{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Hvorfor har alle så travlt? {{forumTopicSubject}}

Synes man gang på gang på gang på gang ser rigtig unge mødre (som er op til 4-5 år yngre end jeg selv, som idag er 22 år)
Idag er det ikke unormal at se en 16 årig som vælger og blive mor, fordi hun har dyrket ubeskyttet sex og taget en stor beslutning om at hun allerede i så tidlig en alder skal være mor.
Nu gik jeg ud af folkeskolen for snart 6 år siden, og da jeg idag vælger og klikke forbi en tidligere klassekammerats facebook opdager jeg noget nyt. En pige som også er 1 år yngre end mig er allerede blevet gift, i en alder af 21 år.

Hvad er der nu i vejen med og leve teenagelivet ud samt tyverne og måske starten er trediverne uden og skulle tænke på så meget som og blive gift eller og have børn? Ja, naturligvis må det da være fedt for barnet og være en teenager på 16 år og have en mor på 32 år, fordi moren til teenageren valgte og føde som 16-17 årig og kaste sit ungdommelige liv væk, men hvorfor? De fleste som bliver mor i en ung alder ender jo typisk som enlige mødre, uden uddannelse, uden job og uden et sikkerhedsnet, og ryger derfor på kontanthjælp i den tid hvor de er på barsel og tiden efter. Malou-stella er jo et glimrende eksempel, men blot 1 ud af maaaange.

Hvorfor tror i at folk har så travlt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor har alle så travlt?
  • #1   5. apr 2014 de har ikke så travlt de er bare meget dumme

  • #3   5. apr 2014 gå op i det ^

  • #5   5. apr 2014 Hvorfor har du så travlt med, at de har travlt med at få børn tidligt?

  • #6   5. apr 2014 Ved ikke, har set på facebook det er en meget smart accessorie

  • #7   5. apr 2014 Skal du også snart have børn cilliemus? smiley

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #8   5. apr 2014 Der er snart VM i stangtennis.

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #9   5. apr 2014 Hold jer lige til emnet

  • #10   6. apr 2014 Jo, må hellere finde en som ikke vil kendes ved mig efter fødslen. Helst en på 16 tror jeg

  • NerD
    NerD Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 22
    #13   8. apr 2014 Ikke alle folk er ligeså dumme som dig der har oprettet tråden hvis du syns det er fedt at rende i by hver weekend ryge sig skæv uden man kan have det sjovt lyder det satme til du har et nederen liv.
    Jeg blev selv far da jeg var 21 pga min største drøm har været at skabe en ny generation af en selv da jeg mener det nærmest er en pligt man har i livet til at føre det videre. Men du har ret i at man skal tage det ansvar som det keæver og droppe mange kammerater til fordel foe familien og sådan er det bare kan de ikke acceptere det er de ikke værd at samle på husk dem der har børn er tit ofte dem der udvikler sig hurtigst og er hurtigere voksen end mange andre.
    Jeg vil ikke sige det er at have travlt jeg syns det forfærdeligt dem som vælger at få børn når de er gamle barnet får ikke maksimal udbytte af deres bedsteforældre pga de ikke kan lege med dem pga dårlig ryg osv. Derimod bliver de viædt glade når de stadig har mulighed for det når man vælger at få børn i en ung alder.
    Dog har jeg min mening med at man skal have økonomi iorden og fast kæreste igennem længere tid selvfølgelig og ikke bare en der ikke har styr på sit liv.


  • #14   8. apr 2014 NerD

    Er du idiot?
    Hvem fandne siger at jeg ryger mig skæv hver weekend? Hvem siger overhovedet at jeg ryger? Hvem siger jeg skal i byen hver weekend og drikke hjernen væk? Du jo helt væk på stoffer knægt, tag dig sammen.
    Min far er 55 år, jeg er 22. Har jeg mistet noget ved at min far først fik mig som 33 årig? NEJ, min farmor og farfar lever i bedste velgående. Min storesøster har 1 barn, min ene kusine har 1, en nummer 2 på vej, en anden kusine har 3, en anden kusine har 1, og så er der sku også andre i familien som har børn, hvor et af dem går i 1 eller 2. klasse den dag idag, som er opvokset med min farmor og andre. Nej, har har intet mistet ved at min far fik mig da han var 33 år, så hvis jeg om 10 år (i en alder af 32½ år) skal være far så tvivler jeg sku på at børnene mister noget ved at deres (eksempelvis) farfar (min far) er 65 år på det tidspunkt. Min far er lige ved og gå på pension på det tidspunkt, og holder han lige så længe som min farmor og farfar så har han stadigvæk 20 år mere af sit liv EFTER han er gået på pension, ergo ville børnebørnene kunne nå og runde 20 år og blive voksne.

    Så nej, børnebørn mistet intet ved at deres forældre først har født dem efter de har rundet 30 år, stram nu op menneske.


  • #15   8. apr 2014 Du har vidst misset et stavekursus eller to. Plus det grammatiske halter også lidt. Tag en stolt og sæt dig ned!

    (Spøg til side).


  • #17   8. apr 2014 Undskyld Fiss' men er du dum? kan du ikke se hvis man ikke får et barn tidligt, så ryger man åbentlys hash og drikker i hvert fald hver weekend



  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #18   8. apr 2014 Ja fiss, tag en stolt og sæt dig!

  • #20   8. apr 2014 Hahaha AssViolater godt set! Det var en tastefejl, eller også er jeg vel fuldstændig stave spasser hmm?

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #21   8. apr 2014 Je tro bar ik du stav så god heh

  • #22   8. apr 2014 Nei svær på hel liv i baboom.dk jeg bru en persil sos i øjn trig når jeg stavr

  • NerD
    NerD Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 22
    #23   8. apr 2014 Gad ikke bruge tid på at rette det på tlf livet er squ for kort til at gå op i stavefejl. Præcis Louise C var blot et eksempel. Og ja jeg er måskw meget direkte men så smart som trådstarteren (spiller hardcore over nettet) må man jo skrive så han kan fatte det.

  • #24   9. apr 2014 Hvor henne i selve indlægs-teksten er der spillet smart? Forsvind nu bare dit håbløse individ.

  • Lykke N
    Lykke N Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #25   9. apr 2014 Hvorfor skal alle blande sig?

  • #26   9. apr 2014 Hvorfor blander du dig Lykke?

Kommentér på:
Hvorfor har alle så travlt?

Annonce