpester alt, jeg kan få øje på 2 her.

    Citat
    Trolling er slang for en person på internettet, der karakteriseres ved at være konfliktopsøgende, provokerende og fjendtlig i forhold til andres meninger. Man finder ofte en troll i kommentarsporet på forskellige sociale medier som Facebook og Instagram, hvor de aktivt forsøger at opildne andre bruger af mediet, for egen morskabs skyld.

    En troll søger som regel at fremprovokere emotionelle udbrud hos en anden bruger ved at modsætte sig dennes holdninger og/eller meninger.

    Det er svært at finde ud af, hvilket motiv de forskellige trolls har med deres handlinger, dog vil det som regel være for deres egen underholdnings skyld. Ofte er trolling derfor ikke rettet mod én spesifik person, men mere personer som trollen kan være uening med, eller som de ser, som værende et nemt offer.
    Citat slut PK medier


  • #17   31. dec 2022 Åh , ja du har store problemer med mig som person, selv hvor jeg har boet var et problem for dig.

    Så få du det bare til, at være mig der har været skurken i dit ego trip.
    Så jeg skal da gerne blokere dig, hvis det er eneste mulighed for du
    ikke har travl med mig som person.

    Men jeg vil til min dødsdag holde på, at fred er bedre end krig, så derfor skal jeg nok hjælpe dig af med muligheden for dit had som lyser ud af indlægget.


  • #18   31. dec 2022 Er I klar til at synge med smiley smiley smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=FK8MNWXd2a8


  • #20   31. dec 2022 Jeg istemmer ved tanken om endnu et årsskifte hvor midnatsklokken samler fortid, nutid og fremtid i et splitsekund - Godt Nytår og pas på jer selv så vi også har jer i 2023 💥🍻

  • #21   31. dec 2022 Tillykke til JoJo og Jetset med blokeringen, men hvad har jeg gjort siden jeg ikke er blevet blokeret smiley

  • #22   31. dec 2022 Cody, hvis du gerne vil blokeres så siger du bare til
    Der findes jo mange måder, at lukke munden på Den i ikke bryder jer om.

    Men hvis i ikke kan fordrage fred er det ikke mit problem, men sørgeligt, at nogen opfører sig vi alene vide,

    Og jeg fortsætter med stadig, at være for fred og ikke for krigen.


  • #24   31. dec 2022 Her er lige lidt Brok fra tråden: Kun for de blokerede smiley - skrevet i virkelig et sobert sprog, som kun kendetegner Mr Brok smiley smiley smiley ironi kan forekomme.

    #22
    18. dec
    Ja du har det godt nok svært med dine psykoanalyser af andre, men ja mit billede er da fra ungdommen, så noget ros skal du have, at du regnede det ud, så vil du spærre mig så tillykke, men jeg sviner dig normalt ikke til fordi du ikke kender så meget til livet som jeg gør. Men beklager at min fødselsattest er ældre end din. så undskyld for min ældre viden.


    Godt man ved bedst smiley smiley smiley smiley smiley

    Der er faktisk et indlæg mere, der er rigtig svinsk, men da han var her for nogle år tilbage, var han et endnu større modbydelig svin, derfor har jeg blokeret ham, han er ganske enkel meget syg i hovedet.


  • #26   31. dec 2022 Ja, men det gør jeg JoJo, han har været her før under et andet nick, og tilsidst forsvandt han så, men nu er han her igen og prøver at ødelægge stemningen, jeg kan ikke få øje på noget godt fra den hånd, beklager.

    Cody må være anderledes, siden han ikke er blokeret smiley smiley smiley



Kommentér på:
Pas på internet Trolle

Annonce