{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Er du vaccineret ? {{forumTopicSubject}}

Sådan en grå tirsdag morgen sidder jeg og funderer over hvor mange af jer Baboom’ere der mon er vaccineret mod det ene eller det andet 😳
Jeg har til dato fravalgt al vaccine, men tænker at det måske var en god ide’ at blive vaccineret mod influenza og lungebetændelse når nu det ikke er muligt at få den Corona vaccination man er blevet tilbudt smiley
smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du vaccineret ?
  • #1   19. jan 2021 Jeg får hvert år en influenza vaccine gratis, da jeg har haft mange lungebetændelser, og da jeg blev vaccineret for 5 år siden - har jeg ikke været syg af noget som helst. Ikke engang en forkølelse.

    Men om det gælder alle, ved jeg ikke -

    Corona vaccine har jeg ingen intentioner om at få - da den er så ny at man ikke har data om evt. bivirkninger. Jeg er ikke hel tryg ved påstanden om at den er gennemtestet for evt. bivirkninger.

    Influenza sprøjten giver mig kun lidt ubehag i 2 - 4 dage, som nok kan sammenlignes med en let febersygdom.


  • #3   19. jan 2021 Alis

    Jeg afgiver gerne mine sprøjter af det pisgule lort til dig. Min influenza sprøjte klare den lille snue for mig.


  • #5   19. jan 2021 NU hvor alle plejehjem er vaccineret - så dør de gamle på stribe på plejehjem - så det var da godt de fik sprøjten - specielt nu hvor et plejehjem lige har smittet mange på stribe- jo vores Mette Fup system virker - men kun på ventelisterne.

  • #7   19. jan 2021 Jeg snakker ikke om at restriktioner skal lempes, jeg skriver om at ældre dør efter vaccine på stribe. Jeg skriver om at på trods af hjælpemidler på plejehjem så kan SOSU tosser ikke finde ud af at beskytte de ældre.

    Så jo - min fremstilling er sandheden - den kan læses i flere godkendte aviser.


  • #9   19. jan 2021 Ikke en påstand...

    Jeg skriver ikke at dødsårsagen er vaccine, men fakta er at de dør på stribe, det kan dårligt være en påstand.

    Det er heller ikke en påstand at ældre stadig smittes og det er taget til, på trods diverse værnemidler - Der er kun en som kan smitte ældre, og det er SOSU'er, da det ikke er tilladt med besøg.

    Uddannelse?? - jeg går stærkt ud fra at SOSU er uddannet til deres arbejde, for ellers ser det sgu sort ud på diverse plejehjem.


  • #11   20. jan 2021 Claus

    De er ved at lave nogle omlægninger som begrundelse til den manglende levering, men den vi fik lovet er produceret før omlægningen - lidt mystisk ik?

    Mon sandheden er at nogen har budt meget mere for vores andel? Penge kan til tider rykke en ordre ned i køen.


  • #13   20. jan 2021 Cody N jeg har dem vi fik da vi var børn og selvom jeg for x-antal år siden fik 2 lungebetændelser i rap (eller om den første ikke blev færdigbehandlet) måtte jeg har en nye medicin som slog lungebetændelsen ned og jeg vil godt tage den dersens coronavaccine men det vil jeg gøre ligeså meget for at vise andre at den ikke er farlig og ellers er jeg ikke til vacciner smiley

  • #14   20. jan 2021 Claus G det kunne da være fabrikanten ikke kan følge med smiley

  • #15   20. jan 2021 Hvis jeg går til lægen og bliver vaccineret mod influenza og lungebetændelse risikerer jeg at vende hjem med Corona - nok bedst at gå i flyverskjul smiley

  • #17   20. jan 2021 Nu er der mere end 100 kloge åger som har ytret sig i aviser, såkaldte eksperter og læger, som gerne laver alt til sort og næsten en katastrofe - jeg er dødtræt som mange, om al det ævl, og så skal man så lige læse om at den sorte afrikanske shit ikke kan påvises - så man er nød til at lave nye test muligheder og det tager jo tid.

    Så imens at virus muterer i forskellige varianter så tror idioter at man kan vinde kapløbet - gu kan de ej. Muteret kan godt være meget mere smittende, men de bliver svagere og svagere - men er ikke noget regeringen vil melde ud af. Så hellere holde dampen oppe og kigge på hvor kan vi så få aflivet nogle dyr som vi ikke bryder os om.

    Imens så hygger folk sig med badeferie til Mellemøsten og kommer hjem med overraskelser til hele den danske befolkning. Genialt tænk din skøre kælling - bare holde flytrafikken ved lige og intet krav om test - så tror Mette Fup vi har kontrol med smitten.

    Det her er som Titanic med en gammel tosse som kaptajn som bare mener det går nok, skibet kan ikke synke fordi alle har halsbetændelse.


  • #18   20. jan 2021 En mand døde og kom i himlen. Han så en kæmpe mur af ure bag St. Peter. "Hvorfor alle de ure?" spurgte manden. St. Peter svarede:

    "Det er lyve-ure. Alle har et lyve-ur! Hver gang du lyver, bevæger viserne på dit ur sig". "Åh" sagde manden, - "hvis ur er det så?" Det er moder Theresa's. Viserne har ALDRIG flyttet sig, hun har aldrig fortalt en løgn."

    "Hvor er Mette Frederiksen's ur?" spurgte manden. "Åh" sagde St. Peter. "Det er på Jesus's kontor....han bruger det som loftsventilator.


  • #19   20. jan 2021 Ja, og jeg er blevet vaccineret mod BaBoom, beklager, kan I have det fantastisk, der er nogle, jeg aldrig vil glemme, dem tager jeg i PB smiley

  • #20   20. jan 2021 Hvorfor er du stadig blogger, hvis du er vaccineret imod baboom?

  • #21   20. jan 2021 Jetset hvad nu og vaccineret så bliver du aldrig syg mere smiley


  • #22   21. jan 2021 Det lyder grangiveligt som om Jetset trækker sig fra debatten smiley
    Gad vide hvad årsagen er til det smiley


  • #23   21. jan 2021 Cody N ja og jeg vil absolut ikke bryde mig om at skulle undvære Jetset her på BABOOM og Jetset kunne da fortælle os debattør om problemet.

Kommentér på:
Er du vaccineret ?

Annonce