{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang. vægt tabt/Protein .. {{forumTopicSubject}}

Hej BB ..

Jeg har et måske lidt underligt spørgsmål jeg håber nogen kan svare på smiley

Jeg ønsker at tabe mig lidt (gider intet høre om dette)
Da jeg arbejder utrolig meget får jeg ikke til/overskud til at træne i center, og økonomien er der heller ikke ..
Det er ikke meget det drejer sig om, men er så uheldig at jeg kun tager på på min mave, hvilket er rimelig stramt, da jeg i følge målinger med højde og vægt er undervægtig, men det genere mig utrolig meget ..
Så nu skal det VÆK!

En bekendt siger så at ved at "bytte" nogen måltider ud, med Protein pulver, og kun spise minimalt kød, også grønt for resten burde jeg kunne tabe det ..

Er dette rigtigt?
- For jeg har altid troedet at man tager på at Protein pulver "shakes" ..

Håber nogen af jer kloge hoveder kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. vægt tabt/Protein ..
  • #1   31. okt 2009 Det vil intet hjælpe at bytte måltider ud med protein pulver... vejen frem for dig,er simpelt og kan gøres der hjemme,mavebøjninger og rigeligt af dem

• #2   31. okt 2009 sara b: det er da ikke korrekt,du taber da i alt fald fedtet på maven af mavebøjninger,da musklerne optager fedtet omkring dem,når de bruges

• Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #3   31. okt 2009 Tommy J du er forkert på den.
    Man kan ikke punktforbrænde smiley

• #4   31. okt 2009 Tommy > Du Vrøvler. Det er direkte forkert det du siger. Muskler bygges ikke af fedt, og nej du kan ikke punkt forbrænde.

Til trådstarter. Det er en skidt ide at bytte måltider ud med pulver. Portein pulver er tiltænkt som et kost tilskud, og ikke en måltids erstatter.

Du skal spise noget sundere. Kød i sig selv er ikke usundt, du skal bare spise det rigtige kød. Feks kylling, og andet mageret kød. Du skal spise grøntsager, kartofler, og ikke pasta og ris.

Ikke sovs, ikke lyst brød, ikke sodavand, ikke alkohol, slik, chokolade, smør osv.

Kommentér på:
spørgsmål ang. vægt tabt/Protein ..

Annonce