{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.234 visninger | Oprettet:

Brækket finger? {{forumTopicSubject}}

Var så fucking nice at crashe på min cykel for lidt siden, og kører ind i en bil. Det var så mit styr der fik min cykel til at stoppe - med min hånd imellem.
Det kunne være der var nogen der havde prøvet at brække en finger før, og sige, om symptomerne er på det.

Jeg kan egentlig godt bøje mine fingre (dog gør det ondt, men intet SYGT overdrevet). Men rør jeg meget stille ved min finger, gør det allerede ondt, og trykker jeg bare ligeså stille ovenpå den gør det VANDVITTIG ondt og giver sådan en stærk stikkende fornemmelse i de næste par sekunder!

Og ja ved godt jeg kan tage til lægen, men kunne være nogle havde prøvet det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket finger?
  • #1   14. aug 2012 jeg har brækket min lille finger (fik den i klemme) nogenlunde samme symptomer kunne endda bruge den, gad ikke tage på skadestuen og vente 8 timer, den er skæv nu og kan ikke rette det yderste led , den er kronisk kroget:)

• #2   14. aug 2012 Jeg har selv lavet præcis det samme "stunt", og der endte jeg med et forstuget håndled og en brækket finger (som jeg først fandt ud af havde været brækket ca 3 måneder efter hvor jeg kiggede på hvor skæv min ene finger var blevet), så vil råde dig til at få det tjekket, ellers kan du ende med en finger som er helt fucked, eller værre en finger som i længden vil miste følelse og bevægelighed = en død finger..

• #3   14. aug 2012 amen fucking lårt.. giver det i hvert fald lige til imorgen!

• #4   14. aug 2012 Jeg har i en fodboldkamp tage et hjørnespart 10 minutter inde i kampen, hvor bolden rammer min lillefinger så den brækker om - det gjorde nas, men spillede kampen færdig. Og dagen efter var den helt skæv, men havde ingen smerter, så tog en tur på skadestuen, og så havde jeg knust hele leddet... SÅ, den kan altså godt være brækket, uden du har de store smerter - men under alle omstændigheder, så tag op og brug din velfærd og få den tjekket!

• #5   14. aug 2012 Er lige flyttet og har ikke fået tilmeldt mig ny læge endnu -__-
    Hvad er det den app til iPhone hedder, hvor man kan tjekke hvor lang "køen" er, på de forskellige skadestuer?

• #6   14. aug 2012 Sonny K > Vent til kl. 22-23 stykker og så bare tag op på skadestuen. Så er du sikker på der ikke er fyldt med børn der er væltet på cykel, som mener de er ved at dø.

• #7   14. aug 2012 Ja, men ved du hvad den app hedder?
    Gider heller ikke tage derop på det tidspunkt, hvis der bare er 1 times ventetid..

• #8   14. aug 2012 Lige meget hvad kommer du til at vente en times tid... Har ALDRIG oplevet andet.
    Så engang en patient med hjertestop sidde død i venteværelset og vente en times tid på det blev hans tur. (Ornlig syg joke smag)

Men du kommer altid til at vente - men på det tidspunkt vil jeg tro du slipper hurtigt igennem. Kommer jo self også an på hvilket sygehus du tager på.

- Appen finder du således: http://bit.ly/PV6J5F

• #9   14. aug 2012 Gi din finger et smølfespark ude i enden selvom det gør nas.
    Hvis det gir summen igennem den så er den brækket, hvis det gir et konstant slag er den ikke smiley

• #10   14. aug 2012 Kevin P:
    Det kommer sgu da an på hvor og hvordan den er brækket..

Kommentér på:
Brækket finger?

Annonce