{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Den røde latterlighed {{forumTopicSubject}}

Man vil genåbne flere steder med krav om Coronapas, da flere ikke er i nærheden af en vaccine eller at have haft Corona så er de udelukket for at få glæde af genåbningen den 21 April.

Hvor er det dejligt at de røde pisser på en del af befolkningen og forgylder de som er "heldige" at komme i pulje 1 som vaccineret. NU skal man være heldig at have haft Corona. Jeg ville fandme ikke føle mig heldig at have den her lille snue som for nogle bare er en snue - og for andre et helvede.

Det mest "morsomme" er at de som er færdig vaccineret ikke gider bruge de muligheder i den store røde åndssvage røde ladeport

Det røde bæst som hedder Mette Fup sagde engang: Vi må ikke opdele Danmark i A og B. - ja så? Hvad er det så du lige gør?

For mig er det totalt ligegyldigt for jeg står fast på ikke at lade mig vaccinerer eller lade mig tvinge via et Coronapas - jeg er da total ligeglad med at rende på cafeer, eller koncerter, eller hvad fanden der kræver et Mette Fup pas.

Rejser? ja her er et problem - men mit eneste fremtidige rejsemål Portugal er stadig lukket ned, så det er så ligegyldigt, jeg overlever nok, indtil det her cirkus er overstået.

Så Mette Fup stop det lorte Coronapas op hvor der er mørkest.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Den røde latterlighed

Annonce