{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

Testorterone... {{forumTopicSubject}}

Har virkelig brug for hjælp gutter! ÆRLIG hjælp...

Har fundet ud af min skønne lillebror desværre er ved at rode sig ud i noget lort. Bruger sindssygt mange penge og er generelt hurtigt opfarende, meget vred og har virkelig humørsvingninger. Min tanke var anabolske steoider!! Min mor har så fundet noget jeg tror er meget værre... Nemlig en masse sprøjter, piller osv.

Sprøjterne hedder RxIncluject - 250 (testorterone)
Pillerne hedder Anahexia mthandienone 10mg
Og Vitamin B12 - ratiopham

HVOR bange skal jeg være på min brors vegne??

Jeg ved lidt om anabolske steroider, men intet om det her...
Og kunne godt tænke mig at høre fra jer som ved noget - hvadenten det godt eller skidt...

Iøvrigt træner han selvfølgelig rigtig meget lige pt og er vokset RIGTIG meget på kort tid. Han drikker oz proteinpulver og spiser sundt.

HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Testorterone...
  • #1   23. okt 2010 har 2 venner som har taget de sprøjter, og de er på hjerte piller idag, og er 22 år .. så det ikke sundt for kroppen overhovedet.

• TobiasMB
    TobiasMB Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88
    #2   23. okt 2010 pillerne er dianaboler , google dem...

• #3   23. okt 2010 han er på en kur som 90% af andre som træner. Vent en måned til endt kur så har han sikkert mistet hans gains igen.

• #4   23. okt 2010 hvad er i for nogle idioter ? selvfølgelig skal hun blande sig når det gælder hendes brors helbred. det kaldes NÆSTE KÆRLIGHED. man er da et koldt menneske hvis man bare lader stå til.

• #5   23. okt 2010 Piller er D-bol smiley
    Sust , er en blanding af 3 slags test smiley

og b12 ja det sku sku sundt for ham , det burde alle tage

• #6   23. okt 2010 Altså et alpha pharma Indujekt det der Test blandingen ..

du har sku ikke noget og være nervøs for, men har han styr på din Pct. kan du spørge ham om ?

• #7   23. okt 2010 ja for hvis han har sat sig ind i tingene så er det nemlig helt ufarligt og skader intet. baaah. går både ud over hans krop ligemeget hvor meget kendskab du har til det plus ens familieliv hvis man er opfarende og humørsvingninger. tag jer sammen og så træn på lovlig vis.

• #8   23. okt 2010 selvfølgelig skal man ikke acceptere det. der skal kæmpes med næb og klør for at få et familie medlem ud af det lort.

• #9   23. okt 2010 mange der har prøvet at forhindre mig i det. og det er jeg egentlig glad for. viser at jeg betyder noget for dem. og jo man må godt træffe et valg, men hans nærmeste skal sku ikke bare stå og se til mens han ødelægger sig selv med det lort.

• #10   23. okt 2010 det er sku da ikke noget med at være moden nok til at stå til ansvar. hvis der kom en hen til dig og sagde at nu ville de tage deres eget liv. "jamen det er jo dit valg og det står du vel til ansvar for, det skal jeg ikke blande mig i"
    nej vel ?
    groft lagt op, men med samme pointe.

• #11   23. okt 2010 Fuck hvor du tuder .. det krudt ! ikke verdens undergang

• steffen m
    steffen m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 8
    #12   23. okt 2010 Bare tag det roligt .. rigtigt nok er det steroider, men ikke de hårde af slagsen, langt fra ..
    han bliver sig selv igen om 2-3 måneder alt efter hvor længe han har taget det.. og det tyder på at han heldigvis har læst lidt om det siden han tager præcis de vitaminer ..
    han har besluttet sig og sådan er det smiley .. lad ham prøve det og håbe han kun gør det den ene gang ..

• steffen m
    steffen m Tilmeldt:
    mar 2007

#14   23. okt 2010 vil du da sætte test til at være i den hårde ende af steroider ? så er det da vidst dig der ikke ved hvad du taler om ..
    test er da næsten den mildeste form for steroide der er til inject .. kun lige primo der er mildere efter min mening.

• #15   23. okt 2010 Stop jer selv smiley gir Fucknudet ret .

Der ikke noget værre end at høre på ens famillie når man er på krudt og høre på deres brok om hvor farligt det nu er og at man bliver blind og taber pikken og jeg ved ikke hvad de ikke kan finde på

• #16   23. okt 2010 ... Ulovligheder ? han tager lidt test..

Du sidder sikkert i dk nu i din bil så svenske plader ! og snyder skat ... flot ...

