{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Jeg undre mig stadigt at det sker. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om alle de venner jeg har + dem jeg har haft tænker jeg på dem der pludseligt fra den ene dag til den anden hvor der kom en ændring i deres liv så som blodpropper - hjerneblødninger og på anden måde er blevet hårdt ramt og hvor berøringsangste venner bliver væk på et tidspunkt hvor venner jo nok vil være en vigtigt faktor i hvordan den/de ramtes hverdag kan være.
Venner skal ikke kun være der når de selv har brug for hjælp - nej de skal også være der når vennen har brug for hjælp.
Men jeg spøger en gang imellem mine venner der er ramt af sygdom om hvor alle deres venner blev af og historien gentager sig da de forsvandt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undre mig stadigt at det sker.
  • #1   21. jan 2020 Jeg er ikke nået det stadie hvor venner og familie dør eller har fået en slem sygdom. Vores familie er noget spredt, nogen er i Israel, Tyrkiet, men de fleste er på Sjælland. Men det burde ikke være et problem med afstand når man kan bruge Skype. Nogle trækker sig fordi de ikke selv kan håndterer sygdom og føler sig kejtet og anstrengt. Men sådan er folk forskellig ikke at de er ligeglade men de ved ikke hvordan de skal håndterer situationen.

  • #2   21. jan 2020 Polysl Gudskelov for at du ikke er nået der til men det er netop som du skriver folk har berøringsangst - men tænk hvis vi alle havde det så vil de syge ingen venner have og jeg har med de forskellige sygdomme haft brug for venners hjælp og de har været der igennem alle årene - men mange andre mangler de venner de mistet da de blev syge og så er det jo ikke rigtige venner smiley

  • #3   21. jan 2020 I min bekendt skabskreds dør de som fluer, det er ikke altid venner eller familie, blot nogen man kender, og det går dæleme stærkt.

  • #4   21. jan 2020 Markgreven jaaaaa vi bliver jo ældre og det vil jo være underligt hvis ikke det gik den vej dog er det dejligt at vi ikke kender datoen smiley

Kommentér på:
Jeg undre mig stadigt at det sker.

Annonce