{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T3 Piller
  • #1   6. okt 2012 Du som kvinde må ikke tage t3

• #2   6. okt 2012 fra lægen hvis du lider af hypotyreoidisme

• #3   6. okt 2012 Æder T3 ikke æggestokkende på kvinder?? Eller er det Clen som gør det??

• #4   6. okt 2012 Hold dig fra t3... Som skrevet ovenfor, kan du resikere ikke at ku få børn... Chancen er stor... Og ikke det værd....

Og så er alternativet at fedte sit corpus ned i fitness og komme igang ... smiley

• dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 61
    #5   6. okt 2012 ja jeg gør

• #6   7. okt 2012 Jeg har 3 børn vil IKKE have flere :oD. Jeg vil bare tabe mig. Jeg træner og prøver at spise sundt men har brug for en boost og Dennis l hvor kan jeg få dem? Skal jeg maile til dig eller hvad? Hehe

• #7   7. okt 2012 dnp er vejen frem

• #8   7. okt 2012 Hvad er dnp?

• #9   7. okt 2012 Dnp!? Vil du anbefale en total uvidende om dnp??? Prøv nu lige at spænd hjelmen

• #10   7. okt 2012 Jeg ville have steroider, jeg ville ikke have andre mærkelig piller jeg vil kun af med de sidste 20kg som jeg har taget på efter at have fået børn. Det er svære end de fleste tror og det MEGET svært for os kvinder jo ældre vi bliver. Vi har ikke den samme muskelmasse som mænd. Jeg vil have gang i min stofskifte som t3 jo gøre.

• #11   7. okt 2012 Jeg mener IKKE ville have STEROIDER. Hehe

• #14   7. okt 2012 Du har tænkt dig at bruge ASS imens du har børn?? Jesus....

Kvinder i din alder skal nok ligge på ca. 1200-1500 kcal for at tabe sig... Så er det sgu heller ikke sværere.

Hvis det endelig er så er ECA stack noget mere harmløs, men der er stadig mennesker som er døde af det.

DNP, hvis du fucker noget op så koger din hjerne og så ryger du i koma og dør.

• #15   7. okt 2012 Nej hvor er folk søde her. Anyway. Skinke lynet hvad er ASS og ECA STACK og DNP? Jeg ved ikke hvad de ord betyder og står for.

• #16   7. okt 2012 Aïcha når du intet ved om T3 eller de andre nævnte præparater, så hold dig fra det... Det er medicin vi leger med... Og forkert brug = livsvarende skader i værste tilfælde død....

• #17   7. okt 2012 folk prøver bare at hjælpe dig, men tror sku egentlig du er ligeglad bare du kan tage en ulovlig magisk pille i stedet for at lette røven og risikere liv og sundhed, jeg har tabt 30kg på et år på naturlig vis værre er det heller ikke

• #18   7. okt 2012 Jeg har undersøgt på nettet. T3 er en naturlig hormon som produceres og som styre netop fedt kuldhydrater og protein i kroppen. Når man tager t3 hormoner, er der flere hormoner som forbrænder fedt kuldhydrater og protein i krop og derfor taber man sig hurtigt.
    T3 er ikke ulovligt, det er ikke ecstacy eller noget. Læger anbefaler dem også i nogle tilfælder i små doser. Og Lars det er netop fordi jeg gerne vil have input at jeg skriver her. Der forskel på hjælp/snakke ordenligt, som Christiano diff gøre, end at nedgøre en ved at sige man skal lette røven ikke være doven. Der ingen her der ved hvor ikke doven man er som mor til tre. Som sagt træner jeg næsten hverdag og prøver så godt jeg kan at spise sundt. En boost er hvad jeg har brug for.

Jeg var aktivt løber inden jeg fik børn men nu gøre ondt i mine knæ at løbe selv lidt. Jeg vejer "kun" 75 kg og er 160 høj, men det gøre nas i mine knæ som om jeg er 100kg. Jeg bruger dog cross trainer 30 min næsten hverdag og 3 gange styrke. Mit vægt ved at svinge mellem 70 og 75 kg og ville defor have en boost som kan få mig i 60'erne og tag presset af mine knæ. Og tak christiano diff, skal nok overveje det og tale med min læge omdet.

• #19   7. okt 2012 så kontakt din læge er sikker på han kan og vil hjælpe dig, i stedet for at medicinere dig selv, det sku for farligt

• #20   7. okt 2012 og er selv alene far med 3 børn så det ikke nogen undskyldning smiley

• #21   7. okt 2012 Hvis din vægt svinger med 5kg, så har du jo slet ikke styr på kosten og det vil ingen piller/kure afhjælpe dig med. Og indtag af T3 kan forstyrre din egen produktion af det og i værste fald ende med et varigt medicinforbrug.

• #22   7. okt 2012 Ja, T3 forkommer naturligt i din krop men det gør insulin og testosteron også, og ingen af disse ting er for børn!
    Og jo, det er ulovligt at få fra nettet. Det er på doping listen i DK.

Vi prøver ikke at nedgøre dig, men derimod på at overbevise dig at det er den mest åndsvage måde at tabe sig på, hvis man ikke er bodybuilder.

ECA er Effedrin, Koffein asperin ( staves? ) I en blanding, som giver en mild termogen effekt. mener at det giver 3-5 % afhændig af din krops reaktions evne.

DNP er den farligste fat burner som jeg kender til. Der er et stof i som også bliver brugt til at producere dynamit.
    Hvis du rør det, så køb dig en kiste samtidig og skrive dit testamente, for det er som at indgå en pagt med djævlen, desværre.

Jeg kender ikke til de " fat burner " som lægen kan udskrive til dig, men alt der er lovligt i DK virker som stort set ikke. Ved dog at " ALLY " pillen, gør at man ikke kan optage fedt i sin kost, så man bare skider det ud og så skal man konstant på lokum, hvis man ikke lever af kylling og æggehvider.

• #23   7. okt 2012 Og ASS er anabolske steroider.

• #24   7. okt 2012 Kvindekroppen har det med at reagere anderledes på de forskellige præparater, så derfor vil jeg slet ikke anbefale dig nogen former for fatburner, udover at du først og fremmest skal få styr på din kost, for når den svinger med så meget, så er der noget galt og det er ikke din forbrænding, men din indtagelse af mad.

• #25   7. okt 2012 "T3 er ikke ulovligt, det er ikke ecstacy eller noget. Læger anbefaler dem også i nogle tilfælder i små doser."
    Nej T3 er ikke ulovligt hvis man får det på recept, men det er ulovligt selv at skaffe dem uden om lægen.

Dine børn må godt nok se op til dig når du er villig til at risikerer livet, for at tabe et par kilo, selv når du på ingen måde har styr på kosten.

• Emma G
    Emma G Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 12
    #26   8. aug 2018 Slankepiller Thermacuts - http://track.thermacuts.com/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=511&pid=115&bid=advandec Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Thermacuts . Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

Kommentér på:
T3 Piller

Annonce