{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  " Tabe sig"
  • Camilla m
    Camilla m Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #1   6. maj 2011 trænnings center..!!

  • #3   6. maj 2011 Altså der findes jo Alli pillen som kan hjælpe det lidt på vej, men det kræver stadigvæk noget fra dig smiley
    Sund kost samt montion er vejen frem smiley


  • Camilla m
    Camilla m Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #4   6. maj 2011 haha jah og rene underbukser med på vejen for man kan meget nemt risikere ufrivillig afførring hahaha så jah =D

    kender flere som ahr prøvet det..


  • #5   6. maj 2011 jeg har lige købt therma power for 3dage siden og har allerede tabt 2,5kg:) så dem vil jeg anbefale

  • #6   6. maj 2011 alle de der slankepiller og eksperter er overflødige... pisse ligegyldigt...


    det eneste det handler om er at forbrænde flere kalorier end du indtager... så simpelt er det... lad vær med at gør det sværrer end det er...



    citat taget af Evander Holyfield...


  • #7   6. maj 2011 Therma Power er ulovligt, og nej du har ikke tabt 2,5 kg fedt på 3 dage

  • #8   6. maj 2011 Der findes ubeskrivelige mange piller som kan hjælpe med at tabe sig. Men kan man tåle dem? Og hvad vil man have pillen går ind og gør? De virker forskelligt. Tager hun medicin i forvejen osv der er mange ting man skal tænke på inden man propper piller i sig. Jeg tager medicin som gør at jeg tager på. Desværre er midt stofskifte tal helt skævt og jeg kan ikke tabe mig. Min kæreste er bodybuilder og vi har sammen forsøgt med god kost og træning men det virker overhovedet ikke. Så jeg har prøvet en del piller og tilmed fået nogle hos lægen. Men de virker desværre ikke. Men de virker på mange, men mest hvis det kun er få kg man vil af med inden konkurrence fx. Men det er virkelig noget man skal studere og have viden om inden man begynder på det. For det kan godt skade mere end det gavner.

  • #9   6. maj 2011 Blackie nej det er kun 1,4kg rent fedt...der viser -2,5 kg på min vægt...så længe det går ned af er det godt

  • #10   6. maj 2011 Jeg er begyndt at spise sundt, har taget 3kg på...det fedt:-P

  • #11   6. maj 2011 Simona- jeg tror på ingen måde at du har tabt 1,4 kg RENT FEDT på 3 dage, ved at bruge tp!
    Og så synes jeg direkte det er uansvarligt at begynde at tage det, specielt når du har børn!

    Ts - Alli-pillen, ellers gå til lægen og få nogle der er receptpligtige, der er det muligt at få nogle der er appetitnedsættende, men man er samtidig nød til at gøre noget for det også - men sådan er det jo med alle former for "slankepiller"


  • #12   6. maj 2011 Der er kun en god måde kost og mostion.

  • #13   6. maj 2011 word!

  • #14   6. maj 2011 Nills- der er nogle mennesker som ikke kan tabe sig med sund kost og motion. Dog de fleste kan. Men er man en af de tilfælde føler man virkelig man står med lort til halsen og det er ikke særlig fedt at folk som er uvidende omkring hvordan det er at være overvægtig, beder en om at lette sin fede røv. Der kan være mange grunde til at overvægtige har svært ved at gøre noget ved det og tænker på en let løsning. Det er ikke det bedste nej. Men derfor er det ikke grund til at lyde som nar. Fordi DU måske har tingene i orden.

  • #15   6. maj 2011 jeg var nede i den motioncenter hvor jeg træner hvor de målede min muskel, knogle, fedt, vandinhold og alt andet...jeg har fået den foretaget hver dag siden jeg startede på TP for 3dage siden...så hvis det er umuligt at smide 1,4kg fedt på 3 dage, hvorfor regner den så det ud? nu har jeg bare forbrændt mindst 2000-2300kalorier om dagen bare ved at danse...

    CKH hvorfor er det uansvarligt at tage dem når jeg har børn??


  • #16   6. maj 2011 Nills flot, rigtig flot. En dag vokser du nok op og indser at nogen mennesker ikke er som gennemsnittet. Og at man ikke behøver at tiltale folk grimt fordi de ikke er ligesom dig.

  • #17   6. maj 2011 Simona - Har du overhovedet læst om pillerne inden du har købt dem?
    I så fald så burde du vide hvorfor det er uansvarligt.

    Devilsmiss - Hvis man ikke kan tabe sig ved sund kost og motion, så taber man sig da heller ikke ved slankepiller.


