træls mave.. {{forumTopicSubject}}
.. jeg går i fitnesscenter 3 gange om ugen, hvor jeg tager 20 kg (kan ikke klare flere kg endnu) ved mavebøjningerne (eller de der maskiner). Jeg styrkertræner, men jeg træner også kondi i ca. 30 min (min kondi kan ikke tage mere lige nu, da der er knald på hele tiden). Jeg styrketræner hele kroppen
Men min mave er og bliver altså slasket! Jeg rører mig rigelig i hverdagen, da jeg er ude i klinik som sygeplejerskestuderende, så vi laver ikke andet end rende.
Jeg lever faktisk temmelig sundt med kun rugbrød og masser af frugt. Samt næringsrig aftensmad. Slik tiltaler mig ikke, og jeg drikker kun light sodavand
Jeg er så træt af det, for det er KUN lige der på min mave - mine kinder er endda indsunket, så jeg ser ud som, om jeg ikke har et gram. Men jeg er så træt af min mave
Forslag???????? Til at få den væk med!
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
dec 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 91
Fegne: Hvad er det?
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
dec 2008
Resten af min krop er yderst trimmet
jul 2007
Den eneste måde er som sagt: "energiunderskud"
jul 2007
f.eks. http://www.iform.se/polopoly.jsp?d=1839&a=13912
dec 2008
Det er allernederst, det sidder..
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
jul 2007
dec 2008
jul 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
...Og så er det desvære sådan at man ikke kan forudbestemme hvor henne på kroppen man taber sig.
Kroppen bestemmer selv hvilken fedt-depoter den vil tære fra, når du er i kalorieunderskud
De størte fedtdepoter er dog mave, lår og baller (...så vidt jeg husker rigtig)
dec 2008
Må altså spise ganske mange kalorier, som giver mg den mave.
Men hvad menes præcist med fedtprocent?
feb 2007
Mange laver den fejl at de bare vil tabe sig.. men det er faktisk vigtigere med en lav fedtprocent end en lav vægt. Mængden af fedt i kroppen siger nemlig mere om sundhedstilstanden end vægten.
dec 2008
feb 2007
dec 2008
dec 2008