træls mave.. {{forumTopicSubject}}
.. jeg går i fitnesscenter 3 gange om ugen, hvor jeg tager 20 kg (kan ikke klare flere kg endnu) ved mavebøjningerne (eller de der maskiner). Jeg styrkertræner, men jeg træner også kondi i ca. 30 min (min kondi kan ikke tage mere lige nu, da der er knald på hele tiden). Jeg styrketræner hele kroppen
Men min mave er og bliver altså slasket! Jeg rører mig rigelig i hverdagen, da jeg er ude i klinik som sygeplejerskestuderende, så vi laver ikke andet end rende.
Jeg lever faktisk temmelig sundt med kun rugbrød og masser af frugt. Samt næringsrig aftensmad. Slik tiltaler mig ikke, og jeg drikker kun light sodavand
Jeg er så træt af det, for det er KUN lige der på min mave - mine kinder er endda indsunket, så jeg ser ud som, om jeg ikke har et gram. Men jeg er så træt af min mave
Forslag???????? Til at få den væk med!
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
dec 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 91
Fegne: Hvad er det?
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
dec 2008
Resten af min krop er yderst trimmet
jul 2007
Den eneste måde er som sagt: "energiunderskud"
jul 2007
f.eks. http://www.iform.se/polopoly.jsp?d=1839&a=13912
dec 2008
Det er allernederst, det sidder..
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
jul 2007
dec 2008
jul 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
...Og så er det desvære sådan at man ikke kan forudbestemme hvor henne på kroppen man taber sig.
Kroppen bestemmer selv hvilken fedt-depoter den vil tære fra, når du er i kalorieunderskud
De størte fedtdepoter er dog mave, lår og baller (...så vidt jeg husker rigtig)
dec 2008
Må altså spise ganske mange kalorier, som giver mg den mave.
Men hvad menes præcist med fedtprocent?
feb 2007
Mange laver den fejl at de bare vil tabe sig.. men det er faktisk vigtigere med en lav fedtprocent end en lav vægt. Mængden af fedt i kroppen siger nemlig mere om sundhedstilstanden end vægten.
dec 2008
feb 2007
dec 2008
dec 2008
dec 2008
Jeg er VIRKELIG trimmet og yderst muskuløs. På nær på maven
dec 2008
Kan mit fitness center hjælpe mig med det?
feb 2007
Skal man have en nøjagtig beregning af sin fedtprocent skal man tage hen et sted hvor de har det helt rigtige udstyr til det. feks. lægen.
For at sænke sin fedtprocent skal man ligge i kalorie underskud. Dvs. at hver enkel person bruger så og så mange kalorie (kcal) om dagen. andtallet af kcal afhænger af alder, køn, højde, vægt og hvor meget man røre sig. Når man har fundet ud af hvor mange kcal man selv bør får om dagen, så skal man egentlig bare ligge sig omkring 500kcal under dette tal. Når man engang har den ønskede fedtprocent/vægt/udseende, så skal man bare op og ligge på det tal (ligevægts-tal mener jeg det hedder) igen. Modsat hvis du indtager flere kcal end dit ligevægts tal, så tager du på.
Der findes nogle beregnere rundt omkring på nettet som kan give en et ca. tal på hvor mange kcal man selv bør indtage. Skal det være helt nøjagtigt bør man igen opsøge en ekspert som beskæftiger sig med dette.
Gider ikke at læse det igennen for stavefejl xD
dec 2008
feb 2007
Det kunne feks. være løb, cykling, svømming, selv gang kan gå and, så lang tid man bare går til. Altsår får sin puls op. Det andbefales faktisk for alle at få mindst 30min af denne slags træning hver dag.
dec 2008
Nu er jeg også rytter - så rider 60 min om dagen på min hest.
Men jeg takker for jeres hjælp. Vil have målt min fedtprocent først
feb 2007
Hvis man da så og sige spiser de rigtig ting og ikke dækker sit kcal tal med 4 yankee barer.
Andre kurer, feks. supperkurer og lign. er gode som en her og nu løsning. Til hvis man feks. lige skal smide et 1kg eller 2 så man kan være i kjolen til på søndag. Problemet er bare at man tager på når man så begynder at spise normalt igen.
feb 2007
dec 2008
Men kure er ikke mig - jeg har en idealvægt - specielt pga min muskelmasse som er meget højt. Ville bare have den madpakke væk, vi kvinder har, til graviditet
feb 2007
Til alle interessere, så kan i jo evt. tjekke gruppen ''Kost - Træning - Fitnes'' Her inde på baboom..Der sidder rigtig mange kloge hoveder, når det kommer til den slags
Både når der gælder muskelopbygning, vægttab og sund kost.
http://www.baboom.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=568
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Drop maskinen, og lave mavebøjningerne på en coreball. Og lav dem intensivt. Ved en alm mavebøjning på gulvet, bruger de fleste hoftebøjeren (musculus Iliopsoas) til hjælp. Så langt tilbage på bolden, stabiliser hovedet, og så i gang. Aldrig lav 25-50 stk af gangen som nogen gør... Gør bare musklen udholdende, du skal kun tage 10-12 stk, og gør du det rigtigt, så skal du nu nok mærke det...
Det var til 6-pack-
Til de indre mavemuskler, er en øvelse som Hoover rigtig god. søg på youtube,så kandu se hvordan den udføres.
En sidste ting som de andre er inde på, er fedtprocenten. Der er ikke andet at gøre en at blive ved med at fedtforbrænde. Kroppen tager automatisk fet fra de depoter hvor der er mest. Tager den ikke fra maven, så sidder der fedt andre steder, som bliver taget først.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 246
Har selv lige prøvet at skrive hoove ri youtube, der kommer intet der har med mave øvelser at gøre...
Har du et link?
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Du ligger med dine albuer i 90 grader, og hæver kroppen i en lige linie, så du "svæver" på albuerne og tæerne... Så gælder det ellers bare om at spænde op i maven, så ryggen er i en lige linie.
Når du føler det bliver for nemt, kan du krydre øvelsen, ved at holde albuerne på en Coreball, så det bliver endnu sværere at holde balancen.
Du kan også lave den hvor du ligger på siden, altså den ene albue i 90 grader i gulvet, ligger benene samlet ovenpå hinanden, og den frie hånd strækker du op i luften.
træls mave..