  • #18   6. maj 2011 Ckh Ja det har jeg da...jeg er da godt klar over at man kan dø af therma power men sandsynligheden er minimal...der er kun 1 som er død af therma power i DK og alligevel er det ik engang sikkert at det er dem han er død af...

  • #19   6. maj 2011 så snart du ikke tager dem. begynder du at spise normalt igen og tager alt på igen plus 3 kg. har selv prøvet dem. andre kure


  • #20   6. maj 2011 Jeg taber mig ikke ved kalorie underskud pga min medicin. Har snakket med lægen om det og det er muligt. at folk skal lette sin fede røv. Ser jeg ikke som at tale pænt om folk.

  • #21   6. maj 2011 HCG kuren. kræver 1,5 måneds snorlige mad. tag den, og ingen siger du har snydt. fordi det kan man ikke.

  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 39
    #22   6. maj 2011 Jeg citere lige Nills..
    Jeg mener bestemt at for at tabe 1 kg fedt, skal du 7000 kalorier i underskud, rundt regnet. Det lyder fuldstændig absurd, at du skulle have tabt 1,4 kg RENT FEDT på 3 dage.

    Synes det er en træls tendens, at folk har en eller anden idé om det bare SKAL være let. Let jeres fede røv, spis sundt og hit the gym, så skal i se resultater. I får ikke langvarige resultater af at spise en eller anden random pille.
    .... For det er sgu det eneste rigtige at gøre...

    Jeg kan kun gi Nills ret.

    http://www.getbig.dk/article.php?id=27&Efedrin_/_Ephedrine_-_En_kort_forklaring

    Efedrin er et APPETITHÆMMENDE STOF!!! Og Koffein er det OPKVIKKENDE stof....

    Så du tager en pille, som giver dig mere energi, og mindre trang til at spise...... HVORFOR, skal man tage en pille for det ? (Som i øvrigt er ulovlig i dk, grunden til at du vil bruge Efedrin, er vel fordi at du har mere sult/trang til mad, Så syntes hellere at du skulle gå sulten i seng, end at proppe dig selv med TP, Kød og grøntsager er vejen fra. ) Da jeg begyndte og spise sundt, fik jeg mere energi, og grove grøntsager mætter rigtig meget... ( med grove mener jeg brocoli, blomkål, gulerødder, osv.osv .. altsammen grønt som ikke er skamkogt og plasket til i dressing)

    Dette består 'Therma Power' af :
    Efedrin, Coffein, White willow, Cayenne, Ginger.

    Hvad er efedrin?
    Efedrin er et naturstof. Det findes i planteslægten Ephedra, som har været anvendt i tusinder af år i kinesisk lægekunst under navnet Ma Huang.
    Ma huang tilhører en af de vigtigste urter indenfor traditionel kinesisk folkemedicin. Den stærkt stimulerende urt er blevet brugt mod et utal af lidelser. Også i vestlig naturmedicin har planten sat sine spor - især indenfor sports- og slanke medicin. Kendes også fra USA som Mormon Tea, en euforisk te brugt af mormoner som alternativ til alkohol

    Hvad er Coffein?
    I Brazilien er de guaranain (koffein) holdige bær blevet brug gennem generationer. De tørrede knuste bær indeholder 3-5 gange så meget koffein som Kaffe, men er mildere mod maven og holder længere tid. Idag kendes guarana over hele verdenen primært fra diverse læskedrikke.
    Koffein er et naturstof, der findes vidt udbredt i planteriget. Det tilhører en kemisk gruppe kaldet plante-alkaloider. Koffein findes i blade, frø og frugter fra mere end 60 forskellige planter, blandt andet kaffe-, te-, kakao og kolaplanter.
    I dagligdagen møder vi koffein i kaffe, te, kakao, cola samt i andre fødevarer som chokolade og energidrikke. Selv koffeinfri kaffe kan ikke sige sig helt fri for spor af koffein. Koffein-lignende stoffer findes blandt andet i energidrikke med guarana og maté, som er stoffer, der udvindes af sydamerikanske planter.

    Hvad er White willow?
    White Willow Bark indeholder salicin, som kroppen omdanner til salicylsyre, som har en febernedsættende og smertestillende effekt, lidt lige som Aspirin.

