{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.542 visninger | Oprettet:

Vægttab + opstramning af bestemte steder (pige) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg tabt mig små 8kg siden jeg startede på kur for 2-3mdr siden og mangler kun de sidste små 2-3kg..

Problemet for mig er at de sidste kilo sidder på hofter/ryg (bollehåndtag så er der ingen tvivl om hvad jeg mener) + lår og jeg kan bare ikke få dem smidt..

Så har i nogle små fif til hvordan jeg kan tabe mig de steder samt få det strammet op? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægttab + opstramning af bestemte steder (pige)
  • #1   17. jul 2011 man ka ikke rigtig punktforbrænde. Men har hørt at sådan en af de der smarte hulahop ringe, skulle være rigtig gode til at stramme op netop de steder du beskriver smiley

  • #2   17. jul 2011 ka se du er på hundegalleri. Der er en gruppe med kvinder der har købt den og fået gode resultater på kort tid smiley du ka læse deres erfaringer derinde

  • #3   17. jul 2011 Som Nad siger....

  • #4   17. jul 2011 Nad - kan du ikke sende mig et link til den gruppe.. smiley

  • #5   17. jul 2011 http://www.hundegalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=4385 sådan smiley Jeg har også en selv. Har prøvet den nogle gange, og det er ret sjovt og man kan virkelig mærke det bagefter. Fordi man spænder sådan i mavemusklerne osv

  • #6   17. jul 2011 super.. smiley Kunne være man skulle prøve sådan en.. smiley

  • #7   17. jul 2011 du kan kun omdanne det fedt til muskler ;s du kan som NAD siger ikke punkt forbrænde (: men der er mange måder at stramme op på (:

  • #8   17. jul 2011 Træls man ikke kan punktforbrænde.. smiley
    For det er da præcis hvad jeg har brug for..

    Mine "evigt skønne" håndtag går fra hoften og om på ryggen og mine lår, ja, de skal bare være mindre..


  • #10   17. jul 2011 Camilla - Jep, men mave og rygbøjninger virker desværre ikke på hofterne.. Er prøvet før i en meget lang periode..

  • #12   17. jul 2011 hehe, lidt er bedre end ingenting i nogle tilfælde.. smiley
    bare ikke hos mig.. hehe


  • #14   17. jul 2011 ja de evige problemer med de håndtag smiley kender det alt for godt. Det ku være jeg også skulle igang med min hulehop ring smiley men sys helt sikkert du skal prøve det smiley man ka vidst få dem billigt i Stadium

  • #15   17. jul 2011 Og nej du kan ikke omdanne fedt til muskler.

  • #16   17. jul 2011 Det hedder masser af løb / spinning og bevægelse. Så kan du tabe noget af det du har som sidder der. Derudover kan du træne ben noget mere og dine skrå mave muskler. Det skal dog være hård styrketræning. Dog er det generelt svært at få de steder helt væk, hvis ikke man motionerer. Du skal jo ned i fedtprocent, da det er det der sidder der og det gør du ikke ved en kur. Det gør du ved at spise 5-6 gange om dagen fornuftigt med færre kalorier end normalt og så vil du tabe dig.

    Der er ikke noget der hedder punktforbrænde. Det er en skrøne!


  • #17   17. jul 2011 anton hvorfor udtaler du dig om noget når du ikke har den fjerneste ide om ?:S hvordan vil du nogensinde omdanne fedt til muskler ? fedt og muskler er 2 vidt forskellige ting..

    til trådstarter:

    som flemming siger.. det handler om at få din fedtprocent ned så kommer det helt automatisk


  • #18   17. jul 2011 Super..

    Syntes ikke jeg har sagt noget om at jeg skal omdanne fedt til muskler.. Har sagt at det skal væk og der skal strammes op..


  • #19   17. jul 2011 men nu hvor der er nogle stykker der nævner de skrå mavemuskler, så tænker jeg lidt, hvordan træner jeg dem?
    Kender en del som har møg svært ved det, og de har endnu ikke fundet den rigtige metode endnu.. smiley


  • #20   17. jul 2011 du kan sagtens sørge for musklerne bliver stærkere og større i mens fed procenten daler på den måde lave fedtet om til muskler... det er ikke som at jeg mener man kan sige : ''fedt tryl tryl tryl muskler!'' (:

  • #21   18. jul 2011 Anton H
    Nej du kan ikke have muskeltilvækst og sammentidigt smide fedt.

    hvis du skal gain muskel ska du ligge i kcal overskud
    hvis du skal smide fedt ska du ligge i kcal underskud

    it ain't rocketsience


  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #22   18. jul 2011 Fedt kan aldrig blive til muskler, aldrig!
    Muskler er bygget op af aminosyre fra protein og det kan fedt aldrig blive til.. så det er en fysisk umulighed...


  • #23   18. jul 2011 Det er nemlig korrekt Anders og i andre.

    Derudover vil jeg formode at pigen her ikke ønsker at være styrketræner / bodybuilding, men egentlig bare tabe sig på lårene og omkring.

    Så derfor skal du ned i fedtprocent. Hvis du træner dine musklerne samtidig, så får du styrket dem og bliver mere markeret + din fedtprocent falder, men det sker KUN ved motion, motion og så lidt mere motion smiley
    Og selvfølgelig masser af sund god mad og masser af søvn!

    Hvis ikke du gør disse ting, så sker der absolut intet..

    Fedt kan aldrig nogensinde blive muskler. Hader det ordspil for det er direkte løgn.
    Enten forøger du din musklers areal eller så taber du fedt. Du kan ikke lave noget som helst fedt om til muskler. Det er forkert!

    Dog kan du vedligeholde musklerne ved træning imens du har vægttab (derfor forbrænder du ligeledes mere, da musklerne forbrænder masser i hvile over 24 timer)
    Men man vil næsten altid tabe lidt muskelmasse ved vægttab!




  • #24   18. jul 2011 Flemming - Nemlig.. Skal jo ikke være en eller anden totalt pumpet ting.. Jeg er pige og det skal min krop også vise.. smiley

Kommentér på:
Vægttab + opstramning af bestemte steder (pige)

Annonce