{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  melanotan ?
  • #3   17. feb 2011 det kan købes mange steder. Har ingen indvendinger mod det. Tog en "kur" for et halvt år siden, og har ikke været i sol længe, men efter 3 gange på 14 dage ser jeg allerede ud som en der har været i sol 10gange smiley Så det virker, også efter noget tid smiley

• #4   17. feb 2011 FEDESTE E-CIGARTTER TIL SALG ! Hæld det ud over din røv for den er sgu da sur.. Ej tag dig sammen

• #5   17. feb 2011 og tak til jer der har svaret

• #6   17. feb 2011 Kan sagtens justeres, det afhænger af hvor meget sol du tager, hvis du ikke tager sol får du minimum af kulør alligevel.

Melanothan går ind og FREMMER pigmentering når kroppen bliver udsat for sol, og var i sin tid ment som en beskyttelse mod solen...

Tag sol, hvis du ikke vil være sort så kun hver anden eller 3. dag smiley Eller 1-2 gange om ugen. Det styrer man selv faktisk smiley

• #7   17. feb 2011 nu gider jeg ikke sidde og læse alt det som er skrevet .

men ja det kan købes mange stedet på nettet og private personer ..
    det kan dog give bivirkninger !

• #8   17. feb 2011 *****Snagen*** at spørge om ulovlige medikamenter på et offentligt forum - pigmenterings medikamenter, roids, und so weiter er ifølge regler ikke tilladt, så derfor er det et dumt spørgsmål.... Så for at bakke op omkring 1 indlæg efter topicstarter, så burde han vide bedre.
    Og du burde slappe af istedet for at hidse dig op... over INGENTING? ....

For at vende hovedet mod M2 ... Så kan det give mange bevirkinger.

Har aldrig selv rørt det, men har en kammerat der har været indlagt efter brug af det, dog ved jeg eller ham ikke om det er derfor, men chancerne er der...

• #9   17. feb 2011 fuck hvor det dog sjovt at se hvor mange kræfter folk bruger på at få ret i forums her inde xD Det er alt alt for underholdene xD bliv endelig ved

• #11   17. feb 2011 Grunden til diverse bivirkninger er at doserne er ALT for høje.. de sider 0.1ml e3d.. det alt for meget.. du kan nøjes med 0.05ml e3d.. og så tager du bare sol to gange om ugen ca.. så bliver du hurtigt brun!

• #12   25. feb 2011 Hold dig fra det, er ikke labtestet ordentligt mht længervarige bivirkninger.
    Jeg ville ikke sprøjte noget i mavesækken som ikke er ordentligt testet.
    Min mening.

• #13   25. feb 2011 Jeg kører det...

Jeg er blevet sindsyg brun, på ingen tid... Har ikke haft en eneste bivirkning... Udover at jeg havde store pigment pletter da jeg startede, efter en uge på det, så var de væk...

Kun positive ting smiley

• #14   26. feb 2011 Dolle...

Det er lige det jeg er..

• Ello 1
    Ello 1 Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 9
    #15   19. mar 2011 Scenic melanotan II virker i hvert fald super fedt :D!

andre der har prøvet dette?

• #16   20. mar 2011 Ello - har nogle kammys fra træningscentret som også kører ll, i spray og inject. Og ingen tvivl det virker voldsomt.

Er bare imod ting som ikke er færdig testet !!

• Ello 1
    Ello 1 Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 9
    #17   20. mar 2011 ja jeg sys i hvert fald spray er nice, eftersom jeg virkelig ikke gider de nåle konstant, der er jo lave lidt test på det i andre lande, men selvfølgelig ikke særlig meget smiley

Kommentér på:
melanotan ?

Annonce