{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.892 visninger | Oprettet:

slanke piller {{forumTopicSubject}}

ved det er junk for kroppen men...

kan i anbefale nogen?
har hørt godt om stacker Xplc 2 og 3
TP kender stort set alle dog syntes jeg ikke rigtig de virker så godt..

men skriv hvis har prøvet nogen som virkede, som i vil anbefale..

Gider ikke høre på alt det om hvor skidt det er for kroppen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slanke piller
  • #1   5. jan 2010 efedrin priller.

• #2   5. jan 2010 er i fuld gang, men et lille boost kunne være rart..

• #3   5. jan 2010 Du ku jo også prøve noget helt lovligt og uskadeligt for kroppen.. Alli...

• #4   5. jan 2010 hva er HCG kuren mie A?

• #5   5. jan 2010 ½ kg om dagen er alt alt for vildt...

mangler 9 kg for at ligge hvor jeg vil, så HCG er lige vildt nok, T3 er også for vildt..

ved ikke rigtig om jeg tror på at det alli der virker

• #6   5. jan 2010 TP er lort! det er min mening i hvert fald..

• #7   5. jan 2010 den bedste slankepille findes i din egen krop... VILJEN!

Træn ekstra cardio, og tænk lidt over hvad du stopper i kæften!

Glem nu at springe over hvor gærdet er lavest! Det svarer lidt til at pisse i bukserne på en rigtig kold dag med snestorm!

• #8   5. jan 2010 clentrox!

• #9   5. jan 2010 efridrin, t3 og eller TP... Allesammen på en gang, det virker bare fedesen !

• #10   5. jan 2010 har smidt 17 kg på 3 mdr så springer ikke over hvor gæret er lavest og dog, mangler lige de side 9 kg for at ligge hvor jeg vil og er kommet der til hvor vægten står lidt stille, så er ved at blive lidt utoldmodig smiley

• #11   5. jan 2010 HCG er ikke et steroid, men et naturligt peptid hormon som udvikles i moderkagen hos en gravid kvinde. HCG fremstilles af urinen fra gravide kvinder, da det udskilles i uændret form fra blodet til kvindens urin. Det kommercielt tilgængelige HCG bliver solgt, som en frysetørret substans som kan bruges i både mænd og kvinder. Hos kvinder vil HCG fremskynde ægløsningen i det sidste stadie af udviklingen af æget, mens det hos mænd vil stimulere produktionen af androgener (testosteron). Dette er grunden til at atleter injecerer HCG for at øge testosteron produktionen. HCG bruges ofte i forbindelse med anabolske/androgene steroider, eller efter endt brug af disse. Da kroppen sædvanligvis har brug for en bestemt mængde tid for at genopbygge den endogene hormonproduktion, vil injektion af HCG kunne hjælpe med at begrænse den nedgangsperiode som opleves efter endt kur. Også ved formindsket størrelse af testiklerne (grundet langvarigt steroid forbrug), vil HCG kunne genoprette formen på disse. Netop fordi at HCG kan forhindre mindskningen af testiklerne, bruger mange atleter HCG i de 2-3 midterste uger af deres kur. Mange oplever at denne periode er der hvor den største fremgang sker.

De fleste atleter bruger dog HCG efter endt kur, for at undgå nedgang, og samtidig få den bedst mulige overgang til naturlig træning. Det anbefales dog at dosis af steroiderne, langsomt sænkes inden HCG påbegyndes. På trods af at HCG hurtigt og effektivt øger plasma testosteron, er det desværre ikke perfekt til at udgå tab af styrke og masse, dette skyldtes at HCG ikke hjælper med at reetablere en normal hypothalamus/hypofyse testikel akse. Hypothalamus og hypofysen er dog stadig i genopbygningsstadie, mens brugen af HCG står på. Dette vil de stadig mens den exogene HCG bruges, hvilket skyldtes at den nu forhøjet testosteron værdi (grundet det exogene HCG), vil undertykke produktionen af LH. Rejusteringsperioden vil derfor blot blive udskudt med HCG, og må derfor forventes at komme kort efter endt brug af HCG. Dette er bla. grunden til at atleter bruger clomid og clenbutorol efter HCG.

Indlægssedlen i pregnyl forklarer tydeligt, at HCG ikke har nogen effekt på fedt diffunderingen, appatiten eller sultfornemmelsen eller fordelingen af fedt. Yderligere står der, at HCG ikke har vist sig at være effektivt som behandling af fedt, udover hvad nedsættelse af kalorier medfører. 6000IU HCG i en enkelt injektion resulterede, i forhøjet testosteron niveau gennem seks dage efter injektion. Ved en dosis på 1500IU blev phamatestosteron niveauet øget med 250-300% sammenlignet med startniveauet, Derfor bør atleten injecere 1 HCG ampul hver 5 dag, da testosteron niveauet vil være vedholdende i flere dage efter. Den effektive dosis for atleter er sædvanligvis 2000-5000IU per injektion, og bør (som nævnt) injeceres hver 5. Dag. HCG bør kun bruges i få uger ad gangen, hvis HCG bruges over adskillige uger, er det muligt at testiklerne vil reagere svagere til senere HCG behandling, med mulige kroniske bivirkninger.

