{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Morten F
Morten F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Hjælp til at tag på {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg har endelig besluttet for mig at nu skal det være nu jeg skal til at tag på men da jeg er en del fysisk aktiv og glemmer middagsmader så bevæger vægten sig desværre kun den forkerte vej ned.

Er 188 og 70 kg vil gerne op omkring de 80 stykker. Nogen der kan anbefale nogen nemme måder har overvejet proteinpulver men er slet ikke nok inde i det til at jeg ved hvordan det funker så ville være rigtig dejligt hvis nogen kunne være behjælpelige smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at tag på
  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #1   28. jul 2013 spis dig godt mæt i fedt indholdigt mad 3-5 gange om dagen også gerne efter kl 19.00

• Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #3   28. jul 2013 kender godt problemet fra mig selv. kunne før spise alt uden og tage på men efter jeg ikke kan være så aktiv som jeg var før tager jeg på vis jeg spiser og det ligger sig bare på maven hvilket jeg syndes er træls når det ligner en øl mave vis jeg tager på. jeg spiser mig bare mæt 3 gange på dagen og vis jeg spiser mere end det tager jeg på så mon ikke du kan gøre det samme. mindre motion og mere mad.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#4   28. jul 2013 Glemmer bare at spise de tidspunkter fordi jeg ikke føler mig speciel sulten. Men tænkte jo så om der ikke var nogen der havde nogen ideer cykler 15 km. til og fra arbejde hver dag og så kommer fodbold osv ved siden af så der må være noget udover mad til at tag på ved smiley

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #5   28. jul 2013 Spørg 90% af de andre brugere herinde, det har de helt styr på har jeg lagt mærke til

• #6   28. jul 2013 Spis nødder og mandler, drik kakaomælk, spis fedtholdig mad, hav de der müsli bar med i tasken til når du cykler og drik coca cola smiley så burde du gerne tage lidt på hver måned smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#9   28. jul 2013 Amen i skur. Forstå mig dog ret cykler en masse km om ugen og løber ved siden af og fodbold så kan min krop åbenbart ikke følge med i selvom jeg spiser 4-5 gange om dagen. Men bare ikke på de normale tidspunkter som andre har deres rutine med. Så ikke fordi jeg ikke spiser men er fysisk aktiv i mange i langt de fleste timer i daligdagen

• #10   28. jul 2013 SPIS! Og hvis du mener du spiser, så spis mere!

• #11   28. jul 2013 Årh hvis bare man kunne give give kiloene væk, så måtte du gerne få 10 af mig smiley
    Btw, der var en i mine forældres vennekreds som havde.samme problem og hun drak halvt fløde/halvt mælk og købte de ''rigtig gode'' ting som lurpak smør med massere af fedt samt mayonaise som overhovedet ikk var light smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#13   29. jul 2013 Ja ved godt det med kalorie underskud osv. Men tænkte om der så var noget proteinpulver eller noget man kunne blande op så det var noget nemmere at indtage en masse kalorier uden at skulle spise konstant. smiley

• #15   29. jul 2013 Thez - Hvis TS ikke magter, at spise normal kost, tvivler jeg stærkt på at han overhovedet får noget, at spise når han skal drikke weight gainer. Det tager rigtig meget af ens appetit smiley

TS du må gribe fat i dine balls, og få kørt noget ædelse i gabet, ellers må du forsat være en skinny bitch. Sorry to say but that's true shit smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#16   29. jul 2013 Må prøve med weigt gainer noegn der har arktikel til det ? a Majholt er lidt træls at være så tynd har dog også været større men efter idræthøjskole ophold og en anden livsstil med meget meget motion har jeg haft svært ved at få det på igen smiley

• #17   29. jul 2013 Det er stadig fordi du spiser for lidt

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#18   29. jul 2013 Spiser når jeg føler jeg er sulten men selvfølgelig noget af det rigtige du siger. Men så var det jo jeg tænkte det ville være lidt nemmere for mig noget pulver halløj så jeg ikke skulle tænke over at spise det rigtige osv. smiley Tror jeg ville have noget nemmere ved det med shakes nogen der kan anbefale et produkt pris x kvalitet skulle selvfølgelig gerne hænge sammen smiley

• #20   29. jul 2013 BSN Truemass

• Anja L
    Anja L Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 7
    #21   30. jul 2013 Du kan købe en pulverdrik med mange kulhydrater, de er også tit lavet til folk der dyrker udholdenhedssport. Den her Mineral Energy http://sanaexpert.dk/sport/produkter/mineral-energy/ har jeg brugt til løb. Hvis man regner efter, har den ligeså mange kalorier som piskefløde, men smager en del bedre!

• #22   30. jul 2013 Sult følelse er overvurderet. Kør mad ned alligevel på faste tidspunkter.

• #23   2. aug 2013 Du kunne evt. have fokus på at spise høj-kalorie foods, så som peanutbutter og andre ting, der er meget kalorierige. Det gør i hvert fald at du kan nå op på et relativt højt indtag af kalorier pr dag, på trods af at du måske ikke får spist helt så meget, eller det antal gange pr dag, som du måske ønsker smiley

• andreas t
    andreas t Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #25   14. jan 2014 Også er der os andre der søger mulighed for af gå ned i vægt -.-

Kommentér på:
Hjælp til at tag på

Annonce