    Hvad er Cayenne?
    Indeholder bl.a. det aktive stof capsaicin, samt vitamin C og magnesium. Stærkt smagende krydderi, der stimulerer fordøjelsen. Er i famile med paprika. Anvendelse: Mavesår; tyktarmskatar; åreforkalkning, forebyggelse; for højt/lavt blodtryk; træg fordøjelse; kolik og mavekrampe

    Hvad er Ginger?
    Jordstænglerne indeholder bittert smagende stoffer, gingeroler og shogaoler, og æterisk olie. Sammensætningen af den æteriske olie og af gingerolerne og shogaolerne varierer alt efter den geografiske oprindelse.
    Forbedre dårligt kredsløb
    Er effektiv som smerte lindrer ved ledegigt, slidgigt eller muskelsmerter.
    Udrenser mælkesyre fra musklerne.
    Ingefær afhjælper kvalme, transportsyge, fordøjelsesbesvær, smerte og diare
    Ingefær kan bruges til lindring af morgenkvalme under graviditet (indåndes)
    Udtørrer overskydende fugt ved slim og løbende næse, og lindrer halsbetændelse og blærebetændelse
    Nyttig ved ømhed og gigt, hvor der er behov for varme
    Brugt under massage eller på kompres gavner den ved muskelsmerter herunder.

    Kød og Grøntsager er vejen frem, hold dig fra hvidt brød, pasta, ris... alt hva der indholder kulhydrater, 200g kød og 200g grønt hver dag, så skal du se energi og overskud i hverdagen...


    http://www.getbig.dk/article.php?id=27&Efedrin_/_Ephedrine_-_En_kort_forklaring


  • #23   6. maj 2011 Hold nu op man skal ikke æde piller for at tabe sig !!!!!!!!!!1

    Æd noget mindre det er vejen frem sund kost og motion og intet andet og det tager tid !!

    Jeg har lige tabt 22 kg på 4 måneder ved at spise højets 1000 kcal om dagen og gå ture og det har været nemt nok hvis bare man er indstillet på det !! Så drop pillerne og brug sommeren til motion ude i naturen og spise sunt og tænk dig om inden du propper ting i munden smiley

    Hav en dejlig weekend


  • #24   6. maj 2011 No-Explode hjælper meget på forbrændingen.

    Kan bestiles inde på Gymnordic.com

    Held og lykke smiley


  • #25   6. maj 2011 "Blackie nej det er kun 1,4kg rent fedt...der viser -2,5 kg på min vægt...så længe det går ned af er det godt"

    Desperate mennesker tager desperate beslutninger.....

    1,4 kg rent fedt på 3 dage, der skal du op på hcg kuren for nå nå det mål....

    Og så husk at termapower giver en positiv doping kontrol......


  • #26   6. maj 2011 Rasmus jeg har ligesom tabt mig 15kg siden januar ved at spise masser af grønsager, frugt og kød og alligevel gik jeg og var konstant sulten også selvom jeg prøvede at drikke masser af vand for at dæmpe sulten...jeg følte næsten jeg var på sultekur plus at energien ændrede sig ik en dyt

  • #28   6. maj 2011 Køb nogle piller der hedder DECA.. Du kan se det i hovedet efter blot en uge smiley

  • Camilla m
    Camilla m Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #29   8. maj 2011 Simona..

    Måske du nok skulle overveje og finde en som kan lave en ordenligt kostplan til dig for det noget pis og fyre af grønt og andet mætter jo nemlig meget længere end så meget andet..

    Seriøst alle jer på piller tag jer sammen spis sundere få lavet en kostplan. FØLG den og træn i et motions center og nej men taber sig ikk abre sådan lige for ved i hvad man få faktisk muskler istedet for fedt og muskler vejer med mere det positiv vægt..

    Seriøst kan brække mig over folk og ej jeg kan ikk tabe mig i motions center.. ej og bla bla bla giv mig piller så jeg bare skal sidde på min flade røv og ikk røre mig ud af stedet.. !!!!!!!!!!

    jeg har født selv for 6 måneder siden har taget 2,5 kg jeg er stadig slank og sådan men da jeg gerne vil have spændt maven op og lige tabt lidt fedt på maven så tager ejg squ i fitness og træner.. i andre burde fandme gør det samme istedet for at klynke..


  • #30   8. maj 2011 Ömer; "No-Explode hjælper meget på forbrændingen.

    Kan bestiles inde på Gymnordic.com

    Held og lykke ;-)"

    Hvis de hjælper på forbrændingen, hvorfor er du så så rundkindet?


  • #31   9. maj 2011 Mit billed er ca 2år gammel og det var før jeg begyndte på No-Exsplode

Kommentér på:
" Tabe sig"

Annonce