Jeg ved godt hvad der gir den største bøde smiley

• #17   23. okt 2010 Så hvis du har gæster på besøg og får lyst til og ryge , beder du så dem om at gå eller går du selv .. i din egen lejlighed ? hmm folk på da ind ordne sig hvis de hjemme hos mig fx . hvis jeg har lyst til og sidde og ryge eller tage snitter så gør jeg da det .. og hvis jeg har lýst til og sidde og skyde så gør jeg det smiley og folk skal da slet ikke gå og rode i mine ting .. hvordan ville du have det hvis din søster gik og ledte i dine ting og fandt ud af du skylder en masse penge væk og har i plade slasker til og ligge så smider hun det da lige ud i et offenligt forum smiley jaah det da bare helt okay.. forstår sku godt han bliver sur hvis hans famillie er sådan

• #18   23. okt 2010 Jaa kan kun give dig ret i NOGEN overreagere smiley men det jo kun fordi de har meget test i kroppen men det jo meget normalt at unge også bliver hurtig sure osv smiley det når de har alt deres naturlige test i kroppen så det skam helt normalt ..

Men ja hvis de er sådan hjemme ved ham altid at de tjekker ham , tjekker hans ting osv osv så er han i sin gode ret til og blive sur smiley når drengen faktisk bare har nogle sunde interresser smiley

Han går sikkert i skole smiley
    han har sin træning, (som søsteren siger , så drikker han shakes , hans kost osv ) det lyder som om han går op i det lige som mange andre går op i Cross , biler osv så han krop bare hans hobby og ja det sku bare godt for ham for pigerne elsker det smiley

• steffen m
    steffen m Tilmeldt:
    mar 2007

#20   23. okt 2010 det vil jeg mene at tren, parabolin/lan, tyrehomoner, igf og insulin er.
    test er dog noget vi har i kroppen naturligt, er de andre ting jo ikke

• #23   23. okt 2010 Jeg har været ude hele dagen og det derfor jeg ikk har været med i ´debatten´! Og det var hverken meningen at tråden skulle få så mange sind i kog eller at jeg skrev for at få opmærksomhed eller genere min bror for den sags skyld!!!

Jeg skriver kun fordi jeg elsker ham og nu skal jeg ikk sidde og vende vrangen ud på mig selv. Men jeg har for få år siden mistet min anden lillebror pga noget lignende!!! Så undskyld jeg bekymrer mig og be´r om lidt hjælp!!!!!!

Og tak til dem som har svaret fornuftigt...

• steffen m
    steffen m Tilmeldt:
    mar 2007

#24   24. okt 2010 du mener simpelthen at tren er hverken mere eller mindre skadeligt end test ? arh come on

• #26   24. okt 2010 Jeg håber at du fik svar på dit spørgsmål og at i nu kan få åbnet for en dialog så han kan få noget hjælp. Held og lykke med det.

• #28   4. nov 2010 Har man kun behov for hjælpe hvis det er heroin da?

Et misbrug er et misbrug, uanset hvad det er man tager - og hvis det påvirker ens opførsel og sundhed negativt, så er det stjerne ligegyldigt hvad det er man tager, så er det bedre at få hjælp INDEN det bliver et decideret farligt problem.

Det kan godt være at nogle mener at man skal blande sig helt udenom, men jeg ville dælme være skuffet over de venner/familiemedlemmer jeg der ikke gad gøre noget ved det inden det var for sent hvis det var mig.

Bare dte at man er så utilfreds med sig selv at man er villig til at tage chancer med stoffer af den ene eller anden art vidner jo om at der er noget psykisk der godt kunne arbejdes med. Hvis han nu har brug for at snakke om et-eller-andet, så nytter det ikke at der ikke er nogen der giver ham den mulighed "bare fordi" det ikke lige er heroin....

Helt ærligt. Jeg har seriøst ondt af folk der har venner der tænker sådan.

• #29   16. nov 2010 Har selv været på anahexia, og bliver de brugt med stor omhu så er det ikke farligt, selvfølgelig er det skadeligt for lever og nyre men det er der meget der er. med hensyn til sprøjterne så vil jeg mene det er det der også bliver kaldet for sustanon, indject er ikke ligeså farligt som piller da de ikke har ligeså står skade på de indre organer.

Og altså jeg har selv brugt anahexia og intet er sket med mig så længe man tænker sig godt om.

og mange af mine venner har kørt det sustanon, og der skete heller intet så længe man tænker sig godt om og ved hvad man laver.

Kommentér på:
Testorterone...

Annonce