{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Hest . Av av av . ! {{forumTopicSubject}}



Skrevet: 02-10-2008 21:14:48 Slet hele emnet

Ja , Her idag var min søs og jeg så ude og springe på tøsserne .
Vi varmer op osv , alt går fint udover a martingalen går i stykker . Går så ind og henter en anden og stætter den på . Rider så vidre, springer nogen spring hvor hun bliver utrolig higsi , var hun allerede da vi kom over på "banen". Nå , tænker bare jaja , hun kan jo lide det . smiley Og det kan hun virkelig . !

Vi stætter så det ene spring så lidt op . Tager det to gange , før det går helt galt !
3'ede gang får hun så forbenene i mellem bommene, jeg flyver ud a salden, hun glider og laden oven på mig, triller rundt på mig, kommer op og jeg sidder så fast i bøjlen og kommer så derfor fri når min søster kommer hen til os.
Ligger bare nede på jorden og ømmer mig a røvens til , har så slået hovedet lidt , fået ondt i ryggen og nakken og ævredet mit kæn . smiley Tænker ike mere over det, skynder mig op for a se om der er sket noget med Freja . Er der HELDIGVIS ike ! Sætter mig op i salden igen og beder min søster om a sætte springet ned , og tager så det og et andet et som er ca 70-90 cm bagefter.

Hun er stadig ike halt eller noget. Jeg har bare røv ondt i min ryg og nekke nu . smiley

Ville bare liige fortælle hva jeg har lavet idag . xD

En veninde er på vej for a hente mig , så jeg kan komme på skadestuen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest . Av av av . !
Kommentér på:
Hest . Av av av . !

Annonce