{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.619 visninger | Oprettet:

Bjarke p
Bjarke p
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 68

Anahexia.. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg er en fyr på 22.. Jeg har besluttet mig for at bruge "anahexia" 10 mg.. Anbefalet af en ven..
Har fået at vide at det skulle gøre sådan så jeg tager lidt på og bliver trimmet i løbet af 3-6 uger, ved indtagelse 2x om dagen.. Begge lige før mad..

Er det rigtigt? Er der nogen der kan forklare mig præcis hvordan man skal tage de piller og hvad bivirkningerne kan være? Og om man evt. skal tage andet ved siden af for at få bedre resultater?
Det eneste jeg har fået at vide er at jeg skal holde med at spise fedtet mad da det kan resultere i bumser på kroppen og at jeg skal ta dem 2 gange om dagen.. Har i alt fået 100 piller..

Det skal siges min højde er 1,76 og vægt 73 kg.. Og at jeg ALDRIG har taget sådan noget her.. Derfor er jeg lidt forsigtig..

DET VILLE VIRKELIG VÆRE EN STOR HJÆLP HVIS I HJALP MIG IGENNEM DET HER, DA JEG IKKE VIL ØDELÆGGE KROPPEN VED AT PRØVE NOGET JEG IKKE HAR FORSTAND PÅ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anahexia..
  • #1   26. jul 2010 DET VILLE VIRKELIG VÆRE EN STOR HJÆLP HVIS I HJALP MIG IGENNEM DET HER, DA JEG IKKE VIL ØDELÆGGE KROPPEN VED AT PRØVE NOGET JEG IKKE HAR FORSTAND PÅ.. < Er der heller ikke ret mange herinde der har..

Så prøv bodyhouse.dk i stedet smiley

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#2   26. jul 2010 Nej men Bodyhouse.dk er lukket eller hvad det er.. Kan ikke komme ind på den.. Kan du selv?

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#4   26. jul 2010 Hold da kæft nogle latterlige kommentarer man.. PRØV lige at læse hvad der står.. "Jeg vil ikke ødelægge kroppen VED AT TA NOGET JEG IKKE HAR FORSTAND PÅ.. Det skal betyde at man behøver hjælp til det man ikke har forstand på.. Nej hvor dumme og latterlige nogle mennesker kan være.. Hva er forskellen mellem jer og en kegle?

• #5   26. jul 2010 søg nu på nettet din dovne hund.. Der findes TONS vis af forums og andet læsestof der kan hjælpe dig igennem enhver form for kur forløb..
    Men okay, hvis du ikke engang kan finde noget så simpelt som en hjemmeside. så skal du nok bare opgive...

Nu skal jeg hjælpe ind lamme hjerne lidt: (link fjernet)

• #6   26. jul 2010 Anahexia er noget lort, har selv spist dem engang, det var ikk det værd. Skal du kører krudt så gør det ordenligt, ta og skyd det istedet for at smadre din lever...

søg på bodyhouse.dk der str ALT inde smiley

• #7   26. jul 2010 dbol er jo ikke lort... og man kan godt køre oralt only som bride. men fordi du ikke har sat dig ind i tingene vil du højst sandsynlig tabe alle din kg, uanset om du skyder det eller indtager det oralt, da du sikkert ikke har styr på kosten.

Synes du skal læse om kost og hvordan man opbygger muskler NATURLIGT, når du har afprøvet det og måske taget 5-10 kg på, så i mellem tiden har du læst om krudt og kommer med et mere fornuftigt indlæg smiley

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #8   26. jul 2010 holm - har sagt det..
    men det bedste råd du får fra en misbruger er helt at droppe tanken

• #9   26. jul 2010 20 mg om dagen, er måske lige lidt nok, og da Dbol har en halveringstid på 4,5 timer, så skal du tage dem 3 gange om dagen,

• #10   26. jul 2010 Du bliver ikke trimmet af det da smiley
    din ven digter da med det der,

Du skal ikke køre pille kur kun du vil fortryde det så meget, få dig en ordenlig kur og ikke en til 300-400 kr.

Og desuden er 2 slet ik nok du skal op på 3-5 om dagen smiley

Men det lyder som en latterlig ide, du vil ærge dig bagefter når du ik har fået en skid ud af det andet end dårlig krop og noget gain du mister med det samme smiley

• #11   26. jul 2010 Thim O

Kommer da an på hvilken vej man skal smiley At stille op er kun realistisk med KRUDT!!!!!

• #12   24. maj 2011 tag forhelved de anahexia. jeg kører dem selv. og der sker sku ikke en skid jeg kører 5-6 om dagen og drikker 1 liter vand. men bare drik masser væske. kakao og juice og bare alt hvad du nu sys der er okay. men ikke løbe træne for da dit hjerte er en muskel må du ikke træne cardio

• #13   24. maj 2011 Danny o

Dit hjerte har godt af cardio når du er på kur.. Stop dit lorte snak og få styr på dine facts før du lukker lort ud...

• Bjarne F
    Bjarne F Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 8 Følgere: 1 Svar: 1
    #14   20. maj 2020 Jeg har kørt sådan en kur for mange år siden. Anahexia 10 mg. Den første uge, 2 piller om dagen. Derefter 5 piller om dagen, kørte 5 uger, med en uges pause.. jeg tog 10 kg på. De 6 kg var muskler... Og jeg har tænkt mig at gøre det igen. Jeg ved bare ikke hvor jeg kan købe dem..

Kommentér på:
Anahexia..

Annonce