{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T3 piller
  • Henning B
    Henning B Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 119
    #1   2. aug 2009 Træn dog istedet, spis sundere og tag den tid det tager. Steroider og slankepiller er nogo og rent ud sagt til grin.
    Gør dig selv og din krop en tjeneste og undlad at begynde.

• #2   2. aug 2009 Det kan man ikke bare "skaffe"...
    Det skal købes af en dealer ligesom alle andre ulovlige hormoner...
    I øvrigt vil jeg lige sige at man som pige ikke skal køre T3...

• #3   2. aug 2009 Ja, for nogle mennesker er det ikke svært at komme i nærheden af...
    Men til tider er der utrolig stor efterspørgsel på T3 og T4

• #4   2. aug 2009 Det er da for dumt at tage piller for at tabe sig.

Nok er det nemmest at springe over hvor gærdet er lavest, men langt fra holdbart. . .

• #5   2. aug 2009 Stephanie W
    Man kan sagtens supplere et træningsporgram og en kostomlægning med T3 som er holdbart.... T3 hæver dit stofskifte og sætter din forbrænding op.. Det nedsætter ikke din appetit og ligende som så mange andre slankeprodukter

• #6   2. aug 2009 Shawteylicious

Nå okay.

Jeg syntes bare generalt ikke man bør tilføre kroppen noget unaturligt hvis det ikke er meget nødvendigt. Og med midre der tales om KÆMPE vægt tab(som jeg ikke tror der gør) syntes jeg den bedste vej er at gøre det uden forskellige hjælpemidler. smiley

• #7   2. aug 2009 Jeg er fuldt ud enig... Jeg er ked af at jeg skal rette dig en gang mere, men T3 er ikke unaturligt... Det findes i leveren i forvejen.. Det er et ud af to stoffer som regulere dit stofskifte... En helt anden side af sagen er at T3 slet ikke er velegnet til piger... De risikerer T3-syge som ligner influenza rigtig meget...
    Hav en god dag smiley

• #8   2. aug 2009 Flot Shawteylicious, du aner slet ikke hvad du snakker om.

Der findes internet og bibliotek hvis man skal finde ud af hvad man tager.

Jeg har skrevet det mange gange før og jeg gør det gerne igen..

Hold nu op med at tro på folk der sælger disse produkter. De er fuldstændig ligeglad med jeres helbred.

T3 og T4 kommer ikke fra leveren men fra skjoldbruskkirtlen. T4 bliver dog delvis aktiveret i leveren til T3. Begge hormoner er bundet til TBG (og det bliver produceret i leveren). T3 er det meste aktive.

Hvis man tager T3 kommer kroppen i ubalance. Kroppen vil altså stoppe med at producere T3 og T4 hvis man indtager det på anden vis = dårligt. (gennem hypothalamus og gl. thyroidea)

Desuden vil der optræde en lang række effekter som er MEGET skadelig!

Blandt andet, hjertesvagheder, nervøsitet, feber (hhv øget varme) tab af protein (og IKKE af FEDT!!), nedsat sexlyst og i det lange løb også nedsat lyst til alt.

Så som i kan se er der en grund til at stoffet kun fås hos lægen og ikke hos matas...

Der er kun en vej til en sund krop (= et sundt sind) og det er ved varieret kost, rigeligt motion og lidt stress. Man kan ikke løbe fra en dårlig livsstil med hormoner på pilleform. Det er desværre sandt.

• #9   2. aug 2009 Nej jeg aner intet af hvad jeg snakker om...
    Men fortæl mig, hvad er det egentlig du retter mig i?
    Du retter mig i intet, du snakker bare videre og viderte
    Og ja, jeg ved udemærket godt
    at T3 bliver udskillet ad T4, både i kroppen og når man
    fremstiller T3 kunstigt...

• Jo S
    Jo S Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 87
    #10   2. aug 2009 Carina vil fraråde dig at tage dem..
    Det er ikke noget at lege med, slet ikke for kvinder.
    Man skal vide meget om dosering osv, ellers kan det meget nemt gå galt.

Desuden er der stor canche for at DET KAN GØRE DIG STERIL.
    Dvs du ikk kan få nogen børn.. Et alternativ hvis ikke du vil klare det ved kostomlægnig og træning er slankepillen alli, eller ephedrin.

Men du taber dig ikke bare af at spise piller.. Har jeg langt om længe fattet.
    Det er ik det værd.

• #11   2. aug 2009 at T3 bliver udskillet ad T4, både i kroppen og når man
    fremstiller T3 kunstigt...

Man kan sagtens supplere et træningsporgram og en kostomlægning med T3 som er holdbart.... T3 hæver dit stofskifte og sætter din forbrænding op.. Det nedsætter ikke din appetit og ligende som så mange andre slankeprodukter

Jeg ved ikke hvad du snakker om? Desuden øger T3 appetiten... Hvad skulle det ellers gøre hvis dit stofskifte ryger i vejret?

Men du havde ret i at hun ikke skal tage de piller, og det skal du eller andre heller ikke hvis jeres skjoldbruskkirtel virker normalt.

• Kasper W
    Kasper W Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #12   3. feb 2010 Hej alle. smiley
    Er der nogen der kan hjælpe mig?
    Jeg kan se jeres forskellige meninger.
    Jeg vil høre om der er nogen der kender nogle gode slankepiller til piger?
    Jeg gider ikke høre om hvor farligt og dumt det er.
    Nogen der kan hjælpe mig? :).

Hilsen Mai.
    ps. skriver fra min kammerats profil.

• #13   24. jun 2012 Skal snart have nogle selv. Glæder mig vildt smiley
    De river fedt så det basker. smiley

• Iben T
    Iben T Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #14   27. nov 2013 Ved godt der er nogen der bruger T3 til træning. Men det kræver dit stofskifte er helt normalt ( og du skal være 100% sikker hver 5 kvinde har problemer m stofskiftet uden de ved).
    Hvis du danner nok T3 selv fra fra skjoldbruskirtlen . For du forhøjet stofskifte. Det vil sige, du så vil miste appetitten, få angst, afkalke dine knogler!??
    Og tror mig det der meget at ha ødelagt sit stofskifte er ikk et par kg hver.
    Det er et helvede. Især i Dk!!
    Så luk munden og let røven smiley

• #15   28. nov 2013 Har T4 hvis det er smiley

• #16   28. nov 2013 En T3 kur når du er pige?
    HAHAHAHAHAHA DU MÅ SGU DA VÆRE HELT RISTET OVEN I HOVEDET!! smiley

• Jess F
    Jess F Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #17   5. jun 2016 Slankepiller - http://track.thermacuts.dk/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=511&pid=115&bid=advandec Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Thermacuts. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 11 kg.

• coutliyox
    coutliyox Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 9
    #18   14. maj 2019 Slankepiller - http://tonzes.com/africdk.htm Et godt produkt der hjælper mig med mit vægttab.

Kommentér på:
T3 piller

Annonce