{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.588 visninger | Oprettet:

solkur/ melanotan {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen kan se der er mange debater om solkur her inde men kan også se det ender ud i man fronter hinanden med det. ¨
men vil gerne´kun have svar fra folk der har prøvet det og ved noget om det da, gerne vil til at start med det,

har fået lidt info ud af det her inde fra men, hvis der en der gerne vil hælpe så send en privat besked smiley tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solkur/ melanotan
  • Frank  N
    Frank N Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #1   8. jun 2013 Hey har kørt melanotan 2 injekt i over 1 år uden pigmentfejl eller noget som helst og prøvede næse spray og fik kvalme og kraftig hovedpine så lad vær mvh frank

• #2   8. jun 2013 hvis du har mange modersmærker, så lad være.. please. jeg har selv kørt det, mine er blevet helt sorte, + der er kommet nogle frem som jeg ikke selv vidste jeg havde, ( altså de eksisterede i forvejen, der er bare blevet tydelige. smiley

• #3   8. jun 2013 ellers så giv gas, det gir en dejlig farve smiley

• #6   8. jun 2013 Solkur ser som regl kun fake ud hvis man skyder for meget af gangen. En mindre dosis er bedre end at overdrive. Min veninde har kørt det er flere år og så i starten beskidt ud men hun begyndte at tage en mindre dosis og man kan ikke se at det er solkuren hun er på længere. Det ser faktisk helt ægte ud. Jeg selv skød indtil jeg blev gravid, og jeg tog også den mindste dosis og det så heller ikke fake ud. Fik ikke pigmentfejl, kvalme eller de andre symptomer smiley

• #9   8. jun 2013 Søg Malanotan 2 guide på Google, og læs begge emner der er lavet på Bodyhouse.dk
    Det er nyttig viden, og mere reel info end du får andre steder. Har selv læst en del fra hist og pist og talt med kollegaer som har kørt det.

• #10   8. jun 2013 Men som Thez er inde på, så er det meget tydeligt for folk som kender til det at spotte det.. For mange andre ligner det bare spraytan, eller et desideret misbrug af solaire.... Hvad der så er fedest ved jeg ikke hehe smiley
    Polet-neger og andet er nok et udtryk man skal vende sig til.

Kører du loading facen med små doser (andet er unødvendigt), kan man undgå alt for mange 'moles' og andre fejl det kan give. Men vigtigst er man kun bruger solaire max én gang om ugen, medmindre man godt vil være neger. Og er der sol uden for skal man lade være! Man blir Super modtagelig.

Melanotan skulle der stå smiley stavefejl er gratis

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #11   9. jun 2013 Jeg har også kørt det uden de store problemer

Som sagt det er bare om at være Obs på om man ka se forandringer i ens pigmenter

;"

• #12   9. jun 2013 gas * : Nu er det jo ikke sådan at du bliver brun bare af at skyde det smiley der skal sol til også.. det ændre bare pigmentet i huden så du ikke bliver rød, men farvet med det samme.. jeg gik ude hele sidste sommer uden solcreme af nogen art, i bagende sol -6-7-8 timer, og kunne gå direkte i seng hvis det skulle være, for var ikke det mindste rød eller brændt (:

• #13   10. jun 2013 Hvor meget tager I som har inject?

Altså jeg blev sagt at skulle skyde 20units, hvor andre sagde 10. Altsååå da fuk

• Sofie  N
    Sofie N Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #14   7. feb 2017 Nogen der ved hvor det kan købes? Jeg købte det for 3 år siden på scenic Suns hjemmeside - og det kan man så åbenbart ikke mere?!

Kommentér på:
solkur/ melanotan

Annonce