{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Nul sport {{forumTopicSubject}}

Nu hvor al sport er sat på standby så kan man læse på aviserne at folk er sure over at skulle betale for en service de ikke får. Jeg kan så ikke se problemet nu da jeg ingen pakker har, men dem som har, kan jo bare nedgradere deres pakkevalg.

EU har anbefalet at folk "spare" på nettet - Lyder lidt absurd, flere tv udbydere går ned i opløsning som så har effekt på dem med de nyeste 4k OLED som får en opløsning som da man havde WHS. Lidt grinagtigt at ofre så mange penge på tv og så få noget der er en løgn. (kilde: brugere på EB)

NU hvor mange har tid nok nu, så kunne de f.eks. løbe lidt som jeg gør. I behøver ikke løbe mange kilometer, men starte lidt stille med 1 km, 2 km 3 km osv...hver dag.

Det kan måske tage lidt af stresset ved at være lukket inde - Jeg er selv ved at kunne mærke det ikke at være social, elsker mennesker omkring mig - tale, hygge, vores portvins aftner.

Jeg kan godt forstå at folk trodser påbudet imod at være ude for at undgå smitte - men sociale mennesker kan ikke klare det i længden.

Har altid sagt at når jeg har tid nok så ville jeg lære at bage, har prøvet - det er ikke noget mine evner kan bruges til - så jeg holder mig til madlavning. Og iøvrigt så giver det først mening at bage hvis man er en familie med børn, rent økonomisk.

Var ude og handle ind kl. 10 formiddag - det var som "Palle alene i verden" ikke et menneske at se nogen steder. I supermarked var der 5 kunder og kassemedarbejderen sad og filede negle - hvor ulækkert. Kigger efter dispendere med håndsprit for kunder - intet, så jeg tog mine handsker på for ikke at røre ved indkøbskurven. > Masser af varer, bare ikke noget grisekød overhovedet, masser af lam, fisk, oksekød, - hvad i helvede? er den nu også blevet en halal butik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nul sport
Kommentér på:
Nul sport

Annonce