{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Undre mig {{forumTopicSubject}}

Har ikke spist i 24 timer, og dog skal jeg lave stort indtil 5 gange om dagen, jeg får masser af væske, nu hvor det er varmt - jeg kan ikke sove lige nu, og hygger mig med at der endelig er lidt mindre varmt. Jeg er stadig ikke sulten. Nå men det slanker jo vel?

Der kan for pokker ikke være mere som skal ud som stort. Jeg tager også vand med salt som er anbefalet af sundheds styrelsen i varme perioder.

Jeg har her prøvet at skrive det i et pænt sprog.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undre mig
  • #2   21. jul 2022 I Odense er det heldigvis noget kølig i dag torsdag, det er som at når man bliver mere og mere ældre så kan man ikke tåle varmen, som ung var jeg ligeglad, Jeg kan huske vi var i Tyrkiet i en dal, med en flod med smeltevand fra bjergene - føj for pokker det var koldt, her skulle man vandre flere meter i vandet, hen til en hule for at se drypsten. Her var temperaturen 60 grader, så det står i stærk kontrast til vandtemperaturen. Men nu er 60 grader ikke et problem, da det er tør luft. Her hjemme i Danmark så ville jeg nok stå af.

    Læste på en portugisisk side at ældre falder som fluer (200) - som man også kan læse om i andre lande.

    I Douro dalen i Portugal er det så ikke et problem, for portvins producenter da alle ligger ned til Douro floden hvor de trækker vand til vanding.


  • #3   21. jul 2022 Annella ku i så sove i den varme.

  • #6   21. jul 2022 Tak annella

    var ikke lige opdateret


  • #7   21. jul 2022 Annella ja også i sådan tilfælde kan i kælder være god.

  • #8   21. jul 2022 Annella 1000 et skramende tal.

  • #9   21. jul 2022 Læste på EB for længe siden om at ældre har en tendens ikke at drikke vand nok, faktisk skal man kun drikke 1 DL i timen, da kroppen ikke har brug for mere, men igen - det kommer jo så an på hvor varmt det er, hvor meget man sveder. Jeg har nok drukket 2 liter i dag. Kun vand med citron i. Stadig ikke spist noget. Men mad er ikke så vigtig bare man drikker vand.

  • #10   21. jul 2022 Polysl jeg vil også lægge lidt citron i og ellers trække ligt saft ud af citronen-

Kommentér på:
Undre mig

Annonce