{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Jorden går under {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg placeret dette indlæg under "sundhed" for det kan absolut ikke være sundt at jorden går under - jamen lille kolbøtte spørger jeg: hvor går den under henne? Har du koordinater til hvor vi går under henne, eh ved det ikke, men der er tegn på at vi går under den 28 August og hvorfor lige den dato? aner det ikke, men vi er overbevist om at den går under 28 August. Shit tænker jeg, har lige fået min influenza sprøjte.

Så nu har vi en anden kolbøtte som siger en planet er på vej mod jorden - shit så går vi under 2 gange - så er det at optage en masse lån og feste - det er så bare shit hvis det ikke sker for så går du under.

Så har vi et folkeslag fra Mellemøsten som stadig mener jorden er flad og på trods af det så flyver de lystig frem og tilbage uden at opdage at den er oval - ikke rund men de skal ikke nyde noget med at sejle for så ryger man ud over kanten - hvor man så ryger hen er ikke beskrevet i de hellige skrifter.

Jeg har altid været nysgerrig så hvis en muslim kan føre mig ud på kanten til ingenting så ville jeg være dem meget taknemmelig. Hvis man tænker i gravitation så ville et skib eller andet falde væk fra overfladen hvis jorden er flad og hvor falder det så hen. ?

en jordomsejling hedder ikke mere det, men en omsejling fra kant til UUUUUUUUUfuck

Måske Bermuda er en del af kanten hvor man forvinder hen - men ingen ved hvor.

Jehovas vidner har i mere end 30 år proklameret jorden undergang og starten på en ny æra som guds rige så spørger jeg hvorfor man bygger bunker - for som frelst har man da ikke brug for en bunker - men kolbøtterne bygger dem sgu. De er også med på syre trippet om at jorden går under - og igen under hvad?

Masser af kolbøtter siger det Maya kalender siges at stoppe i vores tidslinje - men jeg har kun få ord at beskrive jer kolbøtter - Get A Life. Lev i Nuet resten er da total ligegyldigt. Masser af mennesker som har været på kanten til liv og død lever netop hverdag som den sidste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jorden går under
  • #2   12. aug 2017 Det sidste er nogle store, gabende huller i Sibirien, der ikke har været der før.
    Videnskabsmænd og geologer siger at Jorden ikke går under, men alt levende kan på et tidspunkt uddø, og det er der så ikke noget at gøre ved, så kan vi sortere alt det plastik vi vil....det hjælper ikke, det er for sent. smiley smiley smiley


  • #4   12. aug 2017 Jeg gider overhovedet ikke beskæftige mig med sådan noget, der er mere end uvirkeligt, det jeg skal beskæftige mig med, skal være noget, jeg kan relatere mig til og ikke det der med at kunne gå på skyer og en helt masse andet pladder.

Kommentér på:
Jorden går under

Annonce