{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hverdag? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne have tabt mig 4-5 kilo, som jeg har taget på her i løbet af året, da jeg har haft meget arbejde, og ikke haft tid til motion. Og nu savner jeg den krop, som jeg havde, da jeg var model, så den må jeg have igen.

Jeg har tænkt mig, at jeg vil løbe 1 - 2 kilometer hver morgen.

- Frugt til morgenmad.

- Et æble eller lignende til mellem måltid.

- En rundom rugbrød eller noget salat eller lignende til frokost.

- Et mellem måltid.

- Også den aftensmad, som nu er der, med tilhørende salat.

Også styrketræning til aften.

Lyder det ikke meget godt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hverdag?
  • #1   18. jun 2009 Motion og vægttab hænger ikke nødvendigvis sammen. Det er en dårlig undskyldning at du ikke har haft tid. Forklaringen er at du spiser forkert, og det skal dit arbejde ikke have skylden for.

    Det du beskriver lyder som en sulte kur, og kan ikke anbefales. Sammensæt en kost som du kan leve med. Det der kan ikke engang holde et normalt størrelse marsvin i live jo (0;



  • #2   18. jun 2009 Blackic E :
    Jeg har både haft arbejde også går jeg på efterskole, hvor maden ikke er den bedste, så ja, du har ret i, at det nok også er kosten. Men det er bestemt også den manglende tid medhensyn til motion, måske har jeg haft en halv time eller lignende om dagen. Men så når jeg jo knap nok at komme i tøjet og afsted, før at jeg skal til time igen.

    Jeg vil ikke kalde det en sulte kost, det er cirka det jeg spiser nu, men blot noget usundere, da vi får knap så sund morgenmad, varm mad til frokost og aftensmad, som heller ikke helt er i top.

    Jeg har ikke den store sult, er sund og rask, og har masser af energi.


  • #3   18. jun 2009 der må jeg nok gi tina ret , det kan man saaaagtens leve af hehe , jeg har heller ikke den store appetit , kan sagtens leve af 3 stykker toast på en dag da , ingen problem , og i skole fra 8-14.30 og arbejde fra 14.30 - 20.30 , men har heller ingen forstand på hvordan man taber sig , det er ikke lykkeds mig endnu , hihi

  • #4   18. jun 2009 Babooms Shorty< 3 :
    Mange tak, jeg synes, at det er ''meget'' mad. Som du siger, så kunne du sagtens leve af tre stykker toast, jeg har det på samme måde.
    Jeg glemmer nogen gange at spise, hvis jeg har rigtig travlt, fordi min sult ikke melder sig. Så et æble eller to, det er helt fint for mig, så det ovenskrevne, det er meget for mig (;


  • #5   18. jun 2009 Tina P
    nemlig sådan har jeg det også , jeg blir ikke let sulten , og slet ikke når jeg har travlt , altså jeg spiser kun aftens mad med min familie 3 x i ugen , og morgenmad spiser jeg sjældent , kun engang imellem i weekenderne , ved godt det er mega usundt , men når man ikke er sulten , så er man ikke sulten hehe


  • #6   18. jun 2009 haha jeg er næsten helt stolt når jeg kan spise en børne pizza op , men det sker ikke såe tit hehe ;D

  • #7   18. jun 2009 Babooms Shorty< 3 :
    Tjah, altså jeg spiser endten lidt yoghurt til morgenmad eller et æble, men det er mere fordi, at jeg er på pencilin lige pt., så skal jeg have noget i maven. Ellers plejer jeg, at spise lidt af et æble, bare for at komme lidt i gang - men jeg er egentlig ikk sulten, det mere for sundhedens skyld.

    Også spiser jeg gerne et æble også aftensmad.

    Puha, jeg får det dårligt af at spise pizza, selvom jeg elsker det, haha d:


  • #8   18. jun 2009 haha ja, mine venner plejer at lave jokes med at jeg ikke engang kan spise en børne , mens de sagtens li ka spise en familie pizza O: jeg sidder bar whaaaaaaaat , for faen gør i af alt det i spiser , O: jeg tar næsten på af bar at se på en kage haha

  • #9   18. jun 2009 Babooms Shorty< 3 :
    Sådan har jeg det også, også når jeg gerne vil tabe mig nu. Så er det sq endnu værre. Så når jeg ser slik, kage eller lignende, så tænker jeg : fuck det er lige et kilo, haha d: Men jeg spiser det alligevel, for så fippet er jeg sq heller ikk.

    Shit, en hel familie pizza? O: Jeg kan kun spise 1 - 2 stykker, og 3 hvis jeg er meget sulten, også er jeg også bare ved at brække mig, bvadr!


  • #10   18. jun 2009 min veninde hun er fandme sej til at spise , den ene dags mad
    8stk franskbrød til morn
    omkring 3 madpakker i skole
    rugbrød da hun kommer hjem og lidt slik
    også en masse aftensmad
    også lidt godt om aftenen også nat mad ,
    og hun er bar stadig tynd , det er fandme unfair , også dyrker hun motion ved at ride


  • #12   18. jun 2009 Babooms Shorty< 3 :
    Ej hvor er det vildt, det er jo sygt i hovedet O:


  • #13   18. jun 2009 Baboom's mirakel - Eller bare Camilla Samsø . :

    Okay, det vil jeg overveje, jeg er bare ikk så sulten om morgenen. Så får at bare at spise noget, så skal det være sådan noget let noget som
    frugt eller yoghurt.

    Er det ikke sundt at løbe hver dag, når det er sådan en kort strækning? Det skader vel ikke, gør det?


  • #15   18. jun 2009 Baboom's mirakel - Eller bare Camilla Samsø . :
    Det er jeg ked af at høre, det lyder til, at det blev lidt for meget for dig /:
    Nårh okay, jamen hva' så hvis jeg kun løber i hverdagene, og jeg så holder fri i weekenderne, er det også for meget?


  • #17   18. jun 2009 Baboom's mirakel - Eller bare Camilla Samsø . :
    Nårh okay, jamen jeg må jo bare lytte til min krop, når jeg nu kommer i gang. Mange tak for hjælpen (:


Kommentér på:
Hverdag?

Annonce