{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Opstramning af lår, mave osv.? :) {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal igang med et større vægttabsprojekt, da jeg har fået nok af at være så stor.
Mit mål er at tabe 30 kg., inden året er omme - og nej det er ikke urealistisk i forhold til min vægt, det svarer til 1 kg om ugen resten af året, og jeg ved, at de første 10-20 kg ryger meget hurtigt smiley Dog vil jeg ikke offentliggøre min vægt, da jeg ved, at jeg vil få nedladende kommentarer om det.
Men da jeg er så stor, har jeg også en kamp for at få strammet min hud op, så min mave ikke kommer til at hænge, og så jeg ikke får de såkaldte "bingovinger" i en alder af 22, for hvis jeg kan undgå en operation for at få fjernet overskydende hud, så vil jeg meget gerne det smiley

Så hvad har I af gode råd til opstramning af lår, mave, arme osv?
Jeg har selv mavebøjninger i tankerne, træning med håndvægte og så er jeg ved at investere i en stepmaskine, da det skulle virke yderst godt smiley
Ellers går min træningsplan ud på, at jeg vil gå i fitnesscenter hver dag, hvor jeg vil benytte mig af crosstrainer, motionscykel og selvfølgelig de ovennævnte ting med håndvægte, stepmaskine og mavebøjninger smiley Og med tiden skal der kobles cykelture og evt. fodbold på og på længere sigt vil jeg gerne begynde at ride igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstramning af lår, mave osv.? :)
  • #1   30. apr 2012 det med hverdag i motions center er ikke en god ting.. husk endelig dine vile dage, ellers er det spild af tid..

• #2   30. apr 2012 Det er nok mest crosstraineren, jeg vil benytte mig af hver dag, og træning af arme og mave hver anden smiley
    Men lige så snart cyklen er fikset, så bliver den brugt hver dag og fitnesscenter hver anden smiley

• #3   30. apr 2012 lyder fornuftigt, hvis du så husker kosten også, for den betyder jo også en del smiley

• #4   30. apr 2012 Ja selvfølgelig, den har jeg rimelig styr på smiley
    Kosten er nærmest den vigtigste ting i forbindelse med vægttab smiley

• #5   30. apr 2012 og så selvf. ingen alkohol.. er lige så vigtigt..

• #6   30. apr 2012 Husk også at styrke ryggen, så rygbøjninger skal du også have med:) held og lykke med vægttabet :D!

• #7   30. apr 2012 berit:

Mange siger at kosten er der styr på, og så er den i virkeligheden lort.. kan du prøve at smide op hvad du spiser i løbet af en dag ? og som du selv siger er kosten meget vigtig ja.
    dit "program" siger jo ikke ret meget, det siger bare cross, cykling og h¨åndvægte.. evt læg dig et rigtig program med faste dage osv.
    og det med du nævner du vil træne cross hver dag, lad være.. alle muskler skal restituere så max hver anden dag.

en aler sidste ting, der findes ikke opstramning, det er noget kvinderne har fundet på for ikke at lyde maskuline, hvis du vil have en "opstramning" må du opbygge muskler ligesom mænd.

men ellers, held og lykke med projektet, lyder spændene smiley

• #8   30. apr 2012 Tæl kcal, træn og ta evt sårn nogen hold i træning centeret som hedder stram op smiley

Ang det overskydende hud, så tror jeg det kommer an på hvor godt din mave trækker sig sammen (det er jo forskelligt fra person til person). Tror som sådan ik rigtig man kan gøre noget for 100 % at undgå det.

• #9   30. apr 2012 Rene ahvad ? dine muskler bliver også trætte af konditionstræning, og selvfølgelig skal de have hvile ligesom alle andre muskler.. for at "stramme op" skal hun nemlig opbygge muskler, det skal bare ikke forståes som at hun skal være stor og pumpet..

