{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Hvorfor alle de kure ??????? {{forumTopicSubject}}

Efter at have set UTALLIGE af tråde om en masse slankekure, både her og alle andre steder, så er jeg altså nød til at oprette en lige så latterlig tråd om HVORFOR folk er SÅ naive????

Hvorfor tror man at kan kan tabe sig ved at tage et plaster på ? ved at spise nogle piller ? spise noget suppe, sulte sig selv osv osv ?
Og så forvente at vægten bliver nede ?????????

Hvorfor er det så kedeligt bare at spise sundt og dyrke motion ????
Jeg mener det må sgu da være nemmere at spise sundt og spise sig mæt - end at leve på suppe og højst sandsynligt være konstant sulten.


Og NEJ, jeg er ikke en af de tynde tøser der bare ikke ved hvad det vil sige at veje for meget.
jeg vejer selv for meget, men jeg er ikke så desperat for at tabe mig at jeg gider at smide en masse penge ud af vinduet eller sulte mig selv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor alle de kure ???????
  • #1   6. okt 2009 Fordi alle vil have resultatet, men få er villige til at gøre det nødvendige.

    Præcis på samme måde som alle andre steder i samfundet.

    "Vi vil, ha alt, de har på MTV"



  • Henning B
    Henning B Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 119
    #2   6. okt 2009 Fatsfood society... Alt skal gå stærkt og kan man springe over hvor gærdet er lavest, så gør man det. Tid er en faktor for de fleste/manglende motivation.

  • #3   6. okt 2009 Fordi folk ganske enkelt er dovne tror jeg... Det er de nemme løsninger som en suppekur eller et par piller folk vælger i stedet for at løbe nogen gange om ugen eller gå regelmæssigt i motionscenter...

    Ren og skær dovenskab og ingen motivation.. Hvis man havde motivationen, så ville det heller ikke være noget problem bare at leve sundt og dyrke motion.


  • #4   6. okt 2009 Lykke ...! jeg tænker bare at en suppekur må da alligevel være mere besværlig end almindelig sund kost - der skal suppen jo laves - og så vidt jeg husker er der nogle andre små ting man må spise på nogle bestemte dage osv. :S

Kommentér på:
Hvorfor alle de kure ???????

Annonce