Testorterone... {{forumTopicSubject}}
Har virkelig brug for hjælp gutter! ÆRLIG hjælp...
Har fundet ud af min skønne lillebror desværre er ved at rode sig ud i noget lort. Bruger sindssygt mange penge og er generelt hurtigt opfarende, meget vred og har virkelig humørsvingninger. Min tanke var anabolske steoider!! Min mor har så fundet noget jeg tror er meget værre... Nemlig en masse sprøjter, piller osv.
Sprøjterne hedder RxIncluject - 250 (testorterone)
Pillerne hedder Anahexia mthandienone 10mg
Og Vitamin B12 - ratiopham
HVOR bange skal jeg være på min brors vegne??
Jeg ved lidt om anabolske steroider, men intet om det her...
Og kunne godt tænke mig at høre fra jer som ved noget - hvadenten det godt eller skidt...
Iøvrigt træner han selvfølgelig rigtig meget lige pt og er vokset RIGTIG meget på kort tid. Han drikker oz proteinpulver og spiser sundt.
HJÆLP
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 28 Svar: 47
feb 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 72
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 31 Emner: 152 Svar: 1.317
Sust , er en blanding af 3 slags test
og b12 ja det sku sku sundt for ham , det burde alle tage
aug 2008
du har sku ikke noget og være nervøs for, men har han styr på din Pct. kan du spørge ham om ?
jun 2010
jun 2010
jun 2010
jun 2010
nej vel ?
groft lagt op, men med samme pointe.
aug 2008
mar 2007
Følger: 1 Svar: 8
han bliver sig selv igen om 2-3 måneder alt efter hvor længe han har taget det.. og det tyder på at han heldigvis har læst lidt om det siden han tager præcis de vitaminer ..
han har besluttet sig og sådan er det
mar 2007
test er da næsten den mildeste form for steroide der er til inject .. kun lige primo der er mildere efter min mening.
aug 2008
Der ikke noget værre end at høre på ens famillie når man er på krudt og høre på deres brok om hvor farligt det nu er og at man bliver blind og taber pikken og jeg ved ikke hvad de ikke kan finde på
aug 2008
Du sidder sikkert i dk nu i din bil så svenske plader ! og snyder skat ... flot ...
Jeg ved godt hvad der gir den største bøde
aug 2008
aug 2008
Men ja hvis de er sådan hjemme ved ham altid at de tjekker ham , tjekker hans ting osv osv så er han i sin gode ret til og blive sur
Han går sikkert i skole
han har sin træning, (som søsteren siger , så drikker han shakes , hans kost osv ) det lyder som om han går op i det lige som mange andre går op i Cross , biler osv så han krop bare hans hobby og ja det sku bare godt for ham for pigerne elsker det
mar 2007
test er dog noget vi har i kroppen naturligt, er de andre ting jo ikke
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 18
Jeg skriver kun fordi jeg elsker ham og nu skal jeg ikk sidde og vende vrangen ud på mig selv. Men jeg har for få år siden mistet min anden lillebror pga noget lignende!!! Så undskyld jeg bekymrer mig og be´r om lidt hjælp!!!!!!
Og tak til dem som har svaret fornuftigt...
mar 2007
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 293
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 293
Et misbrug er et misbrug, uanset hvad det er man tager - og hvis det påvirker ens opførsel og sundhed negativt, så er det stjerne ligegyldigt hvad det er man tager, så er det bedre at få hjælp INDEN det bliver et decideret farligt problem.
Det kan godt være at nogle mener at man skal blande sig helt udenom, men jeg ville dælme være skuffet over de venner/familiemedlemmer jeg der ikke gad gøre noget ved det inden det var for sent hvis det var mig.
Bare dte at man er så utilfreds med sig selv at man er villig til at tage chancer med stoffer af den ene eller anden art vidner jo om at der er noget psykisk der godt kunne arbejdes med. Hvis han nu har brug for at snakke om et-eller-andet, så nytter det ikke at der ikke er nogen der giver ham den mulighed "bare fordi" det ikke lige er heroin....
Helt ærligt. Jeg har seriøst ondt af folk der har venner der tænker sådan.
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Og altså jeg har selv brugt anahexia og intet er sket med mig så længe man tænker sig godt om.
og mange af mine venner har kørt det sustanon, og der skete heller intet så længe man tænker sig godt om og ved hvad man laver.
Testorterone...