{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

-5kg inden nytår {{forumTopicSubject}}

Har sat mig det mål at jeg vil tabe 5 kg inden nytår..
Det er 3-4 år siden at jeg sidst har dyrket noget som helst sport, så er slet ikke i form... og vil så igang i motionscenter i dag...
Går arbejdsløs, så har intet andet at lave i hverdagene end at træne...
Men er det overhovedet et realistisk mål, hvis man alligevel spiser julemad juleaften? Men ellers holder det til sund mad de andre dage??

Lidt dumt at sætte hovedet op efter noget, som er umuligt jo... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  -5kg inden nytår
  • #1   13. dec 2011 5 kg på 14 dage er slet ikke umuligt. Du må bare droppe kartofler, brun sauce, ris a la mande og aaaalt det andet usunde og i øvrigt tænke over hvad du spiser og hvor ofte. Spis ikke til du er mæt, men til du ikke er sulten mere.

  • #2   13. dec 2011 hmmm.... men en enkelt dag med brun sovs og kartofler kan vel ikke skade så meget?

  • #3   13. dec 2011 jo det kan det faktisk smiley

  • #5   13. dec 2011 Du skal være på skarp diæt, nærmest lige som når folk skal på scenen..!!

  • #6   13. dec 2011 5 kg på 14 dage?? altså når folk der træner meget, når de cutter smider de ca 5 kg om måneden. og det er skarp diæt uden julemad og lign.

    sigt lidt lavere, 2-3 kg er mere realistisk i mine øjne...

    du skal altså også huske at bevare din muskelmasse da det er den for bringer din forbrænding op.


  • #7   13. dec 2011 da det er den der bringer din forbrænding mere op * skulle der stå smiley

  • #8   13. dec 2011 2-2,5 kg om ugen er ikke sindsygt når det er de to FØRSTE uger men du skal træne hver dag og spise frugt om morgenen og intet mad efter kl 19:30.

  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #9   13. dec 2011 Ligger du din kost om, og spiser/drikker sundt, så vil jeg næsten vædde med du smider de første 2-3 kg den første uge..

    MEN det er jo ikke helt det sammen som et vedvarende vægttab, så er jeg helt enige med de andre..



  • #11   13. dec 2011 Jeg tror bestemt ikke at du taber 5 kg på 14 dage du er i forvejen ikke specielt stor smiley

    Selv da jeg levede af flydende i 14 dage tabte jeg kun små 4 kg og jeg havde meget at tage af smiley .


  • #12   13. dec 2011 Idiotisk projekt. Hvis udgangspunktet havde været at du var kraftigt overvægtig så kunne det MÅSKE lade sig gøre da der ville skulle et meget stort kalorie indtag til for at vedligeholde massen.

    Som normal vægtig vil man som tommelfinger regl tabe cirka 500 gram om ugen ved at ligge i et dagligt underskud på 500kcal.

    Du taler her om 2,5kg pr uge, og skal derfor have et dagligt underskud på 2500kcal. Det er muligvis hvad der svarer til dit ligevægts indtag, og svarer derfor til at du slet ikke skal spise.

    Dvs der skal massiv cardio træning til at komme i land med det projekt, og buttom line er at det ikke giver nogen mening.



  • #13   13. dec 2011 Idiotisk projekt. Hvis udgangspunktet havde været at du var kraftigt overvægtig så kunne det MÅSKE lade sig gøre da der ville skulle et meget stort kalorie indtag til for at vedligeholde massen.

    Som normal vægtig vil man som tommelfinger regl tabe cirka 500 gram om ugen ved at ligge i et dagligt underskud på 500kcal.

    Du taler her om 2,5kg pr uge, og skal derfor have et dagligt underskud på 2500kcal. Det er muligvis hvad der svarer til dit ligevægts indtag, og svarer derfor til at du slet ikke skal spise.

    Dvs der skal massiv cardio træning til at komme i land med det projekt, og buttom line er at det ikke giver nogen mening.



  • #14   13. dec 2011 13 dage i helvede kuren. Kender en del der har været på den. Men ikke noget jeg vil anbefale.

  • #15   13. dec 2011 Idiotisk projekt. Hvis udgangspunktet havde været at du var kraftigt overvægtig så kunne det MÅSKE lade sig gøre da der ville skulle et meget stort kalorie indtag til for at vedligeholde massen.

    Som normal vægtig vil man som tommelfinger regl tabe cirka 500 gram om ugen ved at ligge i et dagligt underskud på 500kcal.

    Du taler her om 2,5kg pr uge, og skal derfor have et dagligt underskud på 2500kcal. Det er muligvis hvad der svarer til dit ligevægts indtag, og svarer derfor til at du slet ikke skal spise.

    Dvs der skal massiv cardio træning til at komme i land med det projekt, og buttom line er at det ikke giver nogen mening.



  • #16   13. dec 2011 Det er bestemt muligt og en enkelt dag skader ikke så meget. Jeg er selv i gang med at tabe mig lidt, og jeg spiste i forgårds rigtig meget usund mad + 800 toffifee + 4 L cider + 250 gram chips + en pakke småkager, men jeg tog ikke på fprdi jeg de andre dage har spist nogenlunde fornuftigt:)

  • #17   13. dec 2011 800 toffiefie må satme ligge godt i mavsen.

  • #18   13. dec 2011 4 l cider + 800 gram toffie + småkager. Går ud fra der kommer en sand sky ud når du skider. Det lyder satme klamt.

  • #19   13. dec 2011 Det var lækkert, det smager jo godt? Jeg er også en stor mand så spiser gerne i store mængder:)

  • #20   13. dec 2011 Er selv 2 meter og 110 kilo. Men hvis du har spist det der på en dag. Føj smiley

  • #21   13. dec 2011 Ah, hold da op:p det jo slik det smager super godt! Det er bare pisse dyrt:(

  • #22   13. dec 2011 Ej satme ikke blandet sammen. Og så med 4 cl cider?

  • #24   13. dec 2011 Nu henviser mange af jer til at jeg er normal vægtig... meeeeen billedet snyder... smiley Det er et ældre billed som ikke er blevet opdateret....
    jeg spiser normalt meget usundt og dyrker absolut ingen motion til hverdag...
    er 168 høj og vejer 85kg.. så er ikke som på billedet mere... smiley
    Derfor mente jeg, at hvis jeg pludselig begyndte at træne og spiste mere fornuftigt end normalt, at det så ville gå lidt hurtigt med de første pr kilo... Vil gerne smide 15 kilo i det hele, men synes et delmål ville være meget smart...


  • #25   13. dec 2011 Hvem har sagt du er på normal vægt?

  • #26   13. dec 2011 Dalle : det snakker blackic E da inddirekte om... at HVIS jeg nu var kraftig overvægtig kunne det måske lade sig gøre... Og ville da mene at det ligger på grænsen til kraftig overvægt...

  • #27   13. dec 2011 Camilla N - Tvivler stadig på at du når 5 kg på 14 dage, selv med en vægt på 85 smiley ... 3 kg. tror jeg dog sagtens du kan nå uden de store problemer smiley

    Men kom gerne med en opdage 1 januar, om du har nået dit mål smiley


  • #28   14. dec 2011 Jeg tabte 4,7 kg på 14 dage, bare ved at spise sundt her for en måned siden smiley så jo kan du godt vis du spiser 100 % sundt

Kommentér på:
-5kg inden nytår

Annonce