{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Slanke piller {{forumTopicSubject}}

Hei BB smiley

Håber nogen kan hjælpe mig

Jeg vil gerne tabe mig men har prøvet en del som bare ikke ville være på min side så tænke på at prøve en form for slanke piller da det ikke er prøvet
Men ved bare ikke hvilke hva vil i anbefalde mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slanke piller
  • #2   18. mar 2012 alt der virker er ulovligt...

    kcal underskud er vejen frem...


  • #3   18. mar 2012 Den person der opfinder en sådan "vidunderpille" vil blive den mest velhavende person i verden - træning og kost er vejen frem til en langvarigt og sikkert vægttab og det ved du også godt, så hvorfor spørge? smiley

  • Renault S
    Renault S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 73
    #4   18. mar 2012 Ved hvad tykke-maria, du skal bare løbe til din sko er slidt op. Så køber du et par nye, og gør det samme igen.

    Og så lad lige være med at spise så meget slik, chips og andre usunde ting som bare gør dig større.


  • #5   18. mar 2012 kør din kost i bund .. sult dig selv .. i en dag .. og så start stille og roligt ud .. og så find ud af hvor meget du har behov for .. for før spiste jeg tit kunne altid lige have en skive brød ..eller noget .. nu spiser jeg morgen middag og aften .. spiser næsten ingen ting mere .. og vægten falder stille og roligt smiley uden jeg træner .. fitness .. selvføldig går jeg ture .. og i dag har jeg været ude og cykle .. man skal bare trappe ned .. da vi lever for godt


  • #6   18. mar 2012 Hvis du er stor nok, og det ikke er muligt at tabe sig på traditionelvis, så kan lægen give dig nogle piller som virker...
    Hvis lægen derud vurderer at du kan opnå resultatet uden, som er sundest, så får du ingenting af lægen...
    Men som de andre siger, de ting der virker, er ulovlige.. Og det er de jo ikke fordi det er for nemt at tabe sig på dem, men fordi din krop tager seriøst skade...
    Også er det da bedre med for mange kilo, end et forstørret hjerte, blodpropper og andet grimt skidt man kan få...


  • #8   18. mar 2012 tja.. det siges at det er et bmi over 30, men jeg ved det ikke... smiley Det kan man jo spørge sin læge om... Da det i bund og grund og ham/hende der styre det show... Men de er vist netop ikke ret glade for at udskrive dem...

  • #9   18. mar 2012 Man skal have en BMI over 35 for at få Alli pillen, og den hjælper os kun lidt hvor man ved siden af skal lægge sin kost om, plus der skal en masse motion til osse... .

    Så max 1500 kcal om dagen og en masse motion, så skal du se løjer smiley


  • #10   18. mar 2012 hold dig fra slik og junk food.
    mange mennesker kan dårlig spise deres ligevægtindtag i rigtig mad, men holder vægten via lort for at sige det lige ud.



  • #11   18. mar 2012 Alli?? er det ikke håndkøb?

  • #12   18. mar 2012 Miss L: 1500 kcal??? føj for satan. jeg er på skrab diæt og jeg lever på 2500 og er skrækkelig sulten...

    kroppen er ikke så vild med så store vægt udslag. 2000 kcal og løb en tur om morgen... gerne inden morgen mad da man forbrænder mere fedt der, men dog også mere muskel.


  • #13   18. mar 2012 Nej Alli skal man have igennem lægen, det sku min veninde i hvert fald smiley

    Ja jeg har lige været på en kur hvor jeg indtog 1500 kcal dagligt, og var ik specielt sulten, den 1 uger er selvf hård da kroppen lige skal vænne sig til ik at få alt det dårlige sukker skidt.
    Men smed 5 kg på 14 dage.


  • #14   18. mar 2012 Jamen så siger jeg det på en anden måde spiser stort set ik slik spiser meget frugt og grønt samt grovt brød spiser ikke så meget af gangen morgen middag og aften og går meget hverdag på trods af min knæskade

    Men vægten falder ik


  • #16   18. mar 2012 Maria: stadig et godt råd er at tage op til lægen... De har ofte nogle sygeplejesker, som kan vejlede dig omkring hvad der er galt... Det kan evt også være, at du har et stoftskifte problem.. Eller andet..
    Som eks. så havde jeg min læge med på råd, da intet hjælp hos mig, og hun tog med det samme en masse blodprøver... Disse var heldigvis normale.. Så jeg blev "bare" henvist til en diatist, som kommune havde ansat.
    Derudover er der mange faktorer der kan spille ind... nyeligt rygestop, p-sprøjten er nogle af dem...

    Det er almindelig logik, at hvis man forbrænder mere end man indtager så taber man sig med mindre der er et problem et sted... Find problemet inden du kaster dig over slankepiller, som evt både er dyre, ikke virker til formålet og kan give seriøse bivirkninger...


  • #17   18. mar 2012 Jo også gå fra 3 måltider til 6 små med lidt kcal i, i stedet for smiley

  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #19   18. mar 2012 http://lmgtfy.com/?q=clenbuterol

  • #20   18. mar 2012 Ja, men det er astmamedicin til HESTE... Man kan muligt være så fukuseret på en slank krop, så man vil fylde kroppen med det skidt... Men ja, det skulle virke...

  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #21   18. mar 2012 Det virkede da for Contador.
    Det er muligt at det idag også bliver brugt til heste, men det er oprindeligt lavet til mennesker. Ligesom meget andet medicin. Så den holder ikke Camilla


  • #22   18. mar 2012 At man bevist til tage nogle piller, for at få en slankere krop.. velvidende om at tests viser, at det svækker hjertes pumpeevne, fordi hjertemuskulaturen bliver stift, så er man da for dum...

    Måske har jeg underlige holdninger til, hvor langt man vil gå for den slanke linje.. men jeg vil tyve gange hellere kæmpe ekstra for at smide kiloene end at ende op i graven fordi jeg ødelagde hjertet fordi jeg hurtigt ville smide nogle kg...
    Men det er jo så heldigvis noget hver enkelt skal gøre op med sig selv...


  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #23   18. mar 2012 Jeg gætter på du hverken ryger eller drikker smiley

  • #24   18. mar 2012 hold dig fra frugt. det svarer nogenlunde til at stikke tungen ned i en sukker pose. dit insulin stiger helt vildt og falder længere ned igen.

    færre korn produkter. ( færre kulhydrater )

    det er den sundeste måde at gøre det på..

    og 5 kg på 14 dage... damm du har været mere bloatet end folk på Deca.


  • #25   18. mar 2012 camilla N: clen er brugt blandt mange bodybuilders da det ikke river meget masse med i faldet.
    DET VIRKER og hvis du ved hva du gør er det ikke så farligt.


  • #27   19. mar 2012 David:
    nej jeg er faktisk lige stoppet med rygningen... men ellers både røg og drak jeg,..

    Skinke lynet: ved at mange bb bruger det, og jeg modsiger heller ikke at det virker... Det jeg siger er kun, at den risiko der er forbundet med at tage disse piller, er ikke en jeg personligt synes er vægttabet værd... Hvis man nu får den bivirkning som et svagt hjerte, er det så det værd at man er blevet tynd??


  • #28   19. mar 2012 clen tæere mere på nyere og lever.


  • Tommy S
    Tommy S Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #29   1. apr 2012 Faldt lige over en kontroversiel artikel om nikotin tyggegummig og plastre. Artiklen hævder at man kan bruge disse til at tabe sig hvis man er ikke ryger:
    (link fjernet)


Kommentér på:
Slanke piller

Annonce