• #10   30. apr 2012 Kristina S - Mange tak! smiley

Per - Jamen min kostplan kommer til at se nogenlunde sådan ud:

Morgen: Et stykke rugbrød med mager ost eller en grov bolle
    Formiddag: Gulerødder og agurk skåret i stave
    Middag: Rugbrød med pålæg eller en grovbolle
    Eftermiddag: Samme som formiddag
    Aften: Et stykke kød med salat eller kogte grøntsager til
    Og da jeg primært skal træne om aftenen grundet skole, så tager jeg nok en smoothie om aftenen efter træning.

I virkeligheden kommer jeg nok til at spise færre gange, da jeg absolut ingen appetit har for tiden, og jeg vil ikke tvinge mig selv til at spise, når jeg ikke er sulten.
    Væske kommer til at bestå af vand og mælk - mælk er så mest pga, at jeg har for meget mavesyre. Og grundet syren i frugt samt indholdet af frugtsukker, så må jeg maks spise 2 stk om dagen.
    Ellers har jeg skrevet lidt med Stef S og har fået en del inspiration fra hende ud fra hendes meget flotte vægttab! smiley
    Men jeg skal møde fitnessinstruktøren i morgen, og så går jeg ud fra, at han kan sammensætte et godt program til mig smiley

René V - nu spørger jeg nok dumt, men hvad står full b for? smiley

• #12   30. apr 2012 I virkeligheden kommer jeg nok til at spise færre gange, da jeg absolut ingen appetit har for tiden, og jeg vil ikke tvinge mig selv til at spise, når jeg ikke er sulten.

^ Det kan være skyld i du overhovedet ikke taber dig! Så vær opmærksom på at få spise de måltider og ikke sult dig selv. Det hjælper dig ingen vegne - Så ryger musklerne frem for fedtet, hvilket vel ikke er meningen.

• #13   1. maj 2012 enig med løbehjulet.. og Full b står for fullbody

• #14   1. maj 2012 Det eneste jeg havde tænkt mig at skippe, hvis jeg ikke er sulten, var mellemmåltiderne smiley Så kommer på ingen måde til at sulte mig selv smiley
    Jeg har erfaringer med, at hvis jeg tvinger mig selv til at spise bare fordi det er sundest at spise flere gange om dagen, så får jeg den ledeste kvalme, og det er slet ikke det værd, så hellere undvære smiley

• #15   1. maj 2012 At skippe mellemmåltiderne kan også være nok til at du intet taber dig. Det handler om, at din krop skal vænne sig til en sundere livsstil - Intet andet. Og så ligger meget psykisk i det også - Hvis du siger til dig selv, at du skal have de mellemmåltider, og at du sagtens kan klare det, så går dte hurtigt med at vænne sig til det.
    Men det er jo ikke mig det går ud over - Udelukkende dig selv og dit vægttab, så kun til hjælp jeg informere dig om det smiley

• T.J V
    T.J V Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60
    #16   3. maj 2012 Du køre godt nok meget fiber i din kost.. Er det med vilje? :´)
    For hvis vs du kan finde appetiten frem, og så få lidt flere proteiner i løbet af dagen.. Og hvis du har smag for noget som helst fisk, find det frem i din madpakke til om eftermiddagen. Du skal ha dit stofskifte op og køre over hele dagen, så din forbrænding er i top.. :´)

Det med ikke og kunne spise så tit og det du siger, kan jeg sagtens husk fra da jeg begyndt og ændre om på din kost.. Kroppen og stofskiftet skal lige vende sig til det.. Ender til sidst med du ikk kan UNDVÆRE din måltider, tag det med ro med din kostplan... :´)

• #17   3. maj 2012 Hvis det er så prøv evt en smoothie til morgenmad smiley Det kanon lækkert her i varmen smiley også så din kost ikke kommer til at se så ens ud smiley
    Så kan det også være at du bedere kan få dine mellemmåltider ned smiley

Kommentér på:
Opstramning af lår, mave osv.? :)

Annonce