{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Jeg har det sgu okay! {{forumTopicSubject}}

10års forhold endte, min dejlige dreng er ikke hverdagseje mere. Depressionen invaderede mit liv. Var syg, gad ikke mere, alt var gråt.
Min kammerat bliver slået ihjel, kort tid efter kører min svoger sig selv ihjel. Det gamle liv overhaler mig. Sex, drugs and rock n roll blev min hverdag igen. Skubbede livet fra mig og gav den gas igen. Var ligeglad. Var uovervindelig i mit mørke liv. Alt var jo alligevel fucked, så fuck konsekvenser!
Blev "reddet", min barndomskæreste hev mig op. Hjalp mig tilbage på rette spor. Vi flyttede senere hen sammen og prøvede at stable et liv op. Selvom depressionen hang over mig som en sort sky, så alt en smule lysere ud.
Desværre!
Efter 1½år har jeg ingen følelser mere. Min depression har fortæret mig, jeg vil ud.
Opsøger mit gamle liv, mine "trygge" rammer. Jeg kender dette liv, har levet det så længe. Ingen stiller spørgsmål. Sygdommen er blot en fordel.
Det er fredag, gør klar til endnu nat. Min søn, hans mor og hendes kæreste kommer forbi. Var i nærheden og ville bare have en kaffe. Vi sidder og snakker, sønnen kommer over til mig og kysser mig. Kigger på mig og siger "Far, jeg elsker dig!" Jeg kan mærke en underlig følelse, en fremmed følelse dukke frem, jeg græder. Bryder sammen. Natten tilbringer jeg i selskab med mig selv og hvad alkohol der nu var i lejligheden.
Bliver vækket af min far, han ringer og spørger om jeg er okay. Min søns mor har haft ringet og sagt hun var bekymret. Min far overtaler mig til at få hjælp.

6 måneder er gået. Sidste 2-3år af mit liv er røget lidt i glemmebogen. En fortid jeg kun skal huske for at lære af.
Har levet et "hårdt" liv, tid til at sige farvel.
Lige meget hvordan det har set ud for mig tidligere,
så har jeg det sgu okay!

Dette er skrevet på opfordring.
3årigt forløb kogt ned til et par linjer. Vise ting der måske er relevante er udeladt. Kan derfor være lettere uforståeligt eller usammenhængende. Det er skrevet for min egen skyld. Måske der dog sidder et menneske eller 2 der indser, at selvom alt er gråt, kan man godt få farve på livet igen.
Kommentarer behøves ikke men det er jo Baboom. Har du noget du vil ud med så kom med det.

Kommentarer behøves ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har det sgu okay!
Kommentér på:
Jeg har det sgu okay!

Annonce