{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har det okay med steroider.
  • #2   18. feb 2009 Jesper, det gør kun noget ved bollerne smiley

• #3   18. feb 2009 men tissefyern kan dog ... miste fuktionen smiley

• #4   18. feb 2009 Morten P -

Har også læst den profil tekst, du snakker om.. utrolig pæn pige, dog tabte jeg alt for hende, da man læste at hun fortrak steroider ! smiley

• #6   18. feb 2009 Jeg har det os fint med steroider på et område...
    Så dør de idioter der tager det hurtigere, og så er jeg fri for at høre på deres latterlige undskyldninger, og ikke mindst se på de oppustede balloner som render rundt...

• #7   18. feb 2009 Hvordan kan du sammenligne en narkoman og en som er bruger af steroider ?
    to vidt forskellige ting.

• #8   18. feb 2009 Nicolai H> Så kan du sætte dem under en anden betegnelse "Misbruger"... For det er de jo begge...

• #9   18. feb 2009 Der er også forskel på misbruger og forbruger.

• #10   18. feb 2009 Er på begge sider her, det er jo ikke noget man bliver afhængig af, ikke stoffet i hvert fald... Dog synes jeg ikke det er rigtigt, men det er deres eget valg, vil ikke prædike for nogle om hvor farligt det er... Kun hvis det er 15årige knægte der ikke har sat sig ind i det... De fleste ved udemærket hvad de har gang i...

• #11   18. feb 2009 Faktisk mange som ikke ved hvad det er de render og leger med.
    De kører bare hvad deres dealer foreslår, hvilket i sidste ende munder ud i at han vil tjene penge og sælge så meget som muligt smiley

• #12   18. feb 2009 Har du nok egentlig ret i... Retter det til at en del ved hvad de har gang i,-) Man kan også af til se dem der kan finde ud af det, og hvem der ikke kan...

• #13   18. feb 2009 Hans K J> Hvis de udemærket ved hvad de har gang i, så burde de da netop ikke begynde overhovedet? Men det må de jo os selv om... Jeg har bare en meget skarp holdning til lige netop det emne...

Steroider er kun godt i en eneste sammenhæng, medicinsk!

• #14   18. feb 2009 Nicolai > En misbruger, er en der bruger et givent produkt anderledes end det er tiltænkt.

Når man bruger medicinalske medikamenter , som præstantions fremmende midler, i doser der er langt højere end hvad kroppen kan tåle, og har godt af er der tale om et misbrug.

Ligeledes er disse præperater ofte vanedannende, og doserne sættes langsomt op fra kur til kur.

Der er store ligeheder mellem narkomaner, og brugere af disse præperater.

Virkningen er forskellig, men "misbruget" af stoffet, og de mange risisi der er forbundet med dem, er nemt sammenligneligt.

• #15   18. feb 2009 Det sjoveste er da at hun er model.. Eller.. Det påstår hun.. Vidste ikke man ku ligne en ***** i hovedet og så være model :..

• #16   18. feb 2009 SK N
    Du er sikkert en af dem som er imod det fordi det er farligt i de forkerte hænder.
    Men hvis man sætter sig ind i tingene, tager sine forholdsregler og kører en ordentlig PCT og ikke lægger alt for stort pres på kroppen(Store doser), Så er det så farligt som folk antager.

• #17   18. feb 2009 Blackic E
    Gider ikke diskutere det med dig. Vi bliver aldrig enige, du er totalt modstander og det er jeg ikke.

• #18   18. feb 2009 - Out

• #19   18. feb 2009 Der er ingen der diskuterer. Det er bare forfejlet at udtale at der ikke er tale om et misbrug. For det er der. Plain and simple

Lad os nu kalde en spade for en spade

1: De fleste misbrugere har ikke styr på deres doser. Hvordan skulle de kunne have det? Lægerne rådgiver dem ikke. Rådgivningen kommer primært fra tvivlsomme online kilder, kammeraten, og pusheren.

2: De fleste misbrugere ryger i, igen og igen. Effekten er stærkt vanedannende. Husk på at en stor procent del brugere har psykologiske issues (mindre værd , etc), og er derfor nød til at køre kur på kur

3: Mange misbrugere sætter dosen op. For at blive ved med at få resultater og skabe mere , vokser dosen gradvist.

4: Alt for mange undervurderer bivirkningerne. De fleste tror de skal leve evigt. De langsigtede bivirkninger er bare stort set ikke dokumenteret. Den dokumentation der findes, er med små doser, og meget kort sigtet. Altså en modsætning til den måde det hyppigst anvendes som doping.

5: De færreste misbrugere vil stå ved det. Når nu de mener det ikke er snyd, forkert, eller noget andet, hvorfor er det så, at de sjældent vil stå ved det?

• #20   18. feb 2009 folk må da gøre hvad de har lyst til.....hvis de virkelig vil ødelægge deres krop af.
    Tror mange glememr at de altså ikke er 20-30 år for evigt...og ligepludselig giver det bagslag....

• #21   18. feb 2009 nicolai H> Nej, jeg er modstander af det fordi jeg ved hvor farligt det er, og kan være, selv i små mængder... Men har vist udtalt mig klart nok om min holdning til det lidt lænegere oppe...

Har også en holdning som lyder: Folk må sgu selv om de tager det... Men de skal ALDRIG tilbyde mig det, uden at få en sviner for det, og ja det kan nok koste mig et par på hovedet fordi de er belvet så agressive af stofferne, men de skal vide min uforbeholdte mening om dem.

Og hvis folk fra min omgangskreds overvejer det, så vil jeg prøve at tale dem fra det, kan jeg ikke det, og de begynder, ja så findes de kort og godt ikke i min omgangskreds længere, efter de har fået min mening om det...

Kold skid, muligt!? Men så meget har jeg imod det lort, og mere til...

YTRINGSFRIHED LÆNGE LEVE!

• #22   18. feb 2009 Steroider er jo et vidt begreb, der er mange forskellige præparater, nogle farligere end andre. Og folk der ikke har styr på deres doser, deres præparater, deres blandinger, halveringstider, kost, vitaminer og utallige andre ting, de har langt større risiko for at komme til skade med det, og det er oftest dem man hører om i medierne.

Siger ikke det ikke er farligt, bare at det (hvis man har styr på det) ikke er så farligt som medierne blæser det op til.

• #23   18. feb 2009 <<roidz er helt okay.. op til de enkelte jo !

Kommentér på:
Har det okay med steroider.

Annonce