{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.927 visninger | Oprettet:

Nadia N
Nadia N
Tilmeldt:
5. nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

LYN HURTIG OG EFFEKTIV SLANKEKUR??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har fået arbejde i en bager for nogle måneder siden, og har derefter taget omkring 5-6 kg på..
før det har jeg også taget nogle kg på, så alt i alt har jeg nok taget 10kg på, på godt et år.
Jeg skal på ferie her til juni, og da jeg altid plejer at være sund, slank og med masser af mavemuskler, så bliver jeg meget deprimeret af at se mig selv med hænge-mave og absolut INGEN muskler.

Jeg vil godt ha smidt de 10kg, som jeg har taget på.. er der ikke en af jer, som har en seriøst effektiv slankekur??

Mvh. Nadia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LYN HURTIG OG EFFEKTIV SLANKEKUR???
  • Nadia N
    Nadia N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #1   8. apr 2009 Prøv med et seriøst indlæg??

  • #3   8. apr 2009 Spis 5-6 gange om dagen, spis færre kalorier end normalt, og så masser af grønt..

    Løb og dyrk noget motion, træn osv..

    Så taber du det hurtigt igen.. og så holder det ved, hvis du bliver ved med og spise sundt..

    Der er ingen hurtige genveje, da man tager det hele på igen og mere som regel, hvis du laver sulte vægttab..



  • Nadia N
    Nadia N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #4   8. apr 2009 når, men jeg tog det ikke særlig seriøst (:

  • Nadia N
    Nadia N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #5   8. apr 2009 Hvad er et abs program? smiley

  • #6   8. apr 2009 ska dig nogle slanke piller med efedrin i så forsvinder kiloene hurtigt smiley
    der er dog negative bevirkninger ved det


  • Nadia N
    Nadia N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #7   8. apr 2009 tjo (: som du kan se, jesper, så tager jeg da det her seriøst (:

    Canada-mågehøns, eller whatever, jeg har prøvet med therma power, men de virker ikke ligefrem synes jeg.


  • #8   8. apr 2009 Jeg har lige tabt 11 kg på 5 uger.. Bare ved at holde mig fra slik cola chips og junkfood. Og så kun 1 partion aften mad. Har ikk dyrket motion eller andet..

  • #9   8. apr 2009 Og har ikke spist 6 gange om dagen og har ikke rørt grønsager smiley

  • Nadia N
    Nadia N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #10   8. apr 2009 Ronni, det er sikkert effektivt, hvis man æder så meget slik og sodavan som du gjorde, meeen det gør jeg nu ikke (:

  • #11   8. apr 2009 sku til og sige, ronni, jo feder du er jo fletter og hurtig taber du dig til og starte med, et normalt mennesk der spiser lidt slik fredag, eller lørdag, samt cola de 2 dag, taber sig nok ik en satans masse ved smiley

  • #12   8. apr 2009 Gør som jeg skrev, så taber du dig på en sund måde.

    Det er ikke sundt at tabe sig ved og spise 1-2 gange om dagen og besuden taber man sig ikke på den måde.

    Det er bevist at hvis man ikke spiser morgenmad ved vægttab og generelt, så kommer kroppen ikke ordentligt igang. Hvis du spiser morgenmad ved vægt tab noget f.eks. 3 mdr, så kan du tabe 1-3 kg bare ved det.


  • #13   8. apr 2009 Syv bud for et effektivt og sundt vægttab
    1. For overvægt og fedme tæller al fedt med samme værdi.
    2. Hurtige smarte slankekure er en dårlig ide, fordi de ikke giver en sundere kostvaner, ofte tværtimod.
    3. Kun en omlægning af kostvanerne kan sikre, at vægttabet bevares på længere sigt.
    4. Det er en god vane at spise mange små måltider, der nedsætter energi-indtagelsen, fordi man bliver mere mæt.
    5. Planlæg måltiderne og hav mad parat i køleskabet.
    6. Nedsæt portionsstørrelserne. Selv en sund og fedtfattig kost feder, hvis du spiser for meget af den.
    7. Gå to til tre kilometer om dagen mere end du plejer, og du vil tabe dig et helt kilo om måneden, hvis du ikke spiser mere end du plejer.


  • #14   8. apr 2009 Taget fra netdoktor

  • #15   8. apr 2009 spis kylling og grønsager i en længere periode...

  • #16   8. apr 2009 Gør som Flemming N siger så er du hjulpet godt på vej! smiley

  • #17   8. apr 2009 pulverkur.

  • #18   8. apr 2009 men som flemming siger, tager man den lette vej kommer det hurtigt på igen.

  • #19   8. apr 2009 Der findes ikke en LYNKUR som der bliver reklameret med.

    Et realistisk og ikke mindst SUNDT vægttab er ca 700-1000 gram om ugen. Så alle 10 kg smider du desværre nok ikke inden din ferie.

    Du kan dog hjælpe dig selv godt på vej, ved at spise sundt, og regelmæssigt (5-6) gange om dagen. Spis masser af kostfibre og drik masser af vand.

    UD og dyrk noget motion, evt i fitnesscenter, eller bare ud på cykel eller løbetur


  • #20   8. apr 2009 Skriv en pb til mig.. jeg har en rigtigt god kur.

  • #21   8. apr 2009 vil lige sige at efter jeg har tabt de 11 kg er jeg på min ideal vægt igen..

  • Jess S
    Jess S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #22   8. jun 2016 Slankepiller Garcinia - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTE5NzQwOCZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Garcinia. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 11 kg.

Kommentér på:
LYN HURTIG OG EFFEKTIV SLANKEKUR???

Annonce