HCG kan skabe de samme bivirkninger som testosteron. Et højere testosteron niveau medfører også et højere østrogen niveau, hvilket i sidste ende kan medføre tævepatter. Langsigtede atleter kombinerer derfor HCG med anti-østrogen såsom nolvadex. Ved højere doser kan HCG medføre væske og mineral ophobninger, hvoraf førstnævnte kan medføre at musklerne får et vandet "puffy" udseende. Atleter som allerede har brugt clomid, vil kunne opleve kraftige væskeophobninger og andre feminin ligende bivirkninger. I unge atleter vil HCG medføre et stop af knoglevæksten.

• #12   5. jan 2010 Mikkel U kanon smarte!

• #13   5. jan 2010 Alli virker...!!! Det er det samme man kan få ved lægen på recept, men så hedder det bare noget andet... Men alli virker.. Men tager man alli, er man jo også nødt til at gøre noget for det selv, for ellers ender det mange besøg på toilettet og ondt i maven.. Alli virker, skader ikke kroppen, og har man brug for at spise usundt en dag som ved fødselsdag osv kan man lade være at spise pillerne den dag, og fortsætte dagen efter uden problemer... Og der er ingen risiko for at dø ved alli.. De virker...

• #14   5. jan 2010 Og allerede nu er du ved at tænke på ret så skadelige ting på kroppen!?

Lad nu vær, og klø på... Resultaterne skal nok komme! Siger det igen: VILJE!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #15   5. jan 2010 Hvis du stadig kæmper men vægten står stille, kan det være du lige skal have målt din fedtprocent... Man kan godt tabe fedt, uden at tabe kg.

• #16   5. jan 2010 siger du at det er det samme som reductil? som man kan få på recept?
    og samme tid siger at det ikke skader kroppen, det hører ikke sammen da jeg har læst om reductil og der er masser af bivirkninger..

men selvfølgelig skal man gøre noget for det selv, mener jeg nu også at jeg gør, boksning 4 gange om ugen + cykel til og fra arbejde/skole + diverse gå ture og cykel ture, men er alli virkelig pengene værd? eller kan man lige så godt tabe sig "Clean"?

• #17   5. jan 2010 Tosse 2
    Har tid hos lægen den 13/1 så går bare og venter skal også have min ideal vægt osv at vide...

• #18   5. jan 2010 Per V> Tag ned i dit lokale fitnesscenter, og få målt din fedt%... Og så smid pengene efter en ordentlig kostplan i stedet for alt det andet slankemiddel som alligevel IKKE VIRKER!

• #19   5. jan 2010 går ikke i fitness center men til boksning, får mål fedt procent og alt andet den 13 hos lægen, så må vi se om der er sket noget der smiley startede på 33% 97 kg ligger på ca 80kg så håber squ der sket en del..

• #20   5. jan 2010 Jeg ved ikke om det er reductil de hedder.. Men min veninde har fået de piller for nogle år siden på recept ved lægen, og der er det samme i, og der står det samme i indlægssedlen....

Og ja, pillerne virker.. Sagde heller ikke at du ikke gør noget for det, men de hjælper ikke hvis du æder en masse lort hver dag. Det gør kun at man får diarre. Det er et "supplement" til slankekuren, som gør at 25% af fedtet ikke optages i kroppen, men ikke er skadeligt..

Og hvis man alligevel gør noget for at tabe sig, så synes jeg alli er pengene værd.

• #21   5. jan 2010 Du kan godt henvende dig i et fitnesscenter og få den målt uden at være medlem... det koster bare lidt...

Husk nu på, at selvom du ikke taber dig på vægten, kan du sagtens smide fedt... Der er mange ting som kan være forandret, som du bare ikke kan se på vægten... Eks væske i kroppen og øget muskelmasse...

• #22   5. jan 2010 * David *
    kørte Super Clen(Clentrox) for et par år siden smed nogle kg men tog det for useriøst så alle røg på igen + moms hehe

T3 rykker sygt! har en kammerat der har smidt en masse kg på den kur, men dog ikke noget for mig..

Må lige kigge lidt på de alli så, kunne godt lyde som om at det var sådan noget jeg skulle prøve

• #23   5. jan 2010 http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=426026

Vi skal vel hjælpe hinanden på Baboom, verdens mest seriøse forum smiley

• #24   5. jan 2010 Sorry, opdagede lige at det ikke virker! Sorry...

• #25   5. jan 2010 Det synes jeg lyder fornuftigt.. Og du kan jo prøve at google det, så kan du se hvor mange der roser alli.. held og lykke med det...

• #26   5. jan 2010 læste lige lidt om alli, her er lige en lille sætning fra deres hjemmeside...

hos personer med BMI ≥ 28-43 medførte et absolut vægttab på 2,2 kg efter ½ års behandling. Efter 1 år havde deltagerne tabt sig cirka 3 – 3,6 kg.

så det er droppet igen syntes ikke det lyder af noget når det kun kan hjælpe 2.2 kg på 6 mdr

• #27   5. jan 2010 men læser lidt videre om det smiley

• #28   5. jan 2010 Jamen det lyder da også som noget pjat det der... Hver gang man taber 2 kg selv, så hjælper alli dig med at tabe 1 kg, så det lyder da helt hen i vejret det der.. Hmm.... Og det har altså virket på mine veninder.. De har ikke kun tabt sig et par kg over et halvt år...

• #29   5. jan 2010 * David *
    Læs lige lidt på lektien inden at du skriver!
    T3 er et af de farligste hormoner der findes! Hvis man ikke ved hvad man laver kan det medfører: Hjerte problemer og i værste tifælde døden.
    T3 er et MEGET grimt middel, MEN det virker også.

Per V
    Husk hvis det har en virkning har det også en bivirkning.

• #30   5. jan 2010 okay. giver det lige en chance mere så smiley

• #31   5. jan 2010 Ved du siger du ikke gider høre alt dumt..

MEEN... Hvorfor ikke bare gå på en kur.. ?

• #32   5. jan 2010 har lige smidt 17kg clean så er jævnt meget på kur hehe

• #33   6. jan 2010 hehe ændrede lidt i kosten, men uden at jeg lider, så spiser stadig lidt slik,chips,kage osv en sjælden gang i mellem, sparer på sovsen til aftensmaden ellers er jeg bare begyndt til boksning og begyndt at gå lange ture med hunden evt løbe en lille tur en gang i mellem og så cykle til og fra arbejde og når jeg skal rundt til kammerater osv så er det bare op på cyklen, hvis jeg føler for det, hvilket vil sige næsten hver aften træner jeg lidt med håndægte her hjemme og tager nogen armbøjninger og mavebøjninger...

har bøvlet med min vægt i mange år og har prøvet diverse kure og startet i motion centre osv, men da jeg begyndte til boksning og begyndte at ændre min hverdag så småt hen af vejen så kom det helt af sig selv og kan holde motivationen igang, dog står vægten stille og der er kommet 2 kg her i jule tiden, men træner nu boksning 4 gange i ugen i stedet for 2 gange så de sidste kg er hurtigt væk smiley

Wow lang tid siden jeg har skrevet så meget hehe, endelig spørg hvis der er flere spørgsmål elle hvis jeg mangler at skrive noget

• #34   6. jan 2010 Mange tak smiley

• Kasper W
    Kasper W Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #35   3. feb 2010 Hej alle. smiley
    Er der nogen der kan hjælpe mig?
    Jeg kan se jeres forskellige meninger.
    Jeg vil høre om nogen kender nogle gode slankepiller til piger?
    Jeg gider ikke høre om hvor farligt og dumt det er.
    Nogen der kan hjælpe mig? :).

Hilsen Mai.
    ps. skriver fra min kammerats profil.

• #36   25. apr 2010 SPIS RIGTIGT!!

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE??

DETTE ER ALFA OG OMEGA HVIS DIN KOST IKKE ER RIGTIG KAN DU ÆDE ALLE DE PILLER DU VIL DET VIL KUN HJÆLPE PÅ KORT SIGT DU VIL TAGE ALT PÅ IGEN BAGEFTER OG MÅSKE OGSÅ MERE ...

FAT DET NU !!LAV EN ORDENLIG KOST PLAN!
    DEN ER 100% SIKKER HVER GANG!!

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #37   15. nov 2010 hvor kan man købe clentrox 200 mcg uden recept???

• #38   15. nov 2010 hos din lokale roid pusher...

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #39   16. nov 2010 men jeg kender ikk nogen der sælger dem har spurgt alle jeg kender så jeg ku godt bruge lidt hjælp

• sanne l
    sanne l Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 11
    #40   30. nov 2010 Har ikke en skid forstand på alle de slankepiller. Men har for sjov lige kigget på¨en side je køber billige ting fra ind i mellem, og den fandt alle de piller i har skrevet i debatten minus alli.
    www.ioffer.com smiley
    & hvis der er nogle der kunne anbefale noget der sparker røv så man taber 1 kg om ugen mindst så sig lige til smiley

• sanne l
    sanne l Tilmeldt:
    jun 2010

#41   30. nov 2010 Tabte mig 15 kig for lidt óver to år siden på lige knap 3 måneder ved en masse motion og spiste sundt og det fucking hårdt! så forstår godt du vil have noget der lige hjælper det sidste stykke!, og nu op til jul er det slet ikke nemt!!! Nu er der røget 4 kg på siden og dem skal jeg sku af med og helst en 6 stykker mere oven i!

• #42   16. jan 2012 claus J

Få dig nu et liv og lav være med at spørge til ulovlige midler
    udestemme her fra

• Emma S
    Emma S Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 8
    #43   10. sep 2013 Slankepiller Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Phen375. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 15 kg.

• dayrealco
    dayrealco Tilmeldt:
    maj 2019

#44   17. maj 2019 Slankepiller - http://tonzes.com/slimdk.htm Et godt produkt der hjælper mig med mit vægttab.

Kommentér på:
slanke piller